hebben inmiddels een leuke naam voor ons ongeboren kindje, tot aan de geboorte gaat het GIJSJE heten!
ik ook! eerst mijn betaalde verlof en dan na de grote vakantie van 2010 mijn onbetaalde verlof... mijn verlof van de eerste is nu bijna voorbij.
ja, gaat echt snel he! Zo meteen 2 weken vakantie en al die feestdagen, dan zit ik zo op de helft... en hier gelukkig bijna iedereen over de 12 weken!
mag je trouwens als je een pizza besteld wel mozzarella op de pizza? helllllluuuuuuuuuup! (ik besteld een pizza hawai)
ik dacht het al.. maar wil het ff zeker weten.. volgens mij vk mag ik ookgewoon de brie.. als het maar geen verse brie is bij een kaas boer ect vandaan thanks!
wil me er niet mee bemoeien hoor dames... maar doe het lekker toch.. is het niet een idee, dat 1 of 2 meiden die op het lijstje van de meeting staan iets gaan zoeken/vast leggen etc? ..stopt met bemoeien en gaat lekker eten..
Oh echt, heet je ook Nicky? En ook hetzelfde gespeld? Das wel heel toevallig zeg! Marloes: goed idee! Mac: Gijsje is wel een leuke oplossing! Stuk beter dan mijn naam (vind ik zelf, heb een hekel aan mijn naam hihi)
Hallo meiden, Net lekker uit eten geweest, oeh heb me helemaal vol gegeten aan de lekkerste spare ribs ooit Heb alles wel meegelezen vandaag maar weet het even niet meer haha. Fijne avond nog !
Hoi meiden, Kom me weer even melden! Gister bruiloft gehad, superfeest! We hebben lekker gedanst en zelfs de polonaise mee gedaan. Heb het tot het einde volgehouden! Was me een maandje geleden niet gelukt hoor! Merkte wel dat ik vandaag moe was....maar geen tijd voor, want we hadden eindejaarsetentje met het werk. Was ook weer super super gezellig, ben net terug! Weer zo'n leuke reacties gekregen! Je gaat nu echt wel zien dat ik zwanger ben en collega's die je bijna nooit ziet, zagen het nu dus ook voor het eerst. Ik had wel expres een jurkje aangedaan, waarbij de taille meteen onder de borsten zit, dan zie je je buike zo mooi Meiden voor morgen weer veel succes! Nog een weekje en dan vakantie! Joepie! Weltrusten allemaal xxxxxxxxx