wij krijgen een wieg van mijn tante. dus bij ons op de slaapkamer in de eerste maanden.. als alles goed gaat
hier ook alweer wakker sinds half 5. grrrrr vriendlief maar eve naar zijn werk gebracht. dan kan ik de auto meenemen moet om 8 uur even 2 uurtjes werken grrr heb weer fysio vandaag dus wordt weer afgemat vandaag, verder morgen nog 2 uurtjes en dan 3 dagen vrij, lekker hoor verder weer last van me bekken grrr wordt hier zo gek van egt niet normaal bedankt anna voor je berichtje liefs joa
hier hebben we de baby 1 week bij ons op de kamer n de kinderwagenbak en daarna gaat het door naar de babykamer. wij hebben gister naar namen gekeen maar wij komen maar niet aan een meidennaam. iemand tips voor een leuke site? @joanita vervelend he van je bekken, ik heb het ook. je kan zo weinig te lang staan doet pijn maar te lang zitten of liggen ook. hier geen bloed meer gezien dus het is vast een adertje geweest het was ook zo weinig. nou ik ga weer werken en ik heb totaal geen zin! vrijdag is vaak rustig dan duurd de dag zo lang.
bij ons gaat de baby als hij/zij het toelaat gewoon gelijk op zijn/ haar eigen kamertje. dat is de wens die wij hebben, en waarom, mijn vriend moet er altijd heel vroeg uit (vrachtwagenchaffeur) en laat zijn wekker altijd het lijkt wel 1000 keer aflopen, voor dat hij echt eens uitkomt. dusjah dan is de kleine elke keer wakker, en wij daarbij en dat is het laatste wat we willen, we hopen dat we de baby ook zo snel mogelijk van de nachtvoeding ak kan, vanwege dat ikzelf geen nachtmens ben, vriendlief wel maar die moet er heel vroeg uit dus beetje lullig als ik hem elke nacht de voedingen laat doen niet dan. ik ben benieuwd vind het allemaal best spanning moet ik eerlijk zeggen hor. goed ik ga naar me werk en als ik terug ben nog ff me bed in denk ik tot straks liefs joanita
Pixie wat fijn dat je nu een beetje oppgelucht bent na het gesprek met gastouderbureau. Komt allemaal wel goed volgens mij. Vanmorgen zei mijn man boh je buik begint toch wel aaardig te groeien. Ik zeg vind je het gek met een beeb die ong 15 cm lang is nu , die moet er wel inpassen he. Verder moet ik nu aan 1 stuk t/m dinsdag nog werken dus ik hoop dat ik nog tijd heb om te komen kijken tussendoor, anders wil ik vast iedereen een fijn weekend wensen. Oja en Lenos gefeliciteerd met je verjaardag. xxx Joyce
@mandy1 ik heb op www.babynamen.nl gekeken en daar kan je de naam ook invoeren en kijken hoeveel baby`s die naam hebben gekregen dit jaar. Ik wil als ik nog in bed lig het wiegje overdag naast mijn bed en snachts op de eigen kamer, die is direct naast onze kamer dus ik laat de deuren wel open denk ik. Als ik weer fitter ben gewoon in het eigen bedje. @ marb en joanita vervelend dat jullie niet meer kunnen slapen. Ik douche tegenwoordig savonds met lavendel badschuim en ik slaap dan zo lekker! Maar ben ook wel vaak rond 7 uur uit bed dan lig ik niet meer lekker. @ nelly vervelend dat de financieen 3 dagen niet toelaten. Ik ga denk met 3 dagen beginnen en als dat niet bevalt word het minder. Fijne dag iedereen!
Goeiemorgen allemaal, Slaapproblemen helemaal geen last van,ik slaap zo veel en zo diep dat ik net 'n beer in winterslaap lijk. lijkt me echt vervelend voor jullie... Ik ga over 'n kwartier weer naar de verloskundige waar ik weer 'n echo krijg,ik ga vragen of ze kan zien wat het is. Ik ben zoooow nieuwschierig fijne dag allemaal
Goeiemorgen allemaal. Geen tijd om op iedereen te reageren, sorry ! @ Aicha: Spannend! Denk dat ze het wel kunnen zien hoor .. als het goed ligt tenminste. Ik heb het maandag, en dan ben ik 16,2 ... Hoop het zo. En anders moet ik wachten tot 26 januari We hebben trouwens eindelijk een leuke jongensnaam! Ik denk echt dat dat 'm is! Meisjesnaam hadden we al. Beide hoor je niet zo veel.
