hallo ik ben gisteren bij de verloskundige geweest voor de intake (hiervoor liep ik bij de gynaecoloog) vond het wel een hele leuke sfeer daar kreeg heel veel boekjes en informatie mee en een knuffel ook ging ze nog even naar het hartje luisteren wat weer lekker aan het kloppen was en ook voelde ze mijn baarmoeder goed zitten ik had nog recht op een echo dus die krijg ik vrijdag (altijd leuk) ze zei ook dat het goed aan het bewegen was want dat hoorde ze toen ze het hartje aan het luisteren was 8 januari moet ik dan weer terug voor de gewone controle moet zeggen dat ik nu wat meer kan gaan genieten, want dat bleef en soms blijft het wat moeilijk, omdat je bang blijft dat het weer mis gaat maar goed daar gaan we niet vanuit gisteren ook meteen de kraamzorg bij yunio aangevraagd waar hebben jullie hem aangevraagd? liefs kim
@Joanita, misschien is het witte blueband brood wat voor jou? Heeft toch de voedingsstofen van bruin brood. Groetjes, Natasja
zo jullie kletsen aardig door zeg! ik geloof dat ik de kleine ook al gevoeld heb, het zijn kleine plopjes en niet mijn darmen.
jeetje.. ik moet weer van gezichtscreme veranderen....is KURK KURK KURK droog weer... lijkt bijna alsof ik aan het ontvellen ben...
Wat voelen jullie diie kleine allemaal al vroeg zeg ik dacht dat het normaal was als je hem pas begint te voelen tussen de 18 en 20 weken. xxx joyce
Ik zou ook zweren dat ik het voel.Gister voor het eerst, het was net of het zich omdraaide. k voel constant ook de aanwezigheid van iets daaronder haha. Kan het niet omschrijven. Zit nu lekker met een bord spaghetti op schoot op de bank met de laptop, mannetje is werken. Nu lekker 3 dagen vrij, heerlijk was ik aan toe.
Volgens mij voel ik toch echt alleen mijn darmen. We wachten geduldig af tot het een keer gebeurt. Ik dacht alleen als de je tweede of derde of iig niet je erste zwangerschap is dat je het dna pas eerder voelt. xxx Joyce
Ik dacht eerst ook plopjes te voelen, maar een paar tellen later kwam er zeg maar eh wat lucht uit daar benee haha. Maar ik heb het idee dat het bij mij geen plopjes zijn, maar meer een gevoel van gedraai of iets dergelijks langs mn binnenkant. Meer zoals Rianne het omschreef...
ooh lijkt me heerlijk om het te voelen volgens mn verloskundige trappelde en bewoog het tegen het apparaat waarmee ze het hartje luisterde dat hoorde ze, dus ik denk even voelen of ik dan ook wat voel, maar voel nog niks ach ja komt vanzelf soms heb ik wel het idee dat ik wat voel kriebelen maar dat is iets te ver naar de zijkant liefs kim
@ jolan: nog gefeliciteerd met je mijlpaal! Ik had met de 12 weken echo een verschil van 5 dagen, maar de verloskundige zei toen dat bij een verschil van 5 dagen of minder je je eigen datum mag aanhouden. Bij mij was het op de echo 5 dagen later. Zag wel met de meetingen die ze deed dat er ook een paar waren waarbij het verschil minder dan 5 dagen was. Groetjes Annemiek
grrrr denk lekker augurken bij mn spagetti krijgen we de pot niet open moet echt een keer zon pot opener gaan halen maar dat vergeet ik elke keer haha
augurken bij de spaghetti? Jij bent echt zwanger En ik ook, ben weer zo misselijk. Net op de avond dat m'n vriend er niet is. Hij komt pas om 22.00 uur thuis van z'n werk. Voel me even heel alleen...
thx voor de tips hij is open hoor vriend lief heeft even zn woede op de pot uitgeoefend hahah marb vervelend he die misselijkheid bij mij komt ie ook de hele dag door terug ooit zal t over gaan maar ja daar heb je nu niks aan he knuffel
enne ik eet idd echt de raarste dingen nu dacht eerst dat het een fabel was maar melk bijvoorbeeld vond ik eerst helemaal niet lekker nu drink ik hele pakken leeg en vind ik het heerlijk ach ja het is alleen maar goed dus ik vind het niet erg liefs