Het waren de lekkerste broodjes die ik oooit gegeten had Hoop trouwens dat je baas niet meer boos is...
Ik heb trouwens wel steken in mijn kruis gehad maar dat is al 'n tijdje geleden en waarom ik ze had weet ik niet....
Lenos: gefeliciteerd meid! Hoop dat je een leuke verjaardag hebt. Vinnies: Dat heb ik ook hoor.. maak veel fouten vergeet veel.. heb ook net een nieuwe baan dus moeswt zowiezo veel wennen en leren. Voel me dan ook meteen altijd depri als het niet goed gaat... Veel begrip voor het feit dat vergeetachtigheid en concentratieproblemen enzo voortkomt uit zwangerschap hebben ze niet.. **Verder met weer een egobericht hier weer zwaar depri... voel me weer zo onzeker. Het lijkt net alsof mijn baarmoeder niet groeit.... weet het even niet zo goed meer... kan ook zijn dat ik me ontzettend vergis natuurlijk.. morgenochtend eerst maar luisteren met de angelsound. Heb me voorgenomen dat ik dat 1 keer per week doe... probeer sterk te zijn.. gisteren een ruzie gehad met mijn man.. voel ik me dan ook weer zo slecht over.. We hebben bijna nooit ruzie dus als het dan een keer zover is.. wordt ik er echt verdrietig van... vooral nu met m'n emobuien... probeer het nu maar goed te maken door het huis aan kant te hebben voordat ie thuis komt.. einde egobericht**
grappige site! volgens hun zijn er in het afgelopen jaar 30 meisjes geboren met onze meisjesnaam en 7 jongens met onze jongensnaam (met andere spelwijze)
mag ik me aansluiten bij jou echo bericht bas!. mijn echobericht zou precies dezelfde zijn behalve dan dat ik vanmorgen vlak voor naar het werk gaan ik ruzie heb gehad...verders ben ik ook zooooo onzeker....en heb het "rare" idee dat de baby ut nie meer doet ....... vandaar dat ik ook nie zo veel op het forum meeklep op het moment..
hallo dames, weer berichtje van mij ben niet zo in de mood maar doe het toch maar ff, moest vandaag naar de fysio, kom er net van terug weer klote nieuws gehad, sorry voor het taalgebrui, maar ik weet het gewoon ff niet meer, zei gaat as maandag contact met me huisarts opnemen om me toch door te laten sturen naar een psygoloog vanwege dat ik het niet kan accepteren dat ik zo hard achteruit ga qua me bekken. het is echt verschrikkelijk kan niet eens meer normaal lopen en op me benen staan, voel me niet een pingun. of hoe je het ook schrijft. ze heeft me nog wat tips gegeven, dat is het volgende een vuilniszak onder me laken plaatsen zodat ik misschien hierdoor wat makkelijker uit me bed kan komen, miscchien een papegaai aanschaffen voor boven me bed om toch zelfstandig uit het bed te komen. moet voortaan in de middag 2 uurtjes gaan rusten, om me bekken een andere houding te geven. ik ben niet iemand die snel toegeeft en gauw te veel doet, ze wil dat ik dat echt niet meer doe anders zit ik over 4 weken thuis, ik zeg tegen haar ook dan laat ik me opnemen want dan weet i het echt niet meer. ik kan niet de hele dag stilzitten echt niet, weet het gewoon niet meer heb dit ook duidelijk tegen haar verteld en haar duidelijk gemaakt, dat dit zo echt niet gaat. zei vertelde ook je kan het gewoon niet accepteren, ik zeg nee en begin kei hard te janken niet normaal. ze zegt ook je moet hier echt met iemand proffesioneels over gaan praten, want zo wordt je gek en kunnen we je straks idd echt op laten nemen. dit is natuurlijk het laatste wat ik wil maar als het echt niet anders kan zei ik dan doe dat maar, wist gewoon niet hoe ik op haar moest reageren en was zo boos op mezelf ik slaap snachts slecht, voel me down, en kan de ene dag gewoon normaal lopen en de andere dag ben ik net een oud wijf, ik leef elke dag met pijnstillers omdat het anders niet te doen voor me is. ik zeg ik weet het gewoon niet meer, me fysio gaf aan dat ze het hier over heeft gehad met de verloskundige en ook zij stonden er achter dat er nu echt wat moest gebeuren want anders zou ik helemaal gek worden, ik ben een vrij emotioneel mens en zou niet weten wat ik in vredes naam hele dagen straks thuis moet doen. srry voor me ellelange verhaal maar moest het even kwijt liefs joanita
