Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik kreeg dat pas in de laatste weken van mijn zwangerschap en dat was ook hel af en toe een druppeltje.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meiden ik ben een beetje geschrokken vandaag! ik ging vanmorgen naar de wc en naar ht afvegen zat er wat bloed op mijn wc papier het was niet veel maar toch schrik je. het zat niet in mijn onderbroek en de rest van de dag ben ook niet verloren. ik denk niet dat het iets is want vanmiddag voelde ik het kriebeltje weer in mijn buik, maar toch was ik wel geschrokken. ik heb de vk niet gebeld wou eerst even afwachten.

3. Niet meer actief

Dat is wel even schikken ja!
    Ik denk dat het een gesprongen adertje was, aangezien er de hele dag niks meer kwam.
    Dus het zal vast wel goed zitten toch?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames, even snel een berichtje, was een drukke week..maar nu vakantie! lekker..
    Ga morgen de lijst weer even updaten,
    Tinkerbell wil jij ook op de lijst? Als je de lijst wil zien, moet je even op de link onder mijn berichtjes klikken... alle afspraken kunnen er ook op

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    De Agenda voor vrijdag

Feestje :({|= : Lenos is jarig

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey meiden,

50 paginas verder kom ik weer eens even kletsen. Tjoh wat is kerst druk zeg om te werken... en dan vooral met een lijf wat nog niet mee wil!

Debsje: klote! meer valt er niet van te zeggen. It SUCKS gewoon...
    Hopelijk komt het goed, in welke weg dan ook...

Verder ben ik het even allemaal kwijt :( waar iedereen het over heeft.

Toch allemaal alvast hele fijne dagen! Nog 4 dagen werken en dan kerst en dan naar NEW YORK!

Vraagje :(:
    Ik heb al twee dagen enorme steken achter op mijn linkerbil. Zo on je onderrug/boven op je bil. Daar waar je je eisprong ook zo lekker kunt voelen maar dan iets lager. Iemand enig idee of dit te maken kan hebben met het oprekken van banden/baarmoeder (het trekt soms door via mijn lies naar voren) Of moet ik misschien al bij de VK even aankloppen voor bekkeninstabiliteit? Ik weet het echt niet! Please help!

7. Niet meer actief

Heb pixie al een berichtje gestuurd...
    Maar wat er niet op staat....
    Ik ben maandag JARIG!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heb ook een paar van de 20 echo-foto's in m'n album gezet. Binnenkort gaat m'n vriend het filmpje online zetten dan zal ik die hier ook plaatsen.

edit: hahaha, ik zie nu dat het net lijkt alsof ik het over een 20weken-echo heb. Maar bedoelde gewoon dat er 20 foto's van de echo van gisteren waren :)

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tinkerbell ik denk het ook ja, bedankt voor je reactie.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi Marb! jammer dat ze niks wilde zeggen over het geslacht.. dan maar wachten tot de 20 weken echo!

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mooi marb.. wat een echo's// ik heb er 1tje hahaha..wat is mijn fotoboek dat kaal hahaha

heel af en toe voel ik een kriebel in me buik. maar het kriebelt dan ook echt op me buik en moet ik toch ff wrijven.. heb vaag het gevoel dat het toch echt dan ons het kleine broertje kan zijn... maar durf nog niks te bevestigen..

12. Niet meer actief

Wel jammer marb, maar je was ook erg vroeg he..
    Voor geslacht?

De vrouw die mijn afspraak maakte voor de pretecho die zei dat het bij mij absoluut geen probleem was.. Maar ik ben dan 16 weken en 3 dagen..

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Boh meiden wat hebben jullie veel geklets. Ik heb het op dit moment erg druk met werk. Moet tot dinsdag nog elke dag werken en dan heb ik vanaf woensdag lekker anderhalve week vakantie. Mijn buik begint nu ook echt te groeien erg leuk vind ik al zeg ik hetzelf
    Zoals het nu uitziet wodt het een buik die naar voren gaat steken. Weet iemand wat dat ook al weer wil zeggen. idereen zegt dat het dan een meisje wordt is dat ook zo?
    Ben zo benieuwd.

Leuk dat er weer nieuwe zijn zeg. WEl heb ik weer allemaal trieste verhalen gelzen dat vind ik wel jammer.

xxx joyce

14. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Even een snelle reactie hier:
    Over lekkende borsten; ik heb bij geen enkle zwangerschap "gelekt", pas na de geboorte van mijn kinderen. Mocht het nou toch gebeuren en je hebt natte plekken is het misschien een idee om je bh met zoogcompressen aan te houden in je bed. Dan hoef je tenminste niet elke dag je bed+pyama te verschonen.

Ik heb vanochtend mijn hele ontbijt eruit gegooid.....Dacht dat het minder zou worden, maar ik ben nog steeds misselijk (hoef niet elke dag de wc pot te omhelzen).
    Och ja, het is voor een goed doel......

