Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    heb net gebeld. gelukkig mijn eigen vk die ik bij vorige zwangerschap ook heb gehad. ze weet ons geschiedenis ook een beetje.. ze heeft me er voor morgen ff tussen gedrukt. en om half 10 mag ik ff langs komen .. ben er erg blij me. de afspraak voor volgende week blijft staan. ik hoop zo dat ik morgen een mooi treintje hoor.

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Tuurlijk hoor je morgen een mooi treintje! Wel super dat ze voor morgen een afspraak voor je heeft geregeld. Ik ken genoeg vk's die dan zeggen nee joh valt allemaal mee en dan voel je je de volgende dag weer rot.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    super mam85! Ik weet zeker dat je iets moois hoort!

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Super dat je morgen even tussendoor mag :)

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Lukt het jullie om elke dag genoeg vitamines binnen te krijgen? Lukt mij niet altijd. Vind het erg lastig.. ben nog steeds erg misselijk als ik warm eten ruik of eet, en ook van fruit wordt ik niet heel vrolijk. Heb dus gisteren maar een paar flessen verse vruchtensap van de AH gekocht. Zag net op de fles staan dat er in 1 fles. 25 aarbeien, 1 banaan en 2 appels in zitten... en ik drink zo'n fles gerust leeg.. krijg ik nou niet teveel vitamines binnen haha?

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    tja zo'n vk had ik de vorige keer ook.. deze vk die ik nu heb heb ik alleen op het eind gehad en ze had me toen gestript.. alleen kon ik haar toen wel schieten omdat ik toen bijna 2 week over liep en zij doodleuk zei: alles zit nog potdicht! maar nu vind ik haar een schat hoor. zo blij dat ik haar aan de telefoon kreeg. en dat ze wel begreep
    ze had het zelf nog over een echo.. mar omdat ik die al vrij binnenkort krijg vroeg ze of ik ook genoegen nam met alleen het hartje.. nou daar ga ik allang mee akkoord. ;)

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

super man85! en ik weet zekers dat je morgen het treintje voorbij hoort tjoekken hoor ;)

Bas...eet elke dag 1 banaan en 3 a 4 manderijnen...s'ochtends ben ik nog wel wat misselijk soms..maar heb er wat op gevonden...om toch wat te kunnen eten dan...nutrix babypap....klinkt bah idd..maar met beetje suiker best te doen en het blijft binnen en de misselijkheid zak erdoor..

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik slik nog steeds de zwanger vit van de kruitvat.. volgens mij kan die de hele zwangerschap door en zelf ook na die tijd voor bv ect..
    het eten gaat hier prima weer gelukkig. was voor de 12 week wel anders...
    savonds eet ik een appeltje.. verzot op appeltjes,,

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik slik de gravitamon voor zwangeren want anders kom ik ook niet aan mijn vitamine hoor haha, probeer wel tussendoor met mijn dochtertje wat fruit te eten al heb ik er niet altijd zin in, stonden net pindarotsjes op tafel oeps helemaal op haha kben zo'n snoepkont nu he dat heb ik normaal niet

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik slik elke dag een pilletje "mama en baby" van Dagravit. En ik drink elke dag 2/3 glazen verse sap van de AH.

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sanne/l hebben jullie het iedereen al verteld?

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik heb die van Puur Mama die ik ook nog elke avond slik.

Ik ben trouwens vegetarisch dus vind het wel echt nodig om vitamines bij te slikken. En melk probeer ik extra te drinken. Las ergens dat in deze tijd de botten/skelet nog meer wordt aangemaakt dus dacht wat extra calcium kan geen kwaad.

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Yep we hebben het vorige week iedereen verteld dus nu geen geheim meer ;)

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    leuk hoor! wanneer moet je weer naar vk?
    heb net ff kraamzorg geregeld. gelijk erbij gezegt dat we wel graag de zelfde als de vorige keer wilde. maar of dat gaat lukken.
    hoe is het met iris? helemaal weer beter?

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet de 30ste naar de vk toe

Krijg deze week nog pakket van de kraamzorg thuis om in te vullen, het leuke is omdat ik me in de maand december aanmelde voor de kraamzorg kreeg ik een kadobon van 50 euro van een kinderzaak bij ons in de buurt

Met iris gaat het weer prima, alleen nog beetje hoesten nu en dan. morgen laatste dag van de kuur

En met jullie mannetje?

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Gabester & joanita: Wat akelig. Doe rustig aan!

@Basmalah: Ik hoef geen kinderopvang te regelen, de kleine gaat dalijk de 2 dagen dat ik werk naar mijn moeder. Maar anders zou ik inderdaad meerdere kdv’s bezoeken en kijken waar je zelf het fijnste gevoel bij hebt!

@Mac: Héérlijk tot half 12 slapen. Hier ging de wekker helaas al om 06.15u.

Wij hebben zojuist een datum geprikt om te gaan trouwen, 02-03-2009. Geen groot feest hoor, gewoon op maandagochtend. Stuk gemakkelijker met de kleine dalijk en het voelt voor mij dan ook meer als een eenheid met dezelfde achternaam :)

Weten jullie trouwens al of jullie straks borstvoeding of flesvoeding willen geven? Ik twijfel echt heel erg, wil graag borstvoeding geven, maar wil niet kolven op mijn werk…

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gefeliciteerd mama1987!
    Voor zover wij weten gaan wij nog niet trouwen. Wij moeten nu alleen naar het gemeentehuis om aan te geven dat mijn vriend de vader is. En als ik bevallen ben moet er een brief richting de rechtbank dat mijn vriend de vader is. Mocht mij wat overkomen, krijgt hij de voogdij en niet mijn ouders.

Ik ga trouwens flesvoeding geven.

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sanne: wow he.. een kadobon? die mazzel heb ik nooit hahahaha.. hier gaat alles goed hoor met de kleine man.. ligt nog ff lekker te slapen. straks maar eens naar de winkel.. en naar de kruitvat. een hoestdrankeje voor hem zal ideaal zijn. hij blaft als een hond af en toe..

mama1987: ik zit te twijfellen. voor 70 % gewoon weer flesvoeding en voor 30 % denk ik aan kolven... bv ga ik niet geven.. maar heb er niet echt duidelijke reden voor

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

flesvoeding hier..maar dat is vanwege het feit dat ik in dagelijk leven al zo'n pijn in mijn borsten heb dat ik er zo als niks aan kan velen..bh doet soms al zo pijn om aan te hebben... overleg met vk gehad en die gaf aan dat flesvoeding dan ook idd het beste zou zijn.

20. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Gefeliciteerd! Echt super leuk! 2 maart is 1 dag na onze trouwdag. wij zijn 1 maart 2008 getrouwd.

Ik wil proberen om borstvoeding te geven. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Heb er natuurlijk geen ervaring mee :) wil dan ook wel proberen te kolven, maar heb nog niet over hoe dat in de praktijk zal gaan nagedacht.

ik zou ook het liefst willen dat mijn moeder of schoonmoeder op zou passen... maar vind het best een belasting voor hun. daarbij.. mijn moeder woont ver weg.. dus dan mijn schoonmoeder, maar ik wil de kleine daar niet heen brengen. mijn schoonvader is dementerend dus daar heeft ze al de zorg voor en ben te bang dat er iets mis gaat in dat huis....

Deel Deze Pagina