Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga het eens navragen! Ik werk op een school dus bij een overheidsinstelling :D)

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoe gaat het met de meiden die bloedverlies hadden?

ik moet om 2 uur naar therapie oor mijn bekken ik ben benieuwd wat ze ervan zegt. het is net ofdat alles vastzit bij mijn bekken.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes met je sollicitatie!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames

ik heb hier gewoon tot half 12 geslapen.

heerlijk!

ga nu maar ff ontbijten!

xxx

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik ga zo de vk ff bellen (kan tussen 1 en 2) .. voel me super onzeker. en kan hierdoor moeilijk in slaap komen..
    het houd me bijna 24 uur per dag bezig.. baal hiervan..

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

heel goed gewoon bellen,
    beter een keer te vaak dan te weinig!

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ooh hier verder geen geregel.. ik ben lekker thuis blijf mama (zo gekomen bij 1e zwangerschap..baan verlies)
    moet alles nog ff weer achter de psz voor mijn zoontje aan

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemiddag meiden!

Sorry tijd niet geweest maar het is hartstikke druk op mijn werk zo de laatste week voor de vakantie en s'avonds geen puff meer :oops:
    Hoe is het hier met iedereen? alles nog goed hopelijk :D

mezelf......gaat hartstikke goeiiii ...gister heeft daaf z'n kleine spruit gevoeld hahaha...hij vond het doodeng LoL...
    hoe kan dat nou vraag je je af zo vroeg...geen idee....had chocola gegeten (begreep dat beeb daar lekker actief van wordt en idd) dus ik drukte mijn buik beetje in waar beeb zat en voelde de plopjes tegen me vinger aan...snel daaf z'n vinder erop gelegt en ja hoor hij voelde het ook en schrok zich een ongeluk....wilde ook nie meer voelen hahahahaha....hij wacht wel tot het groter is zegt tie....heb kostelijk gelachen om hem hihihi

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Jeetje meid wat vervelend dat je je nu zo onzeker voelt. maar groot gelijk hoor! Gewoon de vk bellen. daar zijn ze o.a. voor. Hoe komt het nou dat je zo onzeker bent?

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    leuk he! als je hetkindje vaker voelt wordt je man er vast gek van want dan blijf je maar zeggen: voel dan.

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik zit smakelijk te lachen om je verhaal. hahaha wat zijn mannen ook grote blufkikkers soms he? :) vind het wel aandoenlijk.
    Ben deze dagen trouwens sowieso super verliefd op mijn man :). Gelukkig dat hij mijn geknuffel niet erg vindt :D

Ik ga zo ook even chocolade halen :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hahahaha ik wilde net zeggen, ga vanavond ook even aan de chocolade :D

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik weet het niet.... misschien komt het ook wel omdat ik hier van alles hoor over de eerste schopjes ect.. grote buik foto's zie. en dit heb ik niet! dat maakt me onzeker.. als ik een volle blaas heb en plat op mijn rug lig dan voel ik wel iets hards.. (baarmoeder) maar zodra de blaas leeg is dan is het toch weer ver te zoeken.. ik weet het gewoon niet maar twijfel aan alles! en wil gewoon wel eens genieten nu..
    maar ik hoop zo als ik langs mag komen dat de afspraak vanvolgende week blijft staan want mijn mannetje wil het ook wel graag horen (hij is dan vrij)
    maar verwacht niet dat ik langs mag komen hoor

14. debsje1977

HAHAHA....iedereen hier spontaan aan de chocola hihi ;) wel zorgen dat je lekker ontspannen onderuit zit/ligt dan voel je het het best...tenminste zo was het bij ons...had ook totaal niet verwacht dat ik het al zo voelen kon..had de chocola gegeten om us te kijken of je dan meer actie in je buik voelt zeg maar..maar dit was echt een grote verrassing :D

het zijn grote blufkikkers met hele kleine hartjes ;)

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Knuffel voor mam!

Ik voel ook nog helemaal niets hoor! En ook ik heb nog helemaal geen buikje. Loop nog steeds in mijn eigen kleding rond en heb zelfs niet het idee dat ze strakker zitten dan normaal.

16. debsje1977

Mam85 dikke knuf mies...wat moet dat vervelend zijn zeg je zo onzeker voelen....ik hoop dat je afspr volgende week gewoon mag blijven staan en dat je gewoon een keertje extra mag nu ;)

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mam85 gewoon bellen zo hoor het geeft je waarschijnlijk wat meer zekerheid, hoop dat je even aan kunt gaan en dat ze je de stoomtrein weer even laten horen ;)

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ook al zal ze me alleen al gerust stellen met woorden dan voel ik me even weer wat zekerder denk ik

20. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ter geruststelling... ik voel me ook nog niet zeker over schopjes enzo.. In de meeste boekjes schrijven ze dat je pas rond 20 weken de baby echt kan voelen. Het verschilt zo per persoon. Mijn buik is pas de afgelopen 2 of 3 dagen iets gegroeid Ter hoogte van mijn baarmoeder krijg ik nu echt een 'bultje'. Heb ook nog mijn gewone broeken aan.

Desalniettemin kan ik me voorstellen dat je onzeker blijft. Ga lekker even bij de vk je gerust laten stellen, dat is zoveel prettiger dan deze onzekerheid.

Deel Deze Pagina