Boh meiden wat hebben jullie veel gekletst. Bah joanita en gabester jullie laten me schrikken. Blij te horen joanita dat het bloeden weer gestopt is. gabester ik hoop dat bij jou ook weer alles goed is en dat het vals alarm is geweest. Verder heb ik vandaag gesprekje met mijn baas gehad. Zoals het nu uitziet ga ik 2,5 dag werken en 1 weekend in de maand. Dus komt neer op zo'n 16 a 20 uur per week. De eerste tijd maak ik gebruik van ouderschapsverlof en daarna wordt gewoon mijn contract naar dit aantal uren aangepast. Mijn man zal 1 dag thuis blijven en die andere 1,5 dag/2 dagen komt mijn moeder oppassen. basmalah mijn moeder woont ook anderhalf uur reizen van mij vandaan maar ze wil het juist heel graag zodat ze haar kleinkind veel ziet, meer als dat ze niet zou oppassen. Dus misschien denkt jou moeder daar ook wel zo over. verder heb ik schoonmoeder achter de hand en wil mijn buurvrouw nog vragen voor noodgevallen Ik ben van plan om borstvoeding te geven, als ik 2,5 dag thuis ben heb ik genoeg tijd om te kolven.je kunt het gelukkig ook in de diepvries zetten. Verder heb ik ook wel eens pijn in mijn buik, wordt er 's nachts ook wakker van, maar dat is waarschijnlijk doordat de kleine op mijn blaas duwt, ik moet dan ook echt plassen en daarna trekt het weer weg. gisteren sinds lange tijd een keer normaal friet gegeten met een snack, nu weet ik ook weer dat ik dat niet moet doen. Ik ben de hele dag misselijk geweest. verder gelukkig niets bijzonders te melden. xxx joyce
Joanita, gelukkig is het bloeden gestopt! Hopelijk blijft het nu goed gaan! Gabester, hopelijk bij jou ook alles nog goed! Jullie laten ons schrikken zeg! Ik wil ook graag borstvoeding geven,maar kolven zal niet echt een succes zijn op mijn werk denk ik. Werk in de zorg en we staan altijd alleen op de groep.. Misschien alleen de eerste weken bv geven? Of kan dat niet?
Jawel jullie hekkensluiter is vandaag ook 12 weken (volgens de echo eigenlijk gister al maar die ene dag...)! Ik ga ook flesvoeding geven zodat ik na de bevalling weer mijn medicijnen kan nemen. Ik werk al 3 dagen en blijf dat doen, de kleine gaat die dagen naar t kinderdagverblijf.
Oh, rest van de vragen: Ik wil graag borstvoeding geven, maar ik heb ook vrij gevoelige borsten dus ik ben soms wel bang dat het niet lukt. Maar goed, het is dus wel mijn intentie. Ik ga 3 dagen per week werken en mijn vriend 4. Dan blijven er nog 2 dagen over, dat wordt waarschijnlijk kinderdagverblijf. @ Lautje: jeeeeej! Iedereen 12 weken, super! @ iedereen: zal ik de hyve zichtbaar maken nu?
Hey dames, Ik ben een juli-mama die er achter is gekomen dat ik een juni-mama ben Vandaag de 2e echo gehad en wederom 4 dagen naar voren geplaatst. Mijn uitgerekende datum is 29 juni 2009. Omdat ik al heel sterk het gevoel heb dat ik niet de 40 weken ga halen (gewoon enorm voorgevoel) zou ik hier ook mee willen praten. Als dat mag van jullie... Tot ik me hier helemaal thuis voel zal ik ook bij de juli-mama's blijven. Vinden jullie het goed dat ik me hier aansluit? Liefs Tink
Mijn vriend kwam net thuis, om me nog even officieel ten huwelijk te vragen met een witgouden ring met diamanten. Hij is zoooooooooo mooi *zwijmelt verder* @Basmalah: Ja, heb precies hetzelfde. Kreeg vorige week ook kritiek, nou ja niet eens echt kritiek maar gewoon iets waar ik op moest letten. En ik moest echt 3x slikken, terwijl ik daar normaal gesproken helemaal geen moeite mee heb. En dan ben ik benieuwd wat mijn vriend gemaakt heeft, hij heeft één broer en één zus. Maar er zijn daar wel meer jongens dan meisjes in de familie Ik denk ook dat we een jongetje krijgen! @Heide: Ja, daar zit ik nu ook mee in mijn hoofd. In ieder geval de eerste weken BV geven en dan verder kijken of ik afbouw of helemaal stop. Gefeliciteerd Lautje! Welkom Tinkerbell! Leuk, een leeftijdsgenootje
Hey, de foto is geplaatst, hij is erg onduidelijk. morgen zal ik hem vervangen voor een foto die in het daglicht gemaakt is. mama, ja idd.. we schelen niks he.. Liefs
Tinkerbell prachtig buikje al, ben beetje jaloers! Leuk iemand die bijna net zo ver is als ik. Bijna iedereen is al verder dus van harte welkom hier!
