Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Idd goed samengevat anna.

xxx joyce

2. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Wat zegt je verloskundige erover?

Ik snap dat je je zorgen maakt...

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo allemaal,
    nou vandaag even hoor uitgeslapen, en stapte al weer verkeerd uit me bed gestapt,
    veel pijn in bekken vandaag, met uitstralingen in me benen kan vandaag bijna niet lopen verschrikkelijk, ga wel straks even naar het werk, rond half 5 om daar even de pillen te delen, want wil echt wat doen vandaag, wordt daar zo chaggie van dat thuis zitten,
    nou gister denk ik te veel gedaan had lakkage in me keuken en die stond dus samen met me kelder helemaal onder water,
    heb dat helemaal schoongemaakt anders was dus straks ook heel me woonkamer onder water gelopen nee dank je wil daar niet aan denken,
    dus heb dat gister allemaal opgeruimd,
    denk dat het iets te veel was, er was niemand in de buurt die dit voor mij op kon ruimen helaas, en dit kan ik nu eer bekopen,
    mensen die vandaag echo hebben su6 he, en laat even weten hoe het af is gelopen,
    ik ga nu even ontbijten en wat drinken, want anders ben ik bang dat ik weer hele dag een ... dag heb vandaag

liefs joa

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames

@dizzy, jeetje meis, veel sterkte hopelijk komt het allemaal goed

@smiley, super dat je leuke bruiloft en huwelijksreis hebt gehad!

Pfff hier beroerd! Ben vannacht echt verkouden geworden, keelpijn, alles verstopt en barstende koppijn!
    maar rustig aan doen vandaag!

xxx

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

Yeahhhhh, vandaag 13 weken zwanger!

6. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Hey meiden,

Yes! Ben bijna 13 weken en ik voel me steeds beter. Misselijkheid bijna weg, moeheid veel minder en de onzekerheid ook weg na de goeie echo van vorige week. Ben op en top gelukkig nu. Ik heb op 2 febr. de 20 weken echo. Vind ik al best snel als ik erover nadenk. Het is al bijna kerst en daarna vliegt het vast voorbij. Nu begin ik eindelijk pas te geloven dat ik echt zwanger ben en ben zo gelukkig. Heb stiekem voorkeur voor een meisje trouwens. Ik heb al een meisje en ik ben gewoon een echte meisjesmoeder. Al vind ik jongetjes ook heel leuk hoor en eigenlijk maakt het niet uit zolang het maar gezond is. Maar op de 1 of andere manier kan ik me een jongen gewoon niet voorstellen. Hoe gaat het met jullie? Zijn bij jullie ook de ergste klachtjes weg. Dit worden de beste 3 maanden dus we moeten echt gaan genieten hoor met zijn allen. Uit ervaring weet ik dat de laatste 3 maanden vrij zwaar kunnen zijn dus echt genieten nu!
    Nu ga ik ff teruglezen.

xxx

7. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Gefeliciteerd Mac! Ik ben morgen 13 weken.

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben de 11 weken voorbij, nog een paar dagen en dan zit mijn beeb ook "veilig"!

9. sinada

sinada Niet meer actief

:oops: :oops: :oops: :oops:
    sorry sorry veel te lang niet geweest.

Ik heb niet alles bijgelezen dat is echt veel te veel. Ik zie dat bijna iedereen over de 12 weken grens heen is. Gefeliciteerd heel fijn.
    Heeft iedereen ook de eerste echo nu gehad?

Hier gaat het goed. beeb begint dagelijks te bewegen. tenminste wat ik voel dan. Mijn werk is nog steeds een drama maar het komt allemaal wel goed.

Gisteren is dinnetje Uk80 dik 10 weken te vroeg bevallen. Zie geboren Ferry. ben er wel een beetje van geschrokken maar gelukkig maakt de kleine man het goed. en moeders ook.