Zou het met de periode dat we zwanger zijn te maken hebben hihi... Hebben jullie het wel uitgepraat? Erg allemaal he? Het stomme is dat je er helemaal niets aan kan doen... ben blij dat je het hebt geschreven, stelt me een beetje gerust dat het misschien allemaal te maken heeft met de periode waarin we nu zitten... vind het ook een beetje vervelend dat ik hier zo vaak moet schrijven dat het niet goed gaat... en dat ik onzeker ben.. tegelijkertijd.. weet niet tegen wie het anders moet zeggen haha. PS. als je wil, PB me anders
Heb het filmpje gefixt: http://www.filmpjes.nl/v/qkj25EXv6W8 t Duurt wel lang, maar dan hebben jullie iig een idee. (aaaargh, ben nu al zo'n trotse moeder die mensen foto's en filmpjes van haar kinderen opdringt )
Hoi meiden, ik lees nog heel veel mee,ik reageer alleen niet zo veel...Nu toch ff. Ik heb me net een doppler besteld omdat ik zo ontzettend onzeker ben..Ik móet gewoon komende week ergens zelf het hartje horen.Dan ben ik weer gerustgesteld!5 januari duurt me veel te lang en daarbij is het fijn om wanneer jíj dat wilt ff je kindje te checken,toch?Ik heb em in laten pakken en met kerst laat ik em mijn man uitpakken..Zal hij wel een leuke verrassing vinden! Ik ben vorig weekend naar eurodisney geweest en heb het daar ontzettend koud gehad en nu ben ik bang dat er iets met het kindje is. Stom of niet?Ik weet het niet,weet wel dat ik pas gerustgesteld ben als ik het hartje heb gehoord. Ik heb ook nog niet zo'n groeiend buikje en heb het idee dat mensen daar vanaf laten hangen dat je zwanger bent of niet.Word er een beetje onzeker van,verontschuldig me soms ervoor!Zovan,ja maar het is mn eerste.Herkenbaar?Pfff zit gewoon fff niet zo fijn in mn vel.Zal wel door de hormonen komen. Liefs Yvette
Jeetje wat vervelend dat je zo'n pijn hebt en dat pijnstillers dan ook niet werken. Ik hoop dat de pijn minder gaat worden en voor jou ook 'n troostknuffel!
@ meiden die niet lekker in hun vel zitten: sterkte! Hoop dat jullie je gauw wat beter voelen! Knuffel.
we lopen wel lekker gelijk op met alles he basmalah hihi. we hebben het gelukkig wel uitgepraat...allebei veel te laat op ons werk maar oke....ik schijn de laatste tijd nogal heftig te reageren op alles. ( zonder da tik dat zelf eigenlijk door heb)..en vooral als ik dingen niet snap ofzo. zo ook vanmorgen dus....stonden al met onze jassen aan en manlief had ergens geld voor nodig dus zei ik dan haal je het toch uit het mapje hier uit de la ( in de veronderstelling dat daar nog genoeg in zat) zegt tie dat geld is allang op....dus ik hoe kan dat nou...het vliegt hier ook werkelijk de deur uit..en waar hebbie dat allemaal aan uitgegeven dan!...tja dat had ik dus niet moeten zeggen want toen was tie me toch partijtje boos..dat ik hem wantrouwde enzo en dat ik maar lekker naar me werk kon gaan lopen en dat tie me vreselijk zat was met mijn gezeik en buien...hij had genoeg van me ajuus....ai ai ai...ik janken natuurlijk......want zo bedoelde ik het helemaal niet komt alleen beetje rot me strot uit blijkbaar....maar goed tegen een huilende debs kan tie niet dus dat was al snel knuffel knuffel en sorry van beide kanten...en uiteindelijk...waar bleek dat geld dus aan uitgegeven te zijn.......de babykamer ...was ik notebene zelf bij hahaha. maar idd zoals je al zegt het voelt wel fijn te weten dat ik nie de enige ben die af en toe van die onzekere dagen er tussen heb zitten...hoef ik me er ook niet zo voor te schamen. en weet ik dat ik het hier gelukkig wel kwijt mag heb jij trouwens ook van die ongie achtige krampjes...vandaag heb ik ze af en aan
Ronduit prachtig Marb! wat was hij/zij druk bezig he? Het is echt leuk om te zien want als het goed is ziet er ook een kindje met ongeveer dezelfde groote in mijn buik anderhalve cm voetje.. aaahhh super!
Ze zeggen ook dat dit de onrustigste moment is omdat de meeste klachten weg zijn waardoor je je niet zwanger voelt en nog geen buik en schopjes,maar het is makkelijker gezegt dan gedaan maar gewoon proberen je niet druk te maken en vertrouwen hebben in je lichaam,je baby is helemaal klaar en gaat nu gewoon groter en groter worden.
@ Debsje: oei, dat kan ik me zo goed voorstellen dat je dan zo'n misverstand/ruzie hebt... Mijn vriend is gelukkig heeeeel nuchter dus hij trekt zich niks aan van mijn buien en is dan alleen maar lief voor me, maar daar voel ik me dan weer schuldig over... Tis ook nooit goed he? Fijn dat t weer uitgepraat is! @ Basmalah: ja, mooi he? Ik vond het ook een enorm verschil met de echo van 3 weken geleden