Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Heb geen rekeningen van verzekering gehad, maar ik was dan ook al door mijn eigen risico heen dus zou niet weten wat ze verder door zouden moeten berekenen.
    Weet uit andere ervaringen wel dat prijzen van behandelaars mijlen ver uit elkaar kunnen liggen. Die ene euro is waarschijnlijk administratiekosten..

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ja of kosten voor het materiaal...heb ik gehad toen mn urine op kweek gezet werd ivm blaasontsteking...komt er ook zo'n raar bedrag bij! ik heb ook nog niets gehad...maar ik zit idd volgens mij ook al door mn e.r. heen!

vandaag lekker geshopt, had van mn schoonmoeder geld gekregen om kleding te kopen...aangezien ik nu echt voor gek begin te lopen :oops:
    dus zelf ook maar wat erbij gelegd en ik heb nu 2 broeken (1 van h&m en 1 van mama-licious) en 4 shirt met lange mouwen (prenetal en mama-licious) en 2 bh's en 3 boxers (h&M) ik was €115,- kwijt! I LOVE SALE!
    En het leuke is...die kleren benadrukken echt mn buikje...dus in die kleding ziet het eruit alsof ik zwanger ben...niet alsof ik gewoon vet ben :oops:

zal ook nog even een foto van de kinderwagen in mn album zetten! ben er zo blij mee!

ik vond die Mura er trouwens ook erg mooi uitzien! mooie kleuren zo samen! erg gaaf!

mijn moeder vroeg gisteren:"wat wil je eigenlijk van ons?" dus ik zei dat ik dacht dat we die pretecho's zouden krijgen, zegt ze:"Ja, maar dat is zomaar, maar wat je nog nodig hebt, de wieg ofzo?"
    (mn moeder is voorstander van nog even de wieg op je eigen slaapkamer) Dus nu mogen we een wieg uitzoeken! we hebben al een mooie gezien bij Burgerhout, toen we daar waren voor de wagen. En heel grappig hij heet Saartje! mn vader zei al dat die voor ons moest zijn! hij past ook heel mooi bij de slaapkamer meubels...dus we gaan binnenkort maar even kijken!

De badkamer is over een week ofzo af...dus ik kan lekke rin het nieuwe jaar aan de babykamer beginnen! SUPER!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    vergeet door heel mn verhaal helemaal op iedereen te reageren! :oops: :oops: :oops:

@sunshine...wat wat schrikken zeg! Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat! en dat je er niet al te veel last van zal krijgen! en je beeb uiteraard ook niet! KUS

@girafje...dat is mazzel zo met je verlof! lekker extra lang! en alle dagen die je te laat bevalt komen er eventueel ook nog bij!

4. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hoi hoi,
    Even een paar daagjes geen puf gehad om hier te lezen, ben weer bij.
    Sunshine; ff schrikken, maar gelukkig is alles goed gegaan, ik zou ook eerder een echo willen.....

@Pix goed om weer van je te horen, hopelijk klikt het goed met de gastouder die ze voor je vinden, dan zul je zien dat jij het ook makkelijker gaat vinden. Ik werk zelf in de kinderopvang en je bent echt niet de enige die het eng vind en er onzeker van word.
    Zo nu duik ik m'n bed in, kom morgen nog ff spieken.

Liefs Jacqueline

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal!

Sunshine beterschap!

Van de verzekering heb ik ook nog geen bericht gehad. Maar ik was dan ook half januari al door mijn eigen bijdrage heen.

Ik kan niet wachten tot januari, want dan is mijn man heel veel vrij en gaan we lekker baby inkopen doen. Lekker alle winkels langs.

Een fijne zondag allemaal!

Groetjes Guusje

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sunshine, wat schrikken zeg.. Ik kan me voorstellen dat je nu nog wel wat onzeker bent. Misschien is het een idee om een pretecho te laten maken tussen nu en 15 januari?

Leuk he al dat shoppen? Wij gaan in de kerstvakantie de wagen bestellen. Maar ik weet al welke dus echt spannend is dat niet, wel erg leuk natuurlijk. Ook ga ik na de 20 weken echo langzamerhand maar eens de lijst af van wat je allemaal moet hebben, dat is toch een boel.. Ik zie ook veel verschillende lijsten op internet. Morgen maar eens vragen aan de vk welke lijst ik nou het beste kan aanhouden.

