Hai meiden, ik lees wel mee hoor, maar ben geveld door de griep, dus ff geen puf om te reageren... Wel blij om te lezen dat iedereen weer goede echo's heeft gehad...
nou dames, de kerstboom staat er nu ook hoor, hahaah nu hebben we een kleinere van me ouders gekregen dus das wel lekker, neemt nie zo veel plek in beslag, hahahaha en jullie nog leuke plannen van het weekend we zitten hier een saai auto te kijken vriendlief vind het geweldig, denk ga nog ff op het forum kijken, en dan maar ff lekker in me bedje liggen of zow tot snel weer liefs joa
hey meiden er wordt overdag veel meer gekletst als s'avonds. maakt niets uit moet alleen zoveel bijlezen .
ik heb leuke plannen voor het weekend mijn mannetje is 30 geworden en ik geef een surprise party voor hem!
Ik ga lekker naar bedje toe, weltrusten allemaal en een fijn weekend ! * Morgen 15 weken zwanger ! : *
weer in het ziekenhuis geweest vandaag,gelukkig nu medicatie gehad voor mijn hoge bloeddruk.ik moet morgen weer terugkomen voor controle. baby weer gezien op de echo fijn weekend allemaal.....
Hey meiden, ik heb wel teruggelezen maar niks onthouden. Ik ben ook helemaal in de wolken. IK BEN 12 WEKEN VANDAAG! Ik loop al de hele morgen met een smile op mijn gezicht! Groetjes een superblije Guusje
Ik ben jalours op jullie dat jullie je kindje nu al allemaal voelen! Het is mijn 4e maar ik voel nog niets. Soms heb ik het idee dat ik wat voel, maar vaak blijkt het dan een borreling van mijn darmen te zijn. Groetjes, Natasja
bedankt girafje Toen ik mn eerste echo kreeg waarop ik dus op de 27e uitgerekend was, wist ik al dat het niet klopte. Ik was toen pas 6 weken en 5 dagen en dan kunnen ze er nog flink naast zitten. Aangezien ik weet wanneer mn eisprong was, moest het dus wel 2 of 3 dagen eerder zijn. Ik hoop wel dat mijn verloskundige het aanpast. Scheelt mij namelijk weer 2 dagen verlof, aangezien een deel van mn verlof in de zomervakantie valt. En dan kan ik toch 2 dagene eerder die ik anders niet krijg. Dus ga het wel vragen......