Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Nou dames,ik ga weer wat doen...

@ Tinkerbell, balen dat je zo afgebeuld bent bij de fysio,hoop dat je je snel weer pijnloos voelt....

Fijne dag allemaal!

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hahaha het beste excuus van het jaar! Ik gebruik 'm ook steeds ;) works every time :)

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Tinkerbell: balen zeg! Wordt het vaak ook beter als je eerst pijn hebt gehad? of wordt het alleen maar slechter?

4. Aichaaaa

hahahahahahaha ik dacht al :D

Bij mij worden ze gewoon in het ziekenhuis gemaakt,maar dan zeggen ze blablabla kijk dat daar en daar en dan zeg ik maar jaaaaaaaaaaaa maