Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Heb je er wel genoeg olie opzitten?

2. Aichaaaa

ik heb de mijne ook via marktplaats en op zijn allerhardst hoorde ik niets maar als ik hem daar 'n stukje daar voor zette hoorde ik wel van alles in mijn buik

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik hoorde eerst ook niks...als je hem bij je lies houd dan zou je je eigen hartslag heel goed moeten kunnen horen.....basmalah had geloof ik ook dat probleem maar dat lag aan de batterijen...wat ook wel us helpt is een andere oortelefoon gebruiken dan degene die erbij hoort.....waar je ongeveer zou moeten luisteren is bij je schaambeen..het kan zijn dat je het heeel ver weg hoort ( was bij mij het geval) dus beste is lekker op bed te gaan liggen en alles stil om je heen....goed insmeren met een lekkere dot olie of bodylotion en rustig aan gaan zoeken.....suc6 meis! ;)

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heb het net met bodylotion geprobeerd,daarmee hoorde ik wel mn eigen hartslag bij mn borst. TOen ging ik onder mn navel en daar hoor ik wel van alles maar ik volgnes mij is het te langzaam voor het hartje van de kleine.
    Ga het straks nog wel een keer proberen......

5. Aichaaaa

Dan is dat waarschijnlijk jou hartslag,succes met het vinden (ik ben er mee gestopt,ik werd helemaal gek van het niet vinden maar mijn vriendin die hem nu heeft luisterd regelmatig en kan hem ook meteen vinden dus dat verschilt per persoon)

Heel verhaal :) maar de clou is, hoop dat je zo 'n mooi treintje hoort zometeen...

6. Niet meer actief

Hebben jullie allemaal zo'n dopler?

Ik twijfel heel erg of ik er 1 zal kopen.
    Er gaan verhalen rond dat het echt slecht is..
    Maar nu moet ik nog zo lang, en voorlopig zal ik het kindje nog niet voelen.

Bij zwangerschap staat trouwens een topic van mij..
    Over de duur van de zwangerschap.
    Zouden jullie die misschien even kunnen lezen?
    Ik weet namelijk echt niet wat ik ervan moet denken.
    De vk's hier op het forum weten er ook geen raad mee.

Liefs

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik stop er ook mee.... stom ding! :(

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm..... ik zin in een stille ruimte.... wil niet lukken. Weet ook niet precies hoe het moet klinken via zo'n ding.... heb het alleen bij de vk gehoord, maar ja dat is niet te vergelijken met zo'n goedkoop ding.....
    ik hoor: wieuw, wieuw, wieuw........het gaat wel sneller dan mn eigen hartslag maar niet zo super snel als dat ik bij de vk hoorde...... Hoe was dat bij jou?

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    misschien handig om de link hier neer te zetten

10. tessa31

tessa31 Lid

22 nov 2008
    56
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    :) hallo allemaal ik ben een tijdje niet geweest,mijn computer was gecrasht,ik ben benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat?
    en met de baby's natuurlijk hier gaat alles prima groetjes tessa

11. Aichaaaa

Ik heb het gelezen maar snap er ook niets van :(

12. Aichaaaa

gewoon 'n ander x weer proberen :D

13. Niet meer actief

Dit is het verhaal

Hallo dames,

*moderators - het topic staat ook bij de verloskundige alleen die kon er geen verklaring voor vinden. Ik hoop hierbij iemand te vinden die hetzelfde had of er meer van weet*

Ik heb een vraag over de duur van mijn zwangerschap.

