Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heyhey allen,
    er is weer veel gebept vandaag he,
    nou wil graag ook even me verhaal doen hoor

ik was daarstraks bij een vriendin heeft al 2 geweldige kids,
    en toen in een keer last van me buik, deze was hard en leek net of ik ongesteld moest worden
    ik moet naar toilet dus gegaan en schrok me daar rot
    last van bloed in me broekkie dus ik gelijk ongerust
    heb de verloskundige gebeld, en zei vertelde dat het verschillende dingen kon zijn waaronder een geklapt adertje
    hier ga ik nu ook vanuit maar moest het ff in de gaten houde,
    ik weet niet goed ben ook goed misselijk en heb net weer kotsuurtje achter de rug (sorry voor gore woord)
    was dus even flink ongerust maar ben nu wat rustiger
    ga zo lekker douche want heb het stervens koud, heb ook nog steeds niet gegeten heb echt totaal geen trek wordt, weet gewoon niet wat ik moet eten
    vent lief is weer lessen van 6 tot 9 die moet iks traks even halen maar verder lekker niksen vandaag,
    rondje trompetteren ga ik vanavon dmaar ff niet doen
    hebben meer dames dit mee gemaakt?
    liefs joanita

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    gabester.. ooh wat schrikken! voorzichtig aan!

joanita: krijg je nog een echo? of ben je al gerust gesteld..

ik had vandaag ook buikpijnen maar kan het niet goe dplaatsen waar het zit en wat het kan zijn. mega bandenpijn ofzo?

3. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mama1987 en loni: welkom en gefeliciteerd!
    @ heide: bij mijn vk hoor je de uitslag ook pas bij volgende afspraak, tenzij er iets niet goed is, dan hoor je het een week later.
    @ stephanie: lastig zeg epelepsie. hoop dat je er niet al te veel last van zult krijgen.
    @ pixie: gefeliciteerd tante!
    @ gabester en joanita: das ff schrikken! hoop dat het goed blijft gaan met de kleintjes!

Heb zelf het leuke nieuws gister op mijn hyves gezet en krijg de hele dag leuke krabbels :D

Nu een poging wagen om weer een keer te gaan fitnissen sinds een week of 6! Vaak te moe, maar moet er nu maar weer eens van komen. Muziekje mee, dan vermaak ik me wel ff. Een uurtje moet lukken.
    In januari eindelijk weer wekelijks zwemmen. Schoonzusje kon een tijdje niet en solo zwemmen is lang niet zo leuk :D

Tot later vanavond.

Greetz girafje

4. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mam85:
    pas als ik bloedverlies blijf houden, moet ik opnieuw bellen, heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden, heb ook flink pijn in me buik, lijkt wel of het harde buiken zijn weet niet goed kan het niet plaatsen,
    vooral net boven me schaamstreek, daar voelt het zo raar, weet niet goed wat ik er van moet vinden, het trekt helemaal door naar me stuitje enzow

dankje wel voor jullie lieve worden
    liefs joa

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Oei dames wat vervelend dat bloedverlies. Ik hoop dat het niks ernstigs is, en dat alles goed is met de kleintjes.

Ik heb verder niet alles teruggelezen, maar ik hoop dat het voor de rest goed gaat met iedereen. Ik kamp nog steeds met de misselijkheid, en af en toe braak ik nog :(

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @pixie gefeliciteerd met je nichtje amy, dat was mijn favo naaam maar mijn man vind hem niks.
    @gabester wat eng zeg ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @joanita krijg je geen echo voor de zekerheid dan? wat vervelend voor je, hou je rustig!

hier gaat het cht niet goed met mij bekken, morgen krijg ik weer therapie.

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Mamavanbritje jij was toch even ver als ik? Je banner staat namelijk een week verder...

9. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    alleen als ik nog meer bloed verlies, dan moet ik opnieuw bellen,
    heb nu geen bloedverlies gehad maar wel die enorme ongi buikkrampen, en harde buiken
    ik ben nu wel beetje over de schrik heen hoor
    maar was ff goed over de zeik dat het nu nog verkeerd kon gaan
    egt heel erg
    liefs joa

10. ***inbraak***
    voor degen die hyves hebben, leuke site heb je interessen even een pbtje

groetjes miss layla

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd de mura 4

kamertje gewoon bestellen, bij babydump mag je het terug doen als het fout gaat en krijg je al je geld terug! zeer goede service!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat leuk, er gaan er volgens mij best veel naar de 9 maanden beurs of niet?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

hopelijk blijft het goed gaan. we duimen voor je

xxx

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

doe je rustig aan meis.

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    ? :D

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

snap hem ook niet

maar ik ga slapen

trusten

xxx

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @mac…k heb ook zo’n jeuk op mn rug! Heeeeeeeeel de dag door! Ik heb ook best last van uitslag op mn rug, geen puistjes ofzo..maar echt een soort bultjes! Vreselijk!

@gabester…das schrikken zeg! Toch maar wat rustiger aan doen dan heh..in bed ;) gelukkig gaat het wel goed met je mini me! Die is tenminste actief! Ik heb ons snotje alleen nog maar slapend gezien. Ik zal voor je duimen! KUS

@mam85…ik denk bandenpijn…ik heb het deze week ook echt erg! Ook als ik een foute beweging maak of ineens draai…en met dansen…gelukkig woensdag de laatste les van het seizoen…dan is het voor mij even klaar! Mn buik is ook ineens zo veel groter!

@marb…dat hebben we hier nou ook…mn schoonzus kan elk moment bevallen en het lijkt wel of er bij ons niets aan de hand is! Er wordt niet naar gevraagd het gaat alleen maar over haar en haar vriend. Toen we het vertelden werd er gevraagd door mn schoonvader…en is het gepland? Ben je er blij mee?
    Terwijl ik al veel eerder had willen beginnen! Mn schoonzus is per ongeluk zwanger geworden maar dat betekend toch niet dat ik zo nalatig ben!

En dan nog het goede nieuws: ik heb woensdag een sollicitatiegesprek! Ik had vandaag via internet gereageerd op een vacature bij Tango (schoenenwinkel) en ik werd gelijk al gebeld! So wish me LUCK!

En ook voor mn afspraak bij de vk morgen! Als het goed is voor het eerst het hartje horen!

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    sarah: ik duim voor je!
    en misschien idd bandenpijn. heb totaal nog geen buik.. baal er enorm van en dat maakt me ook onzeker.. maar goed misschien zit ie onder de zwemband? heb nog een buikje overgehouden vd vorige keer

mac: zij heeft een hyves opgericht voor iedereen die een zomerkindje in 2009 verwacht volgens mij. (zie aug mama)

19. Emme

Emme Niet meer actief

Sarah, succes met je sollicitatiegesprek.

Marb, leuk dat jullie gaan trouwen. Ben zelf een halfjaar geleden getrouwd en vond het geweldig :). Was het niet raar om jezelf met zo'n kussen voor je buik te zien tijdens het passen?

Pixie, gefeliciteerd met je nichtje!

Gabester, wat een schrik. Gelukkig dat alles op de echo er goed uitzag. Duim voor je dat alles ook goed blijft gaan!

Ik ben vandaag toch weer een dag thuis gebleven van het werk. Misselijk, overgeven en duizelig. Bah, dacht dat het over was. Volgende week woensdag de echo. Vind ik wel erg spannend, hoor! Vooral als ik jullie hoor over groeiende buikjes en borsten - bij mij is namelijk nog niets te zien... Het scheelt wel wat dat we in ieder geval het hartje al hebben gehoord.

20. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Lautje: ik was tegelijk met jou ja! Maar ik ben een week vooruit gezet na de echo gisteren :) Sorry! Nu ben je nog alleen de hekkensluiter ;)

Marb: Lijkt me ontzettend grappig om jezelf (of een ander) met zo'n kussen te zien staan haha! Leuk!

Pixie gefeliciteerd!

Gabester en joanita: doen jullie rustig aan?!? Ik duim voor jullie!

Sarah: succes hoor! Laat je ons wat weten?

Emme: beterschap!

Ik wil ook wel naar de 9maandenbeurs met mijn (dan hopelijk) dikke buikie! Misschien een idee om daar een meeting te doen? :idea:

Share This Page