hallo meiden. tja.. ik heb zoals jullie hebben gezien ook lopen spoken vanacht. uiteindelijk weer om 6 uur in slaap gevallen en nu weer wakker omdat ik moest naar de wc.. *zucht* BEN OP! BEN MISSELIJK! nog net niet overgeven maar mijn maag zit bijna in mijn keel zo te zeggen.. ik wil zo graag croissantjes maken vanochtend. maar ik zie dat niet zitten...ivm moe zijn en misselijkheid.. oh dit word een lange dag. heb ook nog een winkel afspraak vandaag.. ppffff...
Hey misselijke meiden. Toen ik laatst misselijk was had ik écht helemaal niks in huis om het te stoppen. We hadden hier allebei last van buikgriep en je raad het al, vrouwlief mag dan voor alles zorgen Maar ik had nog wel een fles maalox staan. Het moet ervoor zorgen dat je maag rustig wordt. Heb het geprobeerd en na 2 doses zeg maar was de misselijkheid weg. Gelukkig maar want we konden alleen de geur van eten al niet weerstaan. Daarnaast had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel aan zwangerschapslolly's van www.preggiepop.nl.
Hier had ik echt nog nooit van gehoord! Mocht het echt erger worden dan zal ik hier aan denken. Waren ze wel lekker?
Hoe ben je erachter gekomen dat je niet veel HCG aanmaakt? Mijn testen zijn nog steeds vaag dus ook weinig HCG en de symptomen zijn ook wisselend. Soms vlagen misselijk en krampjes en halve dag later voel ik me helemaal normaal.
Ik bedoelde bellypops idd. Ik weet niet of je maalox mag, maar gaviscon wel en dat heeft dezelfde werking. En ja de lollys waren erg lekker.
vermanen misschien een beetje een rot opmerking en vraag maar ik zie op je buik fotos dat je last hda van straie. Heb je die weg kunnen werken na de bevalling?
Nee hoor, helemaal geen rotopmerking. Ik heb het niet helemaal weg kunnen werken. Het zit er dus allemaal nog. Maar ik weeg dan ook nog 6 kilo zwaarder dan voor de bevalling. Ik heb rond mijn navel een vierkant vlak (heel apart) een op mijn heupen ook nog. Het is nu niet meer zo rood als op de foto's. Dus dat scheelt.
Kaartje van deze morgen. Temp is iets lager maar dat had ik eergisteren ook. Het kan nog alle kanten op. Geen bloed geeft moed toch?
Hey lieve juni mama's! Breek effe hier in haha want las iets over maalox! Ik ben ook nog steeds erg veel ziek,misselijk en beroerd en zelfs regelmatig moeten spugen! Mijn schoonzus vertelde toen ook van maalox want zij had dat gebruikt op het eind van de zwangerschap .... Zij was erg misselijk en had een vol gevoel continu omdat de baby zo hoog zat! Ik naar de apotheek om dat te gaan halen want dacht dat is dan ook iets voor mij.... Maar ik kreeg het niet mee! Ze vertelde mij dat het niet iets is om in het begin van de zwangerschap te gebruiken , dat dat niet goed is! Werd idd wel gebruikt als je verder in de zwangerschap bent! Maar moest de huisarst er maar over bellen voor de zekerheid! En ook de huisarts vertelde dat het zeker niet goed is in het begin van de zwangerschap.... Dus meiden maalox is niet geschikt in het begin van de zwangerschap! Wou dat toch effe kwijt! Vraag anders je eigen huisarts erna die zal dat ook zeggen! Die lolly's heb ik idd ook vele verhalen over gehoord dat doe goed werken Sucses dames... Liefs een mei 2009 mama
Bedankt voor de tip! Ik wist idd niet of je het aan het begin van je zwangerschap mocht gebruiken. Maar Gaviscon volgens mij wel? Anders ook maar ff aan de ha of apotheek vragen?
@ marloes. oh dank je voor je reactie ja vragen voor ik iets koop doe ik sowieso @pookie.. wat schommeld je temp.. hoe zien de temp uit van andere meiden die zwanger zijn.. hetzelfde? @vermanen. ok. nou ik heb al van mezelf last van dus ga ook nu al wat van die creme inslaan om dagelijks in te smeren . Gebruik je iets te voorkomen nu?
Ik heb me tijdens de zwangerschap gek gesmeerd met van alles, maar zoals je ziet werkte niks. Was wat omvang betreft dan ook 35 cm dikker geworden en gewicht.. 19 kilo. Ik had achteraf ruim 3 liter vruchtwater en mijn buik was ontzettend gespannen. Maar ik smeer het nu nog wel eens in als ik het voel trekken. Maar niet meer dagelijks.
Hoi meiden, ik heb ff een vraagje. Ik had echt hele gevoelige, gespanne (.)(.) maar nu sinds gisteren helemaal niet meer en ik heb veel meer buikkrampen... Kan dit iets betekenen? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik ben zo bang... Ik ben trouwens nog geen druppel bloed verloren. Liefs Inger
Hoi Inger, ik had net als jij in het begin ook gespannen borsten en op een morgen werd ik wakker en voelde niks meer. Heb toen meteen een test gedaan en was nog gewoon zwanger. Dus het hoeft helemaal niks te betekenen. Maar veel buikkrampen kan ook gewoon met je darmen te maken hebben hoor.