Dit is mijn verhaal:

Ik weet door middel van temperaturen en ovulatietesten precies wanneer mijn eisprong is geweest. Het kaartje staat ook nog in mijn album.
    Daarvandaan gerekend zou ik uitgerekend zijn op 7 juli 2009.
    Ik heb naar mijn gevoel een vroege innesteling gehad, ik weet niet of dat invloed heeft op de ontwikkeling van ons kindje.
    Met 8 weken en 5 dagen heb ik een echo gehad. Hier kwam uit dat mijn uitgerekende datum 3 juli 2009 zou zijn.
    Ok, ik dacht misschien door de vroege innesteling (heb daar verder niet zoveel verstand van).
    Nou had ik gisteren de 12 weken echo en daar is mijn uitgerekende datum alweer bijgesteld naar 29 juni 2009.
    In totaal ben ik dus 8 dagen langer zwanger dan mijn eisprong doet aangeven.
    Maar mijn eisprong zou onmogelijk 8 dagen eerder geweest zijn, mede door de templijst en ovutesten, maar ook omdat ik toen nog ongesteld was (dag 4 vd cyclus) en wij geen gemeenschap hebben tijdens de ongesteldheid. Dus dan had ik onmogelijk zwanger kunnen zijn.
    We hebben trouwens alleen gemeenschap gehad rond de eisprong en toen dagelijks..

Qua ontwikkeling van de baby klopt de datum die ze nu hebben vastgesteld wel. Dat heeft de echoscopiste nog extra bekeken omdat ik dus zei dat ik precies wist wanneer ik mijn eisprong had.

Wat kan hier de reden van zijn?
    Is er iemand die dat weet of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Liefs

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    geen idee tinkerbell.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik heb ook geen angelsound of iets dergelijks, ga ik niet kopen ook vanaf een week of 20 zou je het hartje met een stethoscoop ook moeten kunnen horen, daar wacht ik op.

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    tinkerbell: kan het niet met innesteling te maken hebben? of de bevruchting? wat zegt je vk hiervan?

16. Niet meer actief

Mijn vk weet het niet..
    De echoscopiste wel, die had er geen verklaring voor omdat ik exact weet wanneer mijn eisprong was.

Ook de vk hier had er geen verklaring voor.
    Ja behalve dat de eisprongdatum (vastgesteld door ovutesten en temperatuur en voelen) niet klopte en ik veel eerder een eisprong had.
    Dat kan niet want heb alleen rond mijn uitgerekende eisprong gemeenschap gehad.. en zij berekende de eisprong tijdens mijn ongi, dan was ik zowiezo niet zwanger geweest.

Dus iedereen denk dat het niet kan, maar ik ben het bewijs..
    Lijkt erop dat het kindje zich sneller ontwikkeld dan normaal.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    vreemd tinkerbell.
    Wel kan het zijn dat er een klein verschil zit in termijnberekening tijdens je echo. Maar 8 dagen lijkt me een beetje veel.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm baal eigenlijk best wel dat ik niets echt kan horen via de angelsound.....
    Hoor wel van alles rommelen en regelmatig terugkerende geluiden maar het klinkt heel anders dan het hartje bij de vk.....
    Wie heeft dat ook? Het gekke is dat de vk de vorige keer meteen het hartje kon vinden. Ze zette dat ding er op en meteen was het super goed te horen. En nu hoor ik zelf niets :(.
    Horen jullie het wel echt goed? En wat hoor je precies?

19. Niet meer actief

Yep, bij de eerste echo met 8 weken werd ik 4 dagen verder gezet..
    En met de 12 weken echo weer 4 dagen verder..

Maar ja, voorlopig benik dan maar een juni-mama.
    We zullen het wel zien wanneer het komt.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik hoorde de hartslag pas in week 14! Je herkent het gelijk. Je kan als je het denkt te horen een vinger op je pols houden, aan de binnenkant onder je duim, dan voel je je eigen hartslag. Die van de baby gaat 2 keer zo snel! Niet stressen, je vind hem vanzelf wel, wacht anders een paar daagjes anders maak je jezelf inderdaad gek.

Pff hier voelt het op dit moment of er een ballon onder in mijn buik zit en iemand die aan het opblazen is. Tot 2 weken voelde ik eigenlijk niet dat er 'iets' zat daar beneden, nu voel ik het constant..
    Morgen dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij, heb het weekend verlof genomen.

Deel Deze Pagina