Basmalah, wat een goed idee om de 9 maanden beurs af te wachten! Had ik nieteens aan gedacht. Net wel even een mailtje gestuurd tot wanneer de aanbieding geldt van de kamer die we mooi vinden. Epilepsie lijkt wel erger, door de hormonen misschien? Zal het eens navragen als ik in januari weer bij de neuroloog moet komen. (hou te vaak m'n mond, wil niet hogere dosis medicijnen of m'n rijbewijs inleveren)
ja dacht ik al, hoor het vaker dat het tijdens de zwangerschap erger kan worden. Kan me trouwens heel goed voorstellen hoor dat je uit voorzorg dingen liever niet zegt haha. ik neem aan dat je zelf heel goed weet wat wel en wat niet kan dus als je dan dingen niet meer kan / mag doen omdat door iemand opgelegd wordt is extra frustrerend. 9 maandenbeurs heb ik nu al zo'n zin in! Wat mij betreft kan het niet snel genoeg zover zijn. Tegen die tijd weten we het geslacht en heb ik de 20 weken echo gehad. kan dan dus ongeneerd gaan shopppen.
mamavb: helaas ik woon in prov groningen.. beetje te ver weg he.. maar bedankt voor je aanbod. als ik bijje in de buurt woonde was ik allang langs gekomen haahah
Hebben jullie ook al kaartjes gekocht voor de beurs? Ik zit nog even af te wachten op een vriendinnetje van me. Als die nou deze maand zwanger blijkt te zijn geef ik ze denk ik een kaartje zodat we samen kunnen gaan. Lijkt me ook wel leuk, eindelijk zelf eens met een dikke buik (zwangere buik) over de 9 maanden beurs sjouwen
ik ben dit jaar naar jongegezinnenbeurs geweest. nou ik vond het een groot drama hahaha.. nu mij niet gezien op de 9 maanden beurs..
ik heb ze laatst gekocht, toen was het 2 kaartjes voor de prijs van 1. Mam hoezo vond je het drama? (kan ik me alvast geestelijk voorbereiden haha)
de jgb was vreselijk druk.. je kunt niet ff lekker rustig rond kijken tussen de kleertjes ect. mensen lopen te graaien.. bij leuke aanbiedingen staan meters rijen mensen.... als je wilt eten of drinken dan zit het restaurant bommetje vol (dus zelf eten menemen is een tip) nee voor mensen die er van houden zal het leuk zijn. maar voor mij was dit 1x en niet weer hahahaa.. ik ga liever rustig bij de prenatal rond kijken ofzo.. maar laat me het maar weten hoe het is geweest. trouwens de jgb vond ik helemaal niet voor jongegezeinnen . het was na mijn idee te veel op baby gericht.
Ze heet Amy. Is ook een naam op mijn lijstje geweest maar mijn vriend heeft het gestreept. grappig dat ik en mijn broer dan hetzelfde smaak hebben
LEUK! Ik vond dat echt een van de hoogtepunten van de voorbereiding! Vooral als de jurk dan een keer goed gemaakt is zodat ie je past. ik zie het al helemaal voor me met een kussen onder je jurk Ik was overigens tijdens de 2e passing net in verwachting.. dat vond de verkoopster in de bruidswinkel niet zo heel erg leuk geloof ik.. Ze voorzag allemaal problemen met uitleggen enzo... uiteindelijk is er niets uitgelegd want ik kreeg een mk... vond de verkoopster volgens mij niet heel erg...
@Stephanie: Wat vervelend, kan dat eigenlijk kwaad voor je kindje? Leuke naam, Amy! Leuk Marb, wanneer ga je trouwen? Ga je het groots vieren? Wij zouden a.s. zomer in Indonesie gaan trouwen. Maar dat zit er nu even niet in, dus dat wordt even snel gratis op dinsdagochtend. Dat mooie, ceremoniële komt dan wel een keer als Utje wat groter is Vanavond gaan we naar de opa en oma van mijn vriend, even de echo laten zien. Hopelijk zijn mijn schoonouders er niet, die hebben we al vanaf 7 oktober niet meer gezien (de dag dat we gingen vertellen dat ze opa en oma worden). Denk dat mijn vriend dan helemaal breekt Kregen jullie allemaal leuke reacties van de aanstaande opas en omas?
***egobericht*** heb net een spoedech gehad want ik verloor stolsels en helderrood bloed.... alles was gelukkig wel goed met mini me maar ze kon geen garantie geven dat het ook goed zal blijven gaan.... ukkie was heerlijk aan het bewegen en echt al met de armen aan het rondzwaaien! alleen was de baarmoedermond geirriteerd .. dus mag voorlopig geen sex .. wat waarschijnlijk ook de oorzaak van de bloeding is geweest. wederom geen echo meegekregen. maar gelukkig wel een mooie zwaaiende mini me gezien (L) ***einde ego bericht***
Jeetje zeg! Wat zal je geschrokken zijn! Ik ga echt voor je duimen. Het kan toch niet dat het ukkie zo vrolijk aan het rondzwaaien is en het dan alsnog fout gaat!? Sterkte meid en alleen maar knuffelen he?
We gaan 4 januari op Bali trouwen, ook in Indonesie dus! Lekker met z'n tweetjes (nou ja, mijn moeder komt wel) 4 april trouwen we voor de kerk in Nederland en hebben we ook een feest. Dit is wel met heel veel mensen. Hier is ook de jurk voor bedoeld. Maar goed, tegen die tijd dus wel 7 maanden onderweg dus vandaar het kussen. We hebben trouwens op zich wel enthousiaste reacties gekregen, maar ze waren niet echt door het dolle heen. Mijn moeder op zich wel, maar de ouders van mijn vriend niet speciaal. Maar goed, dat was ook deels omdat hun dochter al in verwachting was (die is 3 weken geleden bevallen) en nou ja... omdat ze nooit echt heeeeel erg enthousiast zijn @ gabester: oei, eng Ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan. We hebben nou echt wel genoeg slechte verhalen hoor! Iedereen hier moet gewoon zwanger blijven en in juni (of mei of juli) een gezond kindje op de wereld zetten!