Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zo, ben weer een beetje over mijn boze bui heen. Vind het gewoon zo slordig, ik heb vorige keer nog bijna zitten huilen omdat ik bloed moest laten prikken dus dan zou je denken dat ze even extra goed checkt of alles wel klopt...

Maar goed, kan nu dus een beetje reageren op iedereen ;)

@ MamavanBrittje: oei, misschien twee?! Wat spannend! Maar had je nog helemaal geen echo gehad dan? Vanmiddag heb je een echo toch? Ben erg benieuwd... :)

@ nieuwe (weet de nick niet meer, sorry): gefeliciteerd! En welkom hier in het kippenhok :)

@ Basmalah: hihi, schattig is dat! Ik wilde m'n beste vriendin helpen verhuizen, maar dat mocht ook absoluut niet!

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Zo.. Even bijgelezen en er is wat in mijn geheugen gebleven.

@sunshine.. jeetje wat schrikken zeg. Ik hoop toch dat het nu alleen maar verder goed mag gaan voor je.
    @mamavanbritje.. ben benieuwd. Dat zou te gek zijn :D wel even wennen misschien maar een wondertje!
    @meiden die mijlpalen hebben bereikt .gefeliciteerd!
    @de rest.. sorry.. geheugen is gedoemd.

ik ben het weekend dus weg geweest. naar mijn tante in Rotterdam. Het was een druk weekend en veel op bezoek geweest bij nichtje en neefjes,en oom en oma.. Maar hartstikke lekker gegeten ook!
    Gebbqéd bij 0 graden hahah.. gelukkig is hun bbq geschut.. dus hadden we niet al te veel last van de kou.

verder. mijn schoonzus is bevallen gisterochtend van een meisje. Ik ben dus tante weer geworden hahah. ze was voor vandaag uitgerekend. Heerlijk op tijd dus.
    Vandaag stuur ik een pakketje op met een kerst rompertje en kerstmuts :D van de prenetaal gehaald.
    oh en ik heb ons wiegje gezien! die komt deze kant op zodra mijn neef zijn kind er in heeft gelegen. Die verwacht ook binnenkort te bevallen.

eind ego bericht.

3. Lenos

Lenos Lid

Sep 6, 2008
    30
    0
    0
    Onder de rook van Rdam
    Hallo lieve allemaal,

Hier even een berichtje van een fanatieke meelezer, schrijven lukt me echt niet!

Maar vorige week dinsdag bij VK geweest alles goed, zelfs iets afgevallen.
    Vrijdag 12 weken echo gehad en alles zat er op en eraan! Jippie we kunnen het de weide wereld in schreeuwen!

Alleen nu wisten ze mij te vertellen dat ik een groeihormoon mis, PappA. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee. Is er iets dat ik kan doen. Volgens de echografiste niet, lichaam moet het zelf doen.

Alvast bedankt voor tips!

Liefs

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    nieuwe: welkom allemaal. gefeliciteerd!

lenos: geen idee. sorry. is dat erg voor de zwangerschap?

pixie: gefeliciteerd

,

ik heb last vd drug. buikpijn(geen idee of dit de banden zijn of ergere krampen)
    heb het gevoel mega ongesteld te worden..

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee Dames,

@ Nieuwe dames welkom

Hier alles goed alleen druk gehad met vanalles, ga nu zo de stad in inkopen doen voor kerstsuprise dus denk morgen eens bij te lezen als het lukt voor mijn avonddienst

6. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Nou daar ben ik weer hoor!

Mam85, je had gelijk! Ik hoorde de navelstreng inderdaad :D

Wat een opluchting! Niet dat een tweeling niet welkom zou zijn hoor, maar jeetje wel een schrikidee. We hebben in ieder geval een mooi gezond bewegend kindje gezien met alles erop en eraan! Wat heerlijk 8)

Alleen die echoscopiste was echt een doos zeg...
    Ik ging liggen en deed mijn rok omlaag, zag je in een keer linksonder in mijn buik een bolletje omhoog komen en daar zag je wat in bewegen. Duidelijk ons kleintje! Zegt zij: nee hoor, dat zijn je darmen.

JA HALLO, IK WEET ZELF WEL WAT MIJN DARMEN ZIJN EN WAT MIJN KLEINTJE IS HOOR! Grrr :x
    (en bovendien, ik voel dat ook al)

En ben ook nog eens 6 dagen vooruit gezet, nu dus 12 weken en 5 dagen, dus ben geen hekkensluiter meer vanaf nu! Nieuwe datum: 24-6.

Voor de rest zijn we helemaal in de wolken natuurlijk :D

Oh, en de echofoto (ja krenterig was ze ook nog, kregen maar 1 foto mee :( ) staat in mijn album!

7. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mamma van Brit: wat heerlijk he om nu zekerheid te hebben. Echosopiste had dus duidelijk haar dag niet!