Ja ik zag inderdaad dat de meeste al veel verder zijn.. Mijn buikje begint nu echt te groeien... ben er zooo blij mee
Hoi meiden, Ik ga even lekker ego doen als jullie het niet erg vinden. Gister bij de vk geweest, alles was goed, moet alleen aan de steunkousen ivm spataderen... Ik voel me bejaard! Maar vandaag was het een onwijze rotdag. Een kennisje uit de buurt is er gister bij de vk controle achter gekomen dat het hartje niet meer klopt. Bij 36 weken zwangerschap... Vandaag zou de kleine gehaald worden dmv een keizersnee. Ik kan alleen nog maar aan hen denken, wat moeten zij wel niet doorstaan deze dagen. Pffff.. kan wel janken zeg. Ook kwam een vader op het werk net vertellen dat ze rotnieuws gehad hebben. Op de termijnecho bleek het hartje niet te kloppen. Zo word je weer even flink met beide benen op de grond gezet zeg.
Lautje gefeliciteerd met je 12 weken! Hier alles oke, buik is in een paar dagen erg gegroeid en niet meer zo goed te verbergen... maar ja dat hoeft ook niet meer he? Tinkerbell, welkom... Zo ik schrijf momenteel niet zoveel, maar lees bijna elke dag wel bij hoor! Gabester, hoe is het nu?
Hallooo, ben ik ook weer eens.... Over de BV; ik heb bij beide kinderen 5mnd volledig BV gegeven, wel op het werk gekolfd. Nu wil ik graag langer BV blijven geven, indien dit lukt, want die andere 2 van mij wilde na 6 mnd niet meer. Er is overigens heel veel mogelijk, je kunt fles en borst combineren als je weer gaat werken (alleen ochtend+ avond voeding zelf doen)oid. Maar kolven als je thuis bent kan niet je kleine moet nl eten en als je extra kolft maak je meer melk aan en dan krijg je last als je op je werk niet kolft; en geloof mij 2 van die kanonnen die vol zitten zijn en pijnlijk en gaan lekken! Dat wil je echt niet Joa; blij dat het bloeden is gestopt. Gabestar; hopelijk is alles goed bij jou.... Meris; idd geen prettige berichten, zeker niet tijdens je eigen zwangerschap. Maar we gaan allemaal van het beste uit! Tink; welkom en join the club. Lautje; Joeppieeeee gefeliciteerd.... Ook wij zijn getrouwd met een bruiloft en feest en alles erop en eraan; idd veel geld maar dat was het hier dubbel en dwars waard! Was mijn droom die jurk en mijn man wilde het feest het was super en al bijna 7 jaar geleden Groetjes Jacqueline
O ja, ook onze 3e gaat 3 dgn naar het kdv. Bij de 1e hebben beide oma's opgepast, bij de 2e mijn schoonmoeder nog 3/4 jaar en toen begonnen de ouderdomskwaaltjes daar op te spelen. Voor nood passen ze beide heel graag op, maar mijn moeder kan en wil niet structureel oppassen (ik denk trouwens dat met 3 kinderen ik haar 'savonds op kan vegen). En mijn schoonouders liepen in en uit het ziekenhuis dus moest ik telkens op korte termijn iets anders regelen. Dit vinden zowel ik als mijn man veel fijner. Groetjes mij.
ik wil maximaal 24 uur blijven werken, das voor mij een weekend per 2 weken en door de weeks ongevver 1 1/2 dag wil dan proberen de avonde te werken, dan overdag bij me kleintje en als ik dan moet gaan werken als me vriend nog nie thuis is (vrachtwagenchauffeur), dan gaat de kleine naar zijn moeder en haalt hij hem/ haar daar op dus wel idiaal geregeld schoonmoeder zit altijd thuis vanwege 100% afkeur. dus voor ons idiaal en ze vind het geweldig om op te passe doet ze nu ook bij vriendin diesook inver wachting van haar 2de dus metr de onze erbij heeft ze er zometeen 3. ze vind dit leuk en wil er niets voor hebbe, dus schilt ons hoop in de portomonee ik ga zo naar me ed voel me nog niet helemal lekker veel last van buikpijnen liefs joa
Doe rustig aan hey! Ik zit vooral mezelf in de weg..... Als ik iets verkeerd eet kan ik niet slapen (beroerd) en veel het gevoel dat elk moment alles eruit komt (doet t niet)..... Deze wwek nog 1 dagje werken en dan lekker vakaaantie! Ben er zo aan toe!