Ik denk dat ik maar een lijstje ga maken met wat ik allemaal moet vragen aan de vk, anders vergeet ik echt de helft. Zijn jullie ook al zo lekker warrig?

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoera, vandaag 15 weken!

@ sunshine: Das ff schrikken zeg. Beterschap en *knuffel*

@ marloes: Ik heb nog geen rekeningen gekregen.

@ Meris: Ik ben ook lekker warrig hoor!

@ Sarah: En als ik net als mijn zus 2 weken later beval heb ik nog meer verlof :D :D

Hebben gisteren de laatste mensen het goede nieuws verteld. Wie het nu nog niet weet hoort het wel van bekenden of door de kerstkaart waar we het ook inzetten.

We hebben voor allebei de 2e naam bedacht! Nu nog voor 1 de eerste naam en we zijn klaar. Zeg lekker niet voor welk geslacht :p. Wil het een verrassing houden en de naam die je meteen weet is vaak ook van het geslacht van de kleine! Of dat echt zo is, horen jullie in juni wel :D

Straks eerst verder met de kerstboom versieren en vanmiddag op verjaardag bij mijn nichtje die 6 wordt!

Fijne dag allemaal!

Liefs Annemiek

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    oh sunshine dat is schrikken zeg, maar gelukkig is het verholpen en nu gewoon lekker rustig aan doen meid.

Iedereen met z'n mijlpaal gefeliciteerd en nog allemaal een fijne zondag.

xxx joyce

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    fijne zondag allemaal!

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Yoehoe! Ben vandaag 12 weken :D
    Toch weer een belangrijke mijlpaal.
    Verder gaat alles goed, de misselijk is nog steeds aanwezig helaas.
    Net weer alles eruit gegooid, gelukkig heb ik dat maar af en toe.
    Donderdag zien we de beeb weer, want dan gaan we voor de nekplooimeting.
    Ik heb van de verzekering een rekening gekregen wat ik nog moet betalen.
    Had ook niet zoveel van mijn eigen risico gebruikt.
    We hebben vorige week bij Gardo in Amersfoort een kinderwagen combi buggy met gratis autostoeltje was 200 euro goedkoper, dus ook een koopje.
    Iedereen fijne zondag.

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    feli met de 12 weken!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

gefeliciteerd met je 12 weken!

vraagje:
    welke namen kunnen voor een jongen EN een meisje,
    we willen de kleine nu zolang het in mn buik zit een onzijdige naam geven, maar komen niet heel ver met leuke onzijdige namen.
    weten jullie onzijdige namen? evt via pb erg welkom!

fijne zondag
    wij krijgen zo bezoek!

xxx

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd met de 12 weken!

Ik als hekkensluiter moet nog heel even wachten tot de mijlpaal!

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mac voor nu kom ik alleen op Renee en Robin.. als me nog wat te binnen schiet hoor je het!

15. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Mijn naam is ook "unisex"...
    Heet Nicky, misschien iets voor je? Kan voor zowel een jongen als een meisje.

Backstreet Boys hadden Nicky Carter (zeiden wel altijd Nick maar oke)
    En het zusje van Paris Hilton heet Nicky.

Unisex dus ;)

Oh en Lautje, zullen we overmorgen samen het hekje sluiten?

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja voor mij geldt dan precies het zelfde. Ik ga 6 weken van te voren en dus door de meivakantie ruim 8 weken. Ik heb denk ik geen zin om na de meivakantie nog voor een paar dagen terug te komen. De kids gaan dan ook op schoolreisje en we hebben een druk project..... nou dat mogen ze zonder mij doen :D

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zozo dan heb jij helemaal geluk :D. Ik neem waarschijnlijk nog ouderschapsverlof op daarna. Maar het is idd raar dat het niet gelijk is, po en vo.

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    luca of jayden ook onzijdig volgens mij

xxx joyce

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    oh lautje en mama van britt jullie zijn echt de laatste 2
    spannend zeg dan hebben we de moeilijke tijd allemaaal achter ons.

xxx Joyce

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

nog maar 2 daagjes!
    we gana aftellen met je!

Deel Deze Pagina