Deze is dus 695 euro Mac, komt er alleen 50 euro bezorgkosten bij. Ze hebben hem overigens ook helemaal in het wit.
vorig jaar getrouwd, net huis gekocht enz... dan slinkt je budget he, we willen namelijk wel geld overhouden als de kinderkamer klaar is. wel zo handig he
Begrijpelijk hoor! Kijk anders even op babypark.nl, dan bovenaan babykamers aanklikken en dan kun je links voor budgetkamers kiezen. Wij hebben hem bewust nu al gekocht, omdat er op de oude modellen veel korting zit
ik heb nog geen pb gekregen voor het adres van hyves. dames wie kan mij helpen en kan mij daarover een pb sturen aub liefs joanita
@Joanita, leuk dat wij precies even ver zijn! Bij mij is het mijn 4e kindje en ik voel ook nog niets (heel soms twijfel ik) ook heb ik nog geen buik die zichtbaar is voor anderen. Ik weet niet meer wie het ook al weer was, maar leuk een meisje! Bij ons hebben ze ook gekeken (met bijna 13 weken) maar ze konden nog niets zien. Als de kleine meewerkt zullen we het 2 januari weten. Spannend, de oudste wil heel graag een zusje en de andere twee maakt het niets uit. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor de operatie dinsdag...... Groetjes, Natasja
http://www.juni2009.hyves.nl/ ww is marb geloof ik ... hier gaat het verder zijn gangentje al heb ik wel mega last van obsitpatie zeg pffff heel me buik doet gewoon zeer was net even een wasje aan het ophangen en toen voelde ik me eigen zo wit wegtrekken en gaan zweten en kreeg hele heftige darmkramp dus ik naar de wc gewoon 0,0 wordt er gek van zo hoor maar ja als dat alles is toch? buikje groeit super goed foto in album (staat ook al iets terug in het topic . de babykamer hadden we al van mijn dochterje die gebruiken we gewoon nog een keer die hebben we 4 jaar geleden 2de hands gekocht van een collega van mijn man wel nieuw matrasje erin verder hebben we niet veel meer nodig alleen nog een wipstoeltje box flessen en wat kleertjes maar dat s het eigenlijk wel heb trouwens nog een leuke site met allerlei dingentjes wij gaan hier de sticker kopen voor als ukkie geboren is voor op het raam http://www.babygoodies.eu/ verd voel ik ukkie regelmatig wel eens nog niet echt schoppen ofzo maar ik voel het wel duidelijk dat het ukkie is en niet me darmen is echt zo geweldig! maar goed ik gaat me dochtertje uit school halen ik kom straks terug om op de meeste te reageren
@gbester vervelend he die obstipatie, had ik ook last van! gaat nu beter. veel kiwis op nuchtere maag eten enz....
Ze hebben daar 3 hallen. 1 met weet ik niet , 1 met alle babyspullen en 1 budget hal (hier rijd je ook als eerste langs, zit aan je rechterhand). Daar staat deze kamer opgesteld. Gelijk als je binnen komt loop je er tegenaan.