@Joa, graag gedaan! @Lenos, gefeliciteerd met je verjaardag @Aichaaa, wat spannend! Als je het weet wil je het dan ook met ons delen of houd je het dan geheim? Slapen, heerlijk kan niet lang genoeg slapen en doe dit dan ook Moet er wel 1x uit om te plassen en ik zet elke avond een flesje water naast me bed, want ik wordt wel vaak wakker dat ik dan een beetje dorst heb. Wij willen de kleine straks gelijk op de eigen kamer laten slapen, deze zit schuin tegenover onze kamer. Kan hij/zij gelijk wennen, anders kan dat daarna ook weer een probleem worden. Vanmorgen weer even met de angelsound geluisterd en wat is dat heerlijk zeg om zo'n apparaat in huis te hebben. Zo fijn om toch dat hartje weer te horen. Hoe vaak gebruiken jullie de angelsound? Ik gebruik hem meestal 2x per week en soms 3x als ik me onzeker voel. xx Anna
Goedemorgen dames, Ik werd om 9 uur wakker gebeld en wou nog helemaal niet wakker worden. Maar mijn stiefzoontje was ook al wakker dus dacht ik, laat ik eens gezellig doen De baby komt absoluut bij ons slapen de eerste weken/maanden. We moeten nog een leuk wiegje kopen. Zometeen moet ik naar de fysio toe.. Heb mijn oefeningen niet gedaan want lag de afgelopen dagen op de bank beetje tv te kijken en te laptoppen want had een FLINKE griep. Dus ja, kan ik ook weer weinig aan doen he. Alles goed hier?
zo druk weekend voor de boeg hier, veel werken, hopelijk gaat het een beetje met mn heupen, we zullen zien. dus weinig hier iedereen fijn weekend xxx
Grmbllll zeg,kreeg ik me toch geen echo En ik moest bij 'n echte arts komen en niet bij de verloskundige dus durfde er niet om te smeken nou ja,heb volgende week 'n vaginale echo,misschien gaat de beeb wel heel erg met zijn benen wijd dan @ Anna83 jullie zijn de eerste (oke bijna de eersten) die het horen als ik weet wat het word @ lenos,ik zie iedereen je feliciteren dus denk dat er iets te vieren is,gefeliciteerd @ Rianne1984 heerlijk he als je De naam hebt gevonden. @ Tinkerbell21, gewoon zeggen dat je griep had,kan je dan toch ook niets aan doen. Ik heb zo'n trek in brood met krokketten dat ik die net heb gehaald en zo heeeeeerlijk ga maken.... Ik word er nu al gelukkig van
Lenos gefeliciteerd! Hier lekker last van de hormonen. Heb een factuur naar een verkeerde klant gestuurd en nu allemaal gezeur ervan. En me baas is nu heel boos op mij en ik voel me gelijk helemaal in een dip! Maak steeds meer fouten sinds ik zwanger ben . @aicha wat jammer dat je geen echo kreeg! en lekker kroketten heb nu ook trek!
he meiden daar zijn we ook weer eens. Net behoorlijk wat paginas bijgelezen. Hier gaat alles goed! Beweeg me niet meer zo traag als een slak gelukkig! Op deze manier thuis zijn is niet zo leuk hoor, mag geen klap doen. Had wat gelezen over jeuk, nou hier ook hoor, verschrikkelijk! En dan zijn de hechtingen ook nog vreselijk aan het jeuken dus ik word er echt helemaal knetter van. Heb van de week het ziekenhuis gebeld en het verhaal van de blindedarmoperatie uitgelegd en mag ik dinsdag nog komen voor een echo, gelukkig maar. Jenos van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb af en toe steken in mn kruis, hebben jullie daar ook last van?
fijn sunshine, dat je toch nog een echo krijgt. Voor je eigen gevoel toch ook veel fijner. Gelukkig begrepen ze in het ziekenhuis je verhaal en mag je lekker komen kijken...