Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @mam85: Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Hou je taai…

Welkom Nelly! Heb even in je fotoalbum gespiekt, wat een schattig dochtertje heb je :D

@Smiley: Ze zeggen dat je bij een jeukende buik een baby krijgt met veel haar ;)

Ik heb ook geen idee Tinkerbell, maar de kleine kan zich beter iets te vlug ontwikkelen dan te traag denk ik.

@Sanne: Niet op mijn benen, alleen op mijn rug en voorhoofd. Omdat ik daar hele droge bultjes heb… Geen idee wat het is, zal wel weer door de hormonen komen ;)

@Jolan: Af en toe nog een beetje pijnlijke borsten, vooral als het koud is. Maar niet zo erg meer als in het begin. Ze zijn wel groooot :)

Mijn moeder heeft vanmiddag om 15.00u een onderzoek in het ziekenhuis. Er zijn ‘verdachte’ cellen gevonden bij het uitstrijkje en ze heeft nog wat vreemde klachten. Nu gaan ze kijken met een camera’tje of ze plekjes zien op haar baarmoeder(mond).
    Duimen jullie mee dat het niets ernstigs is..?

2. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    hoi hoi,

Hey weer enkele (oude) nieuwe mama's, welkom en doe gezellig mee!

Over jeuk; overal heb ik jeuk en ik vermoed niet dat ik op sommige plekken nog ga rekken, die zijn nog uitgelubberd ;)
    Ik gebruik ook bad/doucheolie, niet droog wrijven maar deppen en dan nog smeren smeren smeren. Vaak wil aftersun nog wel helpen (zonnebrand veroorzaakt ook jeuk).

:) :) :) Ik heb gekeken voor de MEETING, nog lang niet van iedereen een pb gehad, maar het meest centrale is DenBosch, dat is vanuit zowel het limburgse, het zeeuwse als het noord hollandse ongeveer 1 uur en 3 kwartier met de trein. Voor de rest ligt de reistijd wat lager.
    En de datum valt dan op 24 januari (op zaterdag is er meer te beleven dan op zondag). :) :) :)
    Ik hoor graag wie er mee gaan en ideeen voor wat te doen.

Groetjes Jacqueline

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik duim met je mee meid! heel veel suc6 vanmiddag voor je moeder!

4. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hmmm, vraag me af waarom ik een jeukende buik had bij beide zwangerschappen en toch 2 bijna kale kinderen.... :)

Enne, sterkte vanmiddag met de zenuwen over je moeder, hoop dat het niet ernstig is.....

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mama1987: ik duim hoor!

guusje: suc6 met zoeken!

debsje: feli met je 15 week.. (de rest ook)

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @mama1987: een baby met veel haar, hahaha grappig. Mijn schoonmoeder droomde laatste van een jochie met heel donkere krullen (bij de geboorte al he) :) Dus dat maakt het nog spannender.

Enne heel veel succes vandaag met je mams. Ik duim voor jullie.

@mam85: fijn dat je het hartje gevonden hebt. leuk is dat he :) Dan wil je echt het liefst de hele dag door luisteren.

@guusje: ik had me ook rot gezocht naar een winterjas waar mijn buik in paste. In Rotterdam & Schiedam niks kunnen vinden. En toen wij met mijn ouders en mijn zus/zwager een weekend weggingen naar Noordwijk vond ik daar een leuke winterjas. Dus die heb ik ook meteen gekocht :) Maar Zara heeft idd leuke jassen waar ook je groeiende buik inpast. Succes met het shoppen.

7. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    @tinkerbell, misschien krijg je wel gewoon een lang kind, bij de echo gaan ze toch altijd alleen maar uit van gemiddelden......Als alles maar goed is met de kleine dat is het belangrijkste!

Overigens blijven ze dat doen, uitgaan van gemiddelden. Ik heb me flink op staan winden bij het consultatiebureau om de oudste. "Zijn BMI was niet in orde"... Nou, kind is breed van bouw en zal waarschijnlijk meer wegen als iemand die smal is!
    *GRRRRRR*

Ach ja, mijn kind is vrolijk en valt niet gelijk om als hij een weekje ziek is!

Groetjes Jacqueline

8. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zeana:
    ik vind het leuk in de n bosch, daar kan je leuk gezellig wat eten en drinken, vin ik hoor. weet niet precies alles daar te vinden, maar dat komt nog wel toch als we gezamelijk gaan hahahaah,
    ik hoor het wel wat we doen
    tijd maakt me niets uit want ben er zo daar

liefsjoa

9. debsje1977

jeetje Joanita...wat een flinke buik heb jij al zeg :D:D
    mooi hoor!
    daarbij vergeleken is mijn buikje helemaal niks ;)

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    debske: da was ijn buik met 12 weken
    we zijn nu weer 3 weken verder vilgende week foto
    maar merk heel goed da hij flink groeit
    maar das een goei teken he hahahaha
    waars jou buikje foto dan
    hahhaaa
    liefs joa

11. debsje1977

haha zal um ff in me album knallen ;)

*edit*

staat erin hoor ;)

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

den bosch... lang leve de bosche bollen!
    als ik 24 jan kan ga ik misschien wel mee

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou die is echt al flink, super hoor

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik duim voor je meid! Hou je ons op de hoogte? Liefs Inger

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ook een mooi buikje!

16. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik laat het nog weten voor de meeting! Wel heel erg lekker Bosche bollen... :D

17. Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat dit de enige optie is haha.
    En nou maar hopen dat als hij 'klaar' is hij er vanzelf uitkomt whahaha.

18. Niet meer actief

Mooie echo! :)

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmmmm heb nu al zin in bosche bollen,
    grrr.... nu MOET ik er NU ook een hebben......

20. debsje1977

op naar de winkel dus Mac ;)

Deel Deze Pagina