helaas woon je een beetje uit de buurt, hihi. was ook maar grapje. moet trouwens zo werken. en heb geen zin....
Wist ik wel hoor 8) Maar als je het serieus had gewild had t gemogen hoor Veel plezier op je werk dan, zonder zin.. Succes!
Dankje, Nathalie! Welkom en gefeliciteerd Loni. Geweldig is dat hé, als je je kindje voor het eerst hoort of ziet. Gefeliciteerd Pixie! Hoe heet de kleine meid? Geen ervaring mee Lenos, fijn dat verder alles goed is met jullie beebje! @Mac: Ja met mij gaat alles super! Met jou en je zwangerschap ook? Ja zo gaat dat hier ook met de kratjes. Gaat alles behalve voorzichtig En werkse dalijk! Alleen deze week nog werken en dan heb ik 2 weken kerstvakantie, héérlijk ben er echt aan toe! Heb vorige week trouwens de kinderwagen besteld, een Quinny Buzz 3 in het zwart
hier ook goed hoor, op wat jeuk en beetje last van mn heupen na gaat het goed! vindt het niet kunnen dat ze dat zo doen bij MVM. slecht vindt ik dat! lekker bijna vakantie hier zit dat er niet in. leuk ook al de kinderwagen gekocht, wij ook zie album! xxxx
doptone: oooh ik ben er ook niks voor waard maak ik mezelf alleen maar onzeker. maar wat zou ik op dit moment graag eentje willen gebruiken! en dan een hartje horen dan is mijn onzekerheid weer weg. heb al gekeken of ze hier in de buurt te huur zijn. maar kan het niet vinden.. wel via internet.. gister nog met manlief over gehad maar die vind het maar niets zo;n ding.. hahaha.
Het is absoluut ontzettend lief. Als het aan mij ligt ga ik namelijk gewoon door tot ik het gevoel heb dat het echt niet meer kan, maar dan ben ik eigenlijk al te laat. krijg ik pijn en overbelasting. Maar goed dus dat iemand anders er de stop bij mij op zet haha.
Hoi meiden, Het is schandalig! Ik ben zomaar een week niet geweest. Sorrie! Helaas 2 dagen last gehad van m'n epilepsie (wegrakingen gehad) dus even rustig aan gedaan. Nou ja, ook nog 6 dagen gewerkt hoor hahaha. Hoe is het hier met iedereen? Heb ik nog wat gemist? Volgens mij is iedereen de 12 weken inmiddels voorbij of niet? Wat een leuke kamer heb je Mac! Wij hebben er ook eentje gezien bij de babydump. M'n ouders zijn er nu heen voor een kerstkadootje. Krijgen trouwens dezelfde wandelwagen als ik het goed zie. (mura 4?) Vind het alleen nog een beetje eng om een kamer te bestellen. Straks is de 20 weken echo niet goed of zo... Zo, even verder kijken en kom later terug!
mamavanbrittje: toch een opluchting waarschijnlijk. Ook al vind ik een tweeling nog altijd heel bijzonder en spectaculair .
Jeetje, epilepsie. klinkt erg vervelend. is dit nou ook erger geworden sinds je zwangerschap? Ik wil liever ook nog even wachten met kinderkamer enzo. zowiezo totdat we weten wat het wordt. En daarna wachten we waarschijnlijk tot de 9 maandenbeurs, hopend op wat mooie aanbiedingen misschien.