Mijn vriend blijft 1 dag thuis, ik blijf 1 dag thuis, schoonmoeder komt 1 dag bij ons oppassen, 1 dag naar de opvang en dan 1 dag waarschijnlijk nog naar mijn moeder
@Nathalie: Ja, dat wilden wij in de eerste instantie ook doen. Maar vonden trouwen net zo makkelijk @mam85: Lastige keuze hé, ik verander wekelijks van gedachte haha. @debs: Wat vervelend, hoe kom je eigenlijk aan die pijn dan als ik vragen mag? @Basmalah: Oh wat toevallig, dat het maar een dagje scheelt! Dat kolven is mijn grootste struikelblok Mijn moeder is nog jong en fulltime thuis en ze woont vlakbij, dus dat is gelukkig heel gemakkelijk. Heb je al eens over een gastouder nagedacht? Heb je toch een beetje de huiselijke sfeer!
geen idee...het schijnt dat als je wat grotere borsten heb ze gevoeliger zijn..daar komt nog bij dat ik een erg gevoelige huid heb...en nu tijdens de zwangerschap de kruik met warm water mijn beste vriendje is want de pijn is soms niet te harde..het is dan net of mijn tepels bevroren zijn en zijn dan ook helemaal paars van kleur..het enige wat dan helpt is een warm kruik er tegenaan houden. wat dus dagelijkse kost is geworden
wij zijn ok op een maandag ochtend getrouwd. mar wel met getuigen en fam erbij.. in eenkleinzaaltje.. ongeveer 15 man ofzo erbij.. daarna heerlijk naar huis gegaan daar een taartje gegeten met elkaar. en toen was iedereen weer naar huis.. ik was toen 33 week zwanger. tegen 5 uur zijn we allemaal bij elkaar gekomen en zijn me in de taxi gestapt. we hebben ergens heerlijk gegeten (buffetje) en daarna gekegelt met elkaar! .. was erg geslaagd. en erg vermoeiend voor mij.. helaas was de huwelijks nacht niet echt een suc^6,,, aanmijn lijf geen polonaise met 33 week hahaha.. wij hadden geen geld voor een duur huwelijk .. maar vind het tegenwoordig ook veel te duur
@debsje: Dat klinkt echt heel pijnlijk Ik vind het al vervelend dat mijn tepels door de zwangerschap soms gevoelig en pijnlijk zijn, maar dat is niks vergeleken bij jou. @mam: Zoiets willen wij ook doen, gewoon trouwen met de naaste familie erbij, gebakje erna en s avonds uiteten ofzo. Tegen die tijd ben ik 25 weken zwanger, dus echt spetterend zal die huwelijksnacht bij ons ook niet worden
hihi uienleer...dat zal lekker stinken maar idd onze bruiloft was erg duur....maar manlief wilde een bruiloft met alle wensen die we beide hadden koste wat het kost...en die heb ik (wij) dus ook gekregen.....nu denk ik wel eens tjee wat had ik allemaal nie meer met dat geld kunnen doen als we het wat envoudiger hadden gehouden maar aan de andere kant....nog steeds heeft iedereen het erover hoe geweldige dag ze allemaal hebben gehad...echt een belevenis op zich .....en ik heb er met volle teugen van genoten..
uienleer: als je er naar kijkt krijg je tranen in je ogen wel fijn dat het een super bruiloft was! dat is ook wat waard .. en julie hebben vast mooi foto's ik heb soms wel eens dat ik dat mis. ik had mezelf ook wel eens in zo'n mooie jurk willen zien. en echte foto's
ik doe flesvoeding daar ben ik al over uit, wil niet graag kolven op het werk het bloedden is gelukkig gestopt. waarschijnlijk haarvaatje geknapt en waarschijnlijk me baarmoeder die flinke groeispurt maakt liefs joa ps bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me echt goed
zo dames ik moet alweer weg, ff snel bijgelezen! zat heerlijk film te kijken, zon lekkere zwijmelfilm. nu hond uitlaten, werken en ff zwemmen, fijne avond xxx
goed nieuws gelukkig Joanita!..blij te horen dat het bloeden gestopt is meis! Mac...wat voor zwijmelfilm zat je te kijken zwemmen....lijkt me heerlijk om dat te kunnen nu...maar ga het niet eens proberen met mijn probleemvoorgevel...denk dat ik na 2 sec het water uitkan en mijn kruik aan de waterkant mag klaarleggen
*Edit* Ik heb niks gezegt.. heb gewoon weer verkeerd zitten lezen dus... een domme blonde doos actie van mezelf hahahahaha
Kunnen jullie ook zo weinig hebben de laatste tijd? Ik kreeg vandaag van een leidinggevende te horen dat alles goed gaat maar hij heeft 1 verbeterpuntje.. ik weet dat ik daar ook niet in voldoe... probeer dat al op te lossen voor mijzelf.. maar nu ik zwanger ben lukt het gewoon niet.... Kan echt niet tegen (opbouwende) kritiek deze dagen.. wordt er zo down van.. Heb echt tranen in mijn ogen nu.... kan wel janken.. Terwijl ik het normaal prettig vind als iemand mij kritiek geeft.. dan kan ik er wat mee denk ik altijd maar..
Weet niet of het bij jullie klopt maar wel een grappig onderzoek: Mannen kunnen het geslacht van hun toekomstige kinderen inschatten aan de hand van het aantal zoons of dochters dat hun ouders op de wereld hebben gezet. Dat blijkt uit Brits onderzoek. Uit de gegevens blijkt dat mannen met veel broers een verhoogde kans hebben om een zoon te krijgen. Mannen die vooral zussen hebben, verwekken juist vaker een dochter. Volgens de laatste cijfers van het CBS werden er in 2007 in Nederland 92560 jongens geboren en 88767 meisjes.
hoi basmalah, ook als je overstapt naar een andere verzekering kan je gewoon kraamzorg nu aanvragen. Dat kon ik ook.... je moet aleen je oude verzekering opgeven en je nieuwe verzekering neemt dan alles over.