Ik vind dat je het bij jou veel duidelijker ziet,misschien door mijn eigen spekrand dat het veel onduidelijker is maar ik heb bij mij het idee dat het vreselijk mist en donker is in mijn baarmoeder. Prachtig filmpje
Ohhh Marb wat SUPER krijg er gewoon een lach van op me gezicht wat een leuke vrouw trouwens ook die de echo bij je gedaan heeft
@ Basmalah, Ik realiseer me dat ik de laatste p.m. niet heb beantwoord Ik had hem gelezen en bedacht dat ik later zou andwoorden maar ben dat helemaal vergeten Nou kan ik het op mijn zwangerschap gooien Maaaar bij deze mijn excuses
haha ja raar is dat he? Had je nou ook een angelsounds? aaahh.. ja het gaat vaak nergens over he? Ik had ook iets te hard gereageerd op iets wat mijn man zei.. waar hij vervolgens weer luid op reageerde.. wat ook nog over zijn ouders ging.. nou geloof me als ik iets over zijn ouders zeg.. kan ie dat niet zo goed hebben... en sorry.. heb ik niet van 'm gehoord.. hij zal dat wel nooit gaan zeggen denk ik... echt zo'n koppige vent heb ik.. hij doet nooit iets fout aarrrrghhh.. maar goed zoals ik zei... hij is niet snel boos en we hebben bijna nooit ruzie.. Godzijdank... Gewoon hier neerzetten hoor en anders.. pb me dan voel je je vaak weer een stuk beter als je het van je afgeschreven hebt
Ooh ok,ja dat kan wel ja,duurt me ook zo lang haha!Maar maak me wel zorgen om die kou.Weet iemand dat?Of dat kwaad kan?Had echt pijn in mijn hele lijf van de kou.Maar binnen in je blijft het toch altijd wel 37 graden,of niet? Die echo was trouwens heel leuk marb
hihi, voel me gewoon helemaal trots nu Vind het oprecht leuk dat jullie m'n filmpje leuk vinden, ghehe @ Basmalah: ik weet niet waarom het duidelijker te zien is... t Is wel bij een echo-bureau, misschien heeft dat ermee te maken? Is de jouwe bij de vk gemaakt?
Meid dikke knuffel! Hoop dat ze iets van een oplossing kunnen vinden dat het allemaal net ietje makkelijker gaat.
kan me voorstellen hoor dat je helemaal trots bent als ik die zie kan ik haast niet wachten tot we de 20 weken echo krijgen hihihi Bas: ja heb ook de angelsound maar wil hem idd ook niet te vaak gebruiken...is nu meer dan week geleden dus denk dat ik hem vanav maar weer us op me buik plant..
haha voordeel is dat we allebei zwanger zijn en dat ik allang weer vergeten ben wat ik had geschreven haha. Geeft niet hoor! Ik weet precies hoe dat soort dingen gaan.. druk druk druk en dan simpelweg vergeten Het is je vergeven
@ marb, Ik kon alleen maar kijken en niet luisteren naar het filmpje dus misschien hebben ze het gezegt maaaaaar konden ze zien wat het word?
Yvetje, ik heb dat ook hoor.. heb afgelopen week weer wat geholpen met verhuizen.. ging me daarna meteen zorgen maken.. ook gisteren na mn ruzie met mijn man.. meteen weer ongerust omdat er gezegd wordt dat er een verhoogde kans op een miskraam bestaat door stress... we moeten nog even volhouden tot we de baby dagelijks gaan voelen. gaat een groot gedeelte van de onzekerheid weg (hoop ik)
Marb... zou graag kijken maar hij doet het niet op deze pc. De rest.. Knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Verder ben ik het vergeten Kom net terug van de fysio.. pfff... ik ben afgebeuld! En nu heb ik PIJN! Maar ja, doen we niks aan he.
doe jij het vanavond en ik morgenochtend en dan hebben we morgen allebei weer goed nieuws te vertellen (toch?)
@ Tinkerbell: goede pijn of slechte pijn? Lijkt me niet goed als je met zo'n pijn bij de fysio vandaan komt, toch?
Oh echt? Jeetje, zwanger ofzo? Nou ja, @ Aichaaaa : ik weet niet waarom jouw echo's minder duidelijk zijn. De mijne zijn bij een echo-bureau gemaakt, ik weet niet of die van jou bij de vk gemaakt worden?
nog een rare vraag voor de meiden die getrouwd zijn en een trouwring dragen.. doen jullie 'm ook af? ik merk dat mijn trouwring nu al heel strak komt te zitten.. houd blijkbaar nu al veel vocht vast (of wordt gewoon nog dikker haha) zou het zonde vinden als ze 'm straks van mn vinger af moeten zagen..