mmm ik volgens mij nog 2 weken maar nu helemaal geen zin meer in na het akkefietje met die chauffeur, dus plas nu ook niet alles meer in de fles
vreselijk is dat het mijn beste vriendin heeft dit jaar haar kleine met 42 weken verloren. zo erg......
@marb; beterschap meid. @tinkerbell21: welkom @mama1987: super is dat he, van harte meid. Hier voor de rest geen bijzonderheden. Alles gaat goed. Op de misselijkheid na En ik baal dat ik nog geen kdv heb kunnen vinden waar wel plek is en waar de wachttijd wat korter is. Ik heb ons bij een aantal ingeschreven, maar de wachttijd voor een baby is echt 1 jaar tot 1,5 jaar, grrrr. Ik denk dat ik maar stop met werken na de bevalling.. Alle kdv's in de omgeving zitten prop en propvol hebben jullie trouwens opvang geregeld?
@ Marb zou je nog kunnen wachten tot het weekend met zichtbaar maken van de hyves? Want A.s. vrijdag ben ik jarig en dan vertellen wij het pas aan iedereen. Als die al zichtbaar is, ook geen punt, maar dan is de verrassing er al een beetje af voor een aantal uit mijn omgeving. Hoop dat mijn antwoord nog op tijd is Liefs
dames zou ik zelf thebe ook nog een keer moeten bellen of ze me aanvraag via me verzekering door hebben gekregen omdat ik van hun nog niets heb gehoord, en van me verzekering wel, gaat over de kraamzorg he ? vandaag weer baaldagje, ga zo lekker naar vriendin heeft 2 kids geweldig heb er weer zin in
Ik wacht met de hyve wel tot na oud&nieuw. Er zijn ook wat mensen die t met de feestdagen willen vertellen, geloof ik... Ben zelf 15 januari pas terug van vakantie dus na die tijd maak ik m zichtbaar. Als iemand bezwaar heeft hoor ik t graag via een pb
Goedemorgen dames, Marb beterschap. Ik sta trouwens niet op de lijst, wat moeten jullie allemaal weten daarvoor? De goede echo-foto's staan in mijn album
Hey meisjes, jippie vandaag 16 weken zo einde echo bericht. Iedereen is over de 12 weken, eindelijk! Heerlijk genieten meiden! Werk, ik vind het zo moeilijk... Mijn vriend gaat zoiezo 1 dag minder werken (we werken allebei op kantoor) en ik ook minimaal 1 dag minder maar ik vind 4 dagen werken in de week met een kleintje echt heel erg veel maar financieel kan 3 dagen bijna niet... misschien nog 3,5 dag maar ja heeft dat zin? Ik vind het zo moeilijk... xxx Inger
hoi meiden ik ga flesvoeding geven dat deed ik bij deeerste ook. mijn man heeft 2 broers dus hier dan grote kans op een jonge haha en onze eersrte is een meid! tinkerbell welkom hier.
Ik ga borstvoeding geven.. En mijn vriend heeft 4 broers en 5 zussen. En hij heeft al een prachtige zoon. Ik denk dat wij ook een jongen krijgen. Zijn hier trouwens al mensen met bekken instabiliteit?
Ik ga het sowieso eerst proberen met borstvoeding en dan kijken hoe lang ik dat volhoud. Anders wordt het meteen overstappen op een flesje. Ik heb sterk het vermoeden dat we een jochie krijgen. Ik zelf heb 2 zussen en mijn man heeft 1 zus. Het grappige is beide oma's hebben de laatste tijd allemaal dromen over een jongetje. Dus ik ben benieuwd.
->werk ik blijf 3 dagen werken, mn man werkt 5 a 6 dagen per week. de kids gaan 2 dagen naar mijn moeder, heeft eigen kdv voor 6 kids per dag. wel grappig, ze mag max 2 baby's per dag, dus ze zit dan voor 2 dagen vol qua baby's. 1 dag gaan ze naar mn schoonmoeder, zij vindt t gewoon leuk om op te passen, haar andere kleinkids wonen in frankrijk en indonesie. ik hoop dat ik borstvoeding kan geven, wil t proberen om en om en ook kolven, kan er één aan de borst en één de fles.