Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    srry dames wie is eigenlijk de beheerster van de hyes anders kan ik er niet eens op hahahh

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh heb me ook maar even aangemeld op de hyves site :D

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mmh moet me ook maar niet zoveel zorgen maken...je hoort ook zoveel gekke berichten de laatste tijd..

wat een prachtige kamer!
    .........

mac: wow he. gefeliciteerd met het voelen van de beeb

wij hebben: een ledikantje vd ikea.. bevalt goed alleen is ie wat kleiner dan de normale.. en 2 kasten vd ikea in zelfde style..
    ik vind persoonlijk zo;n baby kamer veel te duur.. mar wel onzettend mooi hoor!

lautje: ben jij de hekkesluiter wbt de 12 weken? komt vanzelf hoor. we wachten gewoon op je (teminste als het aan mij ligt)

natje: spannend hoor..

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dat is marb joanita.

Nou meiden. Ik ga voor het weekend logeren bij mijn tante. Tja. dit is de eerste en laatste keer. (met mijn vriend) Hij is er niet zo super blij mee maar goed.. dat snap ik, maar ik ben ook niet altijd blij met allerlei activiteiten met zijn familie. dus..

over het voelen. Ik nog niks voelen.. maar ik merk wel dus dat mijn buik harder word en een ander vorm aanneemt.. niet veel groeien nog maar dat zal wel nu beginnen denk ik.. omdat ik 'vol'zit.. er is namelijk bijna geen ruimte. Ik plas ook veel vaker en heb erg verstopte darmen. tja.. dat laat je ook niet lekker in je vel zitten dan he.

Waar ik mee zit met de gastouderbureau is dat ik altijd het idee had dat ik zelf voor mijn kindje zou zorgen. Ik ben erg wantrouwig geworden en omdat ik een control freak ben maakt dat het niet makkelijker. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik nu al mijn kindje overdraag aan iemand die helemaal onbekend is voor mij. Ik zweer het zodra ze iemand voor ons vinden, kom ik dagelijks bij haar op de koffie omdat ik ..tja.. jullie snappen het al denk ik. en dan nog... je ken niemand ECHT!

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marloes: ff een vraagje. er begint me ineens wat te dagen.. heb jij ooit samen met uuuh josette? (geen idee meer hoe ze heet) een forum gehad? ik geloof dat dat een van die beheersters ook marloes heete en ook een zoontje sam.. (maar goed er zijn wel meer hondjes die vikky heten he. hahaha)

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dankje wel dames,
    er zijn al veel juni mama's zag ik al wel wat leuk zeg, hahahah
    heb sinds een paar dagen dat ik moet braken van bruin brood ik hoef maar 1 boterham te eten en het gaat gelijk fout,
    gister crackers geprobeerd, en vandaag maar weer gewoon aan het wit brood denk ik,
    nog meer mensen hier last van ?
    liefs joa

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee heb geen idee... wat voor forum was het?

we hebben wel met een club juli 2007 mama's een eigen forum opgericht, maar dat is besloten..en dus helemaal prive..

dus het is iemand anders denk ik

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh en kinderkamer enz budget. We krijgen de kinderkamer, kinderwagen, maxicosi, wieg, box cadeau. DE kinderkamer is 2e hands (familie van vriend). Wieg ook 2e hands ( mijn tante) en kinderwagen en maxi cosi nieuw. Box ook 2e hands van tante van mijn vriend.
    verder krijgen we ook allerlei kleine dingetjes zoals de flessenwarmer enz.. dus hebben we echt geluk

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat grappig om nu ook een gezicht bij iedereen te zien :D

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Pix! fijn ff berichtje van je te zien...de meiden in de bus vroegen zich al af hoe het met je was ;)
    maar kan melden daar dat het goed met je gaat gelukkig :D

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oke.. ik dacht ik vraag het gewoon. het ge besloten forum dus zal wel een andere marloes zijn geweest.. hahaha.. dankje! ;)

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik heb ook kinderkamer, box, wipstoeltje, en bedje, en komode krijg ik van me ouders, daar heb ik zelf 20 jaar geleden in gelegen dus dat vond ik echt helemaal geweldig.
    de kinderwagen krijgen we van de buurvrouw daar hebben haar kids allebij maar kort in gelegen, en de maxicosie krijgen we van vrienden van ons.
    kleding kan ik bij een vriendin ophalen, voor een klein bedrag die heeft voor het eerste jaar ongeveer 6 dozen met kleding staan voor een jongen en een meid,
    verder aankleedkussen hebben we al, speentjes hebben we al, slabjes hebben we al,
    rompertjes hebben we al, we kunnen dit allemaal van die vrienden overnemen voor klein bedrag, en zelfs flessen kunnen we een groot gedeelte van haar overnemen.
    dekbedjes en zow zijn ook allemaal al bij mijn ouders in huis.
    we hebben al een hoop,
    maar je zal zien dat je nog een aantal kleine dingetjes vergeet.

liefs joanita

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Ik ga wel even zelf een berichtje typen...maar denk niet dat ik daar vaak te zien zal zijn. gaat me helaas veels te snel...

14. debsje1977

is goed meis!..;)

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    heb me ook ff kort voorgesteld op hyves.. toch wel leuk he

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    alles wel goed met jou debs? begin je er een beetje nu in te geloven dat het nu echt raak is geweest en dat er UITEINDELIJK een kindje komt? of voel je nog onzeker?

Ik voel me ok nog op dagen onzeker hoor. Ik vind ook veels te lang wachten tot 2 jan om weer het hartje te horen. Denk er vaak aan om een angelsound te gaan kopen. haha en dat is dus niks voor mij!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mijn banner denkt dat ik een meisje krijg hahaha

18. debsje1977

Met mij gaat alles goed...afgelopen maandag geweldige echo gehad..en zat de hele dag op een grote roze wolk hahaha,.....echt heel onzeker ben ik niet meer maar af en toe nog wel eens een vlaag zeg maar...maar heb er wel vertrouwen in nu dat het goed zit ;)

Wil je weten wat het wordt Pix of wacht je tot de bevalling ?

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja ik ben veels te nieuwschierig om het niet te willen weten :D vriend en ik denken allebei een jongen
    jullie?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het is zo 2 jan Pix!

ik denk ook steeds, als ik die meiden hoor en lees over pretecho's over het geslacht met 16-17 weken...zal ik het ook doen...
    maar dan denk ik maar weer snel..ach over 4 weken 20 weken echo en dan zullen ze het ook wel zien.
    van die centjes kopen we weer wel een leuk roze jurkje of blauw shirtje dan ;)

Deel Deze Pagina