Morgen pretecho. jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

10. M a r g o t

M a r g o t Nieuw lid

5 nov 2008
    4
    0
    0
    Hi Meiden,

Vandaag 12 weken en 2 dagen zwanger ! Aanstaande vrijdag weer een echo en dan mag iedereen het weten! Nu weet alleen de familie 't... Gisteren zelfs al positiekleding gekocht van mama licous, echt super leuk! En het zit heerlijk... Mijn buik begint al een beetje te groeien, alleen vind ik het moeilijk inschatten of het mijn eigen buikje is of van de baby. Ik ben net 4 kilo kwijt dus dat maakt het inschatten helemaal lastig...

Als het vrijdag goed is dan ga ik echt genieten, nu ben ik toch nog wel onzeker. Maar ik ben wel heel blij met de kleding ! Even duimen dat het vrijdag goed is, maar eigenlijk moet het wel want ik voel me prima !

Groetjes en veel succes allemaal!

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    wat is het hier rustig bij juni mama's :)

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    heeeeyyy getrouwde mama! daar ben je weer! GEFELICITEEEEEEERD!

@Anna ons bed kan gelukkig wel op klossen ja, en ik heb een hele ruime slaapkamer, dus er is ook plek zat voor de vk enzo! wel spannend hoor! thuis bevallen! Het formulier voor de kraamhulp is opgestuurd, en daar had ik tb op ingevuld dus nu is het echt zo! haha!

@Dizzy, getsie...ik hoop dat het allemaal nog een beetje bijtrekt! ik snap dat je je nu nog een beetje onzeker voelt! ik zal voor je duimen!

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi Meiden,

@dizzy, jeetje meis. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Veel sterkte!

@smiley, Gefeliciteerd! Gaaf om te horen dat je leuke bruiloft en huwelijksreis hebt gehad!

@Anna, wat moet ik eigenlijk naar jou PB-en? ;) Ik wil graag mee naar de High Tea in Breda.

@all, ik ben vandaag 15 weken, ahhahhhahhhhhh! wat gaat het snel...
    Ik had alleen wel heftige steken vanmorgen maar het is alweer weg ;)

Liefs Inger

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dank je wel Sarah. Moet wel zeggen dat ik die afgelopen dagen dat we op huwelijksreis waren het forum gemist had :) *kreeg afkick verschijnselen* hahahaha

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Oei Inger....die had ik idd ook vanmorgen...stond krom van de steken ineens....schijnen de banden te zijn die zich oprekken volgens mijn vk ;)
    lekker is anders..

Trouwens Gefeli met de 15 weken meis :D

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Smiley: Nog van harte gefeliciteerd! En natuurlijk welkom terug! Heb je foto's hier en op hyves al even bewonderd. Jullie zagen er echt prachtig uit!

Dizzy: jeetje zeg wat een onzekerheid. ik had dezelfde vraag als Aicha geloof ik, wat zegt je vk hierover ?

Inger: 15 weken wow! tijd vliegt en ik zag Sinada: al 16 weken! zo het gaat nu echt snel zeg! grappig dat ik ongeveer tussen iedereen in zit.:)

17. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo meiden, hier weer een bericht van mij nadat ik een tijdje niet geweest ben (omdat ik te onzeker werd van de verhalen over miskramen die meiden hebben gehad etc. ben ik ff niet geweest)
    ik zou terug komen met een goede echo en die heb ik gehad!
    ben helemaal gelukkig, nu kan het echte genieten beginnen.
    Iedereen mag het weten, op het werk ook verteld.

het kindje bewoog echt flink en we konden de vingertjes tellen, was echt prachtig!
    Binnenkort zal ik ff de foto proberen te plaatsen.

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ben er ook weer eens...lees wel steeds mee hoor maar af en toe echt te moe om te reageren:)Verder gaat alles wel goed,niet meer misselijk en niet meer zo ontzettend moe.
    Alleen van die dagen net zoals vandaag..dat er gewoon niets uit mijn handen komt...dan baal ik zo van mezelf...moet nog zoveel en dan lig ik alleen maar wat bah.
    Hebben jullie ook van die dagen?

Liefs Deb

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden

dizzy, jeetje ..... ik begrijp wat je voelt. Wanneer heb je weer een echo?

smiley, gefeliciteerd met jullie huwelijk!

rest met mooie echo:D gefeliciteerd!

ik mag morgen :D:D spannend!

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Dank je wel Debs! :)

Deel Deze Pagina