Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marloes, pittig hoor zoveel jongens van die leeftijd. Ik neem me petje voor je af!

@Joanita, gezellie. Ben benieuwd of nog meer mensen uit de omgeving Breda het leuk lijkt om een high-tea te houden in Breda naast de meeting.

@Jolan, guusje heeft vrij vroeg al laten weten dat alles goed zit gelukkig!Er is vandaag zoveel gekletst dat dat een paar pagina's terug staat.

@Aichaaa, gelukkig kunnen wij je nog een beetje opbeuren, want het lijkt me best pittig al die controles en streng toezicht etc. Blijf positief denken :D

@Nikita, over dat roken...ik begrijp je helemaal! Zelf ben ik ook eerst netjes gestopt alvorens we probeerde zwanger te raken. Je hebt je standpunt nu heel duidelijk gemaakt en ik weet zeker dat iedereen die gelezen heeft. Denk wel dat om de lieve vrede te bewaren we gewoon niet weer elke keer over het onderwerp starten. Wil je wat kwijt aan een bepaald persoon, stuur die dan gewoon een PB. Ik kan me namelijk ook voorstellen als je wel een reden hebt om iets te doen (kan er geen bedenken hoor ;) ), en je wil die reden niet uitleggen, dat het vervelend is als iedereen er telkens publiekelijk over begint.

Ik herken ook heel duidelijk je verhaal hoor Nikita, na al die slecht nieuws berichten. Was daarom heel zenuwachtig voor de nekplooimeting met 13 wkn, omdat ik voor het laatst pas met 10 wkn een echo had gehad. Hoe laat heb je morgen de afspraak? Hoop dat het vroeg is, zodat je snel het hartje hoort :D

fijne avond allemaal!

xx Anna

2. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Hahah en ikke dan? Volgens mij ben ik de enige in Overijssel...

xx

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Anna: Om tien over tien, dus dat is te overzien!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou hebben jullie het over gevoel...ik heb echt geeeeeeeeeeeeen idee wat voor geslacht het kan zijn...het ene moment denk ik een jongetje...het andere een meisje...dus ik zie het wel over 3,5 week! HOOP IK!

En over die plopjes...ik heb al een paar keer gehad dat ik dacht "wat is dat nou?"heel raar geplop...nou ploppen mn darmen ook echt wat af...maar dit is anders...heb ik het idee...of ik beeld het me in..ik weet het ook niet eigenlijk...haha!
    is ook pas 2 of 3 keer geweest...dus nog even geduld denk ik!

Vrijdagavond gaan we met mn vader de kinderwagen uitzoeken....of eigenlijk kopen...we gaan (als ie er nog is) voor de Quinny speedi en dan die limegroene van vorig jaar (twist heet die kleur geloof ik) die is nu in de aanbeiding bij Burgerhout (babysuperstores)
    k vind die paarse ook erg mooi, maar mn vriend vind die niet zo mooi, en ook niet leuk voor eventueel een jochie!
    en de kleuren van dit jaar vind ik eigenlijk van alle quinny's niet zo heel bijzonder!

Ik heb vandaag trouwens geklust dames! Eindelijk mocht ik iets doen! geen kreten meer als "dat is te zwaar" en "dat heeft veel stof" heel lief bedoeld uiteraard...maar KOM OP...ik kan wel iets! haha
    dus heb lekker één wand van de badkamer getegeld! helemaal in mn uppie! was wel erg moe daarna! dat merk ik dan weer wel!

wat een verhaal zeg! haha...moest veel kwijt!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ow...en high tea in Breda vind ik ook erg leuk! dat is voor mij veeeeeeeeeel makkelijker dan helemaal naar Eindhoven...dat zie ik denk ik niet zo zitten :( sorry.... :oops:

6. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Nikita, lekker uitslapen meid, dan is het zo 10.10uur :)

@Sarah, ik klus ook nog gewoon hoor, lekker zagen en timmeren. Nu is de verwarmingsombouw tenminste klaar en is de nieuwe vensterbank op maat gezaagd. Hoeft alleen nog maar gelijmd te worden :D

@Simoon, dat is inderdaad even een heel klein stukje verder ;)

Ik ga ff lekker snoepen want ik heb trek!

Weet je wat ik raar vindt, voordat ik zwanger was woog ik 60 kg en in week 12 woog ik 61,5 kg (had wel last van opgezette darmen) en nu weeg ik weer exact 60 kg. Ik heb niet gesport of gelijnd of wat dan ook. Er kan toch nooit 1,5 kilo in je verstopte darmen zitten :confused:

xx Anna

7. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    De high-tea is meer als een extraatje hoor, voor diegene die het leuk vinden om ook te gaan high-tea'en. Het kan namelijk goed zijn dat de meeting misschien wel in R'dam of Den Bosch wordt gehouden. Maar als je mee wil, prima! Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) :)
    Laat maar ff weten via een PB, want dan is wat overzichtelijker voor mij en dus makkelijker/sneller te organiseren.

xx Anna

p.s. zit al helemaal te =P~ als ik aan de high-tea denk :)

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Whaha Anna uitslapen met een kleintje van acht maanden? Ehh....

Haha ja die hightea klinkt wel errug lekker dames! Jammer dat ik niet in Breda woon!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik heb je PB gestuurd anna!

en als het in r'dam is bijvoorbeeld is het idd al een stuk makkelijker...maar zo ver...ik ben daar niet zo van zeg maar...haha (watje!)

ow ik heb trouwens besloten dat ik toch graag thuis wil bevallen...ik dacht eerst lekker makkelijk in het ziekenhuis!
    maar toch lekker in mn eigen huisje!

10. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Nikita, het was toch te proberen :oops: :)
    In welke omgeving woon je dan?

@ Sarah, heb je een PB teruggestuurd!
    Ik riep ook in het begin dat ik in het ziekenhuis wilde bevallen, maar begin toch ook meer naar mijn eigen huisje te neigen.
    Kan jou bed trouwens op klossen?
    Die van ons niet, dus denk dat we nu toch echt een logeerbed moeten aanschaffen :)

xx Anna

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hoi meiden,
    Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. Ik zit zelf nog steeds niet lekker in mijn vel. Ik heb een nekplooimeting laten doen en de uitslag daarvan was in principe dus goed. Maar op de echo was te zien dat de baby wel klein is voor mijn zwangerschapsduur. Vorige week heb ik weer een echo gehad en inmiddels lig ik als ze het 'meten' al 2 weken en 1 dag achter met groei... zijn er soms meer meiden die dit hebben? Ik maak me er echt zorgen over en dat is ook de reden dat ik het nog aan niemand (buiten mijn moeder en beste vriendin om) verteld heb. Ik slaap ook echt ontzettend slecht, vandaar dat ik waarschijnlijk om half 3 's nachts een berichtje ga typen. Verder is mijn vriend echt een enorme *** aan het worden, hij komt gewoon rond 12 uur thuis en gaat vervolgens aan de baco. Misschien dat het allemaal stress is en ik uiteindelijk gewoon voor de beeb moet kiezen, ik zie het allemaal wel.

Knuffel Dizzy

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dizzy wat vervelend voor je, krijg je nu weer een echo? misschien kun je er over praten met je vriend?

hoe zit het met de meeting ik heb daar een beetj overheen gelezen, is het al bekent waar?

13. Emme

Emme Niet meer actief

Dizzy, wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk gaat alles goed met jullie kindje en groeit het gewoon op zijn/haar eigen tempo. Veel sterkte!

Wij hebben het gisteren eindelijk aan onze ouders verteld. Ze waren er helemaal stil van... Verder houden we het nog even geheim totdat we de 24e de echo hebben gehad. Er is nog niets van de zwangerschap te zien, dus erg moeilijk is dat niet ;).

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen dames,

Hier ben ik weer :) terug van weggeweest. Wij hebben een super gezellige bruiloft gehad en ons huwelijksreis was ook helemaal super! De ambtenaar vertelde tijdens de plechtigheid ook over onze zwangerschap, en diegene die het niet wisten waren wel verrast hoor, maar iedereen is hartstikke blij voor ons.

Voor de rest gaat het wel goed, misselijkheid is er nog steeds :(

Hoe is het verder met jullie hier? Ik heb niet alles teruglezen, maar ik ga ervan uit dat er geen slechte nieuwtjes zijn.

Vandaag eindelijk onze kleine bewonderen..

15. Emme

Emme Niet meer actief

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk, Smiley! En veel plezier bij de echo.

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dank je wel Emme :)

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Veel plezier bij de Echo vandaag Smiley!

En nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk meis!

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Smiley, gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat fijn dat je eindelijk weer die kleine mag bewonderen ;)

@Dizzy, meid wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Ik zou vriend er gewoon op aanspreken en vragen hij misschien ook ergens mee zit? Kan goed zijn, dat dat zijn manier is om slecht nieuws of met spanning om te gaan is.
    Was er bij de vorige echo ook al een achterstand of is deze er vanaf de vorige echo gemeten? Wil je vanuit hier een dikke knuffel geven en ik hoop dat ze jullie straks wat meer zekerheid kunnen geven en dat alles goed komt!

xx Anna

19. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Mandy, over de meeting is nog niet veel bekend. Er schijnen best veel meiden uit brabant en zuid-holland te komen. Het eerste voorstel was dus Rotterdam, maar aangezien er ook een paar dames in Limburg wonen, is het tweede voorstel Eindhoven geworden. We zijn er nog niet helemaal uit, want voor veel mensen wordt de reistijd naar eindhoven langer (ong 1 uur) en in Rotterdam, hebben de meeste dames een reistijd van ongeveer 30 a 45 min, maar dan hebben de twee dames uit Limburg weer een reistijd van ongeveer 1,5 a 2 uur. Volgens mij heb ik het zo goed samengevat.

Er wordt ook een extra uitje gehouden en dit is een high-tea in Breda. Het lijkt Marloes en mij leuk om dit te doen voor meiden die dicht bij Breda wonen, maar als je verder weg woont en je wilt ook bij dit uitje aanwezig kan dat ook! Je kan mij een PB sturen als je mee wilt. Dit uitje is dus een extraatje en wordt naast de meeting gehouden.

xx Anna

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oh Dizzy dat is wel erg vervelend meid, hoop ze de volgende keer meer uitsluitel kunnen geven erover of dat erg is of niet.

Nogmaals gefelliciteerd smiley.

Sorry ik vind Rotterdam echt te ver voor een meeting dan ben ik namelijk met de auto 2 uur onderweg en met de trein nog langer
    Den Bosch is nog erg ver maar ja dat zou ik misschien nog wel overwegen.
    Zeker als ik me bedenk dat simoon uit overrijssel komt. Dan is Den Bosch voor haar het centraalste.

Dus ik stem denk ik voor denbosch, aangezien het voor velen niet te doen is om naar eindhoven te komen.

xxx joyce

Deel Deze Pagina