Groetjes Jacqueline

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo..dat heb ik weer gehad. gastouderbureau mannetje is langs geweest voor intake. hebben onze eisen gegeven hahaha.. en in januari gaat ie op zoek naar iemand en dan zodra hij iemand heeft gevonden mogen we ze bellen.. telefoon interview en een afspraak maken voor op de koffie kennismaking. en als het niet klikt mogen we het gewoon zeggen dan zoeken ze een ander.

16. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @tamtam, hopelijk duurt de misselijkheid niet lang meer voor jou. De meeste raken dit rond hun 14/15e week kwijt (heb ik van horen zeggen).

@Mandy, kan me voorstellen dat je schrikt van bloed, maar als het zo weinig is, moet het haast wel een vaatje zijn geweest. Anders gewoon VK bellen, stellen je altijd wel weer gerust.

@Marb, 20 foto's :confused: Naar welk echobureau ga jij...dat wil ik ook wel :D of was het een pret-echo.

@Esmee, het is nu wel precies de periode dat je kindje redelijk hard groeit en de baarmoeder moet dan ook behoorlijk groeien. Heb niet op exact dezelfde plek steken, maar voel ze wel :)

@Mam85, spannend he dat gekriebel. Ik voelde dat vandaag ook voor het eerst redelijk duidelijk op ook echt de plek waar baarmoeder zit.

@Jent, dacht altijd dat een puntbuik een jongen was en een mooi rond bolletje een meisje....ach ja het zijn toch allemaal maar bakerpraatjes ;)

@Zeana, zonde van je ontbijt ;) :) Hoop dat het snel beter wordt, gelukkig dat het niet iedere dag is.

@Pixie, volgens mij moet dat gesprek een super gevoel hebben gegeven of niet pix :D

xx Anna

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Anna: was idd een pret-echo ;) We hebben de foto's op een cd'tje gekregen. Maar sommige zijn heel vaag hoor. Dit zijn eigenlijk de enige bruikbare foto's en dan nog een stel die er precies op lijken :p
    En er zit 1 foto bij van het scherm waarop ze vanalles invoert :(

Het filmpje is wel heeeel cool <

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja anne.. behoorlijk. vorig week zat ik dus in tranen van de zenuwen en zorgen. en nu heb ik wel het gevoel dat het goed geregeld is en dat ik erin mag vertrouwen dat het wel goed gaat.

19. demi26

demi26 Niet meer actief

Marb fijn dat de echo zo leuk was...

en Marloes fijne vakantie! Hier nog 1 ochtendje 'aanwezig'zijn...

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @debsje1977: he, wat een naar verhaal in de augustusbus...

@Vinnies: na Annabels geboorte ben ik vier dagen gaan werken, da's een dag minder. Na de geboorte van de tweede wil ik het liefst naar drie dagen gaan, maar dat laten de financien waarschijnlijk niet toe...
    Combinatietest heb ik niet laten doen. Die geeft alleen maar een kans aan, dus dan zit je nog met onzekerheid. En ik zit niet in een risicogroep.

@Dootje24: aaah, wat een leuke site van die buikbanden! Waar blijft mijn buik nouhou...

@Nrg50: waaaah, daar komen de waterlanders... Wat een supergave verrassing voor je zusje!

@mandy1: da's even schrikken van dat streepje bloed bij het afvegen. Maar zolang het daarbij blijft, kan het geen kwaad hoor. Dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.

@Esmee81: geen idee wat die steken zijn. Bij twijfel: gewoon de vlos bellen! Sterkte ermee in ieder geval.

@jent: ik weet niet of je die fabels moet geloven. Alhoewel... Ik droeg mijn buik ook naar voren en het is inderdaad een meid geworden. Maar volgens de chinese kalender zou het een jongen zijn. Pfff... Grote korrel zout dus.

Enne, ik heb vandaag de kleine gevoeld! Deze keer waren het niet mijn darmen. Hihi... Manlief is helemaal jaloers, die wil ook kunnen voelen. Ja, lieverd, een paar weken geduld nog...

't Is trouwens maar goed dat ik hier ook meelees. Ik zou zo vergeten om op zoek te gaan naar een kinderkamertje en om onze tweede ook bij het kdv in te schrijven...
    TENX meiden!

Waar willen jullie de kleine te slapen leggen?
    Het liefst wil ik weer proberen om de baby de eerste paar maanden bij ons op de slaapkamer in een wiegje te leggen, maar manlief ziet dat eigenlijk niet zo zitten. Annabel heeft helaas maar een paar dagen bij ons op de slaapkamer gelegen, omdat ze zichzelf niet warm genoeg kreeg. Wij hebben namelijk altijd het raam op kierstand staan. Het wiegje wat we geleend hadden, was trouwens ook niet echt handig voor ons. Ontzettend laag en de schommelpoten staken behoorlijk ver uit.
    Misschien dat ik morgen even bij Prenatal binnengluur...

Deel Deze Pagina