Ik hoor zulke verhalen wel vaker, snap het echt niet! Als je kiest om zulk werk te doen, zul je je toch op z'n minst in moeten kunnen leven in de ander... Iedereen is blij om zijn kleine te kunnen zien, is niet iets wat je ieder dag doet, toch?
    Maarja...

In ieder geval kun jij nu ook gaan genieten! :D

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hahaha die is errrrug grappig :)

Die van ons noemen we Snotje... :oops: omdat het dat inhet begin natuurlijk eigenlijk was... :oops:

Wel lekker dat je echo goed is gegaan mamavanBrittje, wel jammer van die foto's ik had er 7 bij de 12 weken echo!

9. MamaVanBrittje

Nee ze had zeker haar dag niet.. Of ze is gewoon echt zo :confused:
    En inderdaad, ik ga gewoon lekker genieten van mijn kleintje die ik dus lekker WEL voel (niet dat zij dit leest maar moet het toch even zeggen 8) )

10. MamaVanBrittje

Dan zijn wij wel erg standaard met "kleintje" :rolleyes:

En jij had gewoon 7 foto's! :x Wil ik ook :(
    Haha nouja ik ben allang blij dat ons "kleintje" gezond is en we in ieder geval een foto hebben. Ik neem wraak bij de 20-wekenecho, die laten we lekker bij een echobureau maken! Lekker met 3D enzo erbij :) En het wordt gewoon vergoed door de zorgverzekering!

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

d8 week 15

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja dat klopt ja!
    leuk je hier te zien!
    alles goed?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha lol

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

aan je vk vragen, gewoon ff bellen!

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    mamavdb: oke dus wel denavelstreng hahah.. kan me wel voorstellen dat het een soort van opluchting is... en 2ling lijkt met best heftig..
    ik had ook bij de 12 weken echo 1 echo gekregen baalde enorm.. maar ik moet voor echo;s naar zh mijn vk heeft zelf geen apparaat. misschien is dat het verschil en zijn de meste vk iets guller daarin? (die van jou net niet?)
    ik hop dat je lekker kan gaan genieten!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat alles goed is.

daarom heb ik dus ook geen angelsound, je gaat jezelf allemaal dingen in je hoofd halen, en onzeker ervan worden, niks voor mij.

wel grappig dat ze je datum aanpassen, officiele regel in europa is dat ze dat pas doen bij 7 dagen of meer verschil.
    ik ben eigenlijk ook 6 dagen verder, maar datum wordt niet aangepast!

mooie echo

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrrrr hier zon last van jeuk op mn rug iedere keer,
    niks te zien, smeer het in maar niks helpt, zwangerschapsjeuk?

Ik kan die chauffeur van MVM wel schieten,
    in het begin afgesproken dat ie achterom de kratjes komt ruilen, dat doet ik ook, maar zet ie zijn wagen een straat verder zodat hij nog met de kratjes voor het huis langs moet.
    lekker discreet he.
    ik heb aangesproken, hij heeft er gewoon schijt aan.
    dit is de 2e keer al.
    dus gelijk weer MVM gebeld en weer een klacht ingediend!
    Een eventuele volgende zwangerschap doe ik dus niet meer mee. ondanks het goede doel.

Nu weet iedereen nu wel dat ik zwanger ben, maar als je iets afspreekt dan moet je je er ook aan houden.

grr..... moest het ff kwijt!

18. MamaVanBrittje

Ik moest naar het Diagnostisch Centrum voor deze echo, normaal moet ik gewoon naar het ziekenhuis. Snap ook niet waarom dat nu anders was, maar oke. Daar ga ik in ieder geval nooit meer heen! Mijn vk heeft helaas ook geen echoapparaat :(

19. MamaVanBrittje

Die "aardige dame" waar ik ben geweest wilde dat inderdaad ook niet aanpassen, maar de vk doet dat gelukkig wel :) (en ik vind het fijner rekenen, anders is het de hele tijd "jamaar ik ben eigenlijk een weekje verder" 8) )

En ik word helemaal niet onzeker van de Angelsounds, ben achteraf zelfs nog meer tevreden over het apparaatje want hij pikt zelfs de hartslag op uit de navelstreng! En als ik het hartje niet kan vinden, zelfs niet in de navelstreng, dan moet er ook echt iets aan de hand zijn. Voor mij is de Angelsounds dus met vlag en wimpel geslaagd :D

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ook mijn vk paste het niet aan, we zulllen met de volgende controle of echo wel zien.

denk dat het heel persoonlijk is de angelsound,
    de een vindt het fijn en wordt er zekerder van, en de ander juist niet.
    maar wel leuk om het hartje zelf te horen.
    zou het best 1 keer willen, maar niet zo 1 aanschaffen, kunnen we niet is afspreken hahah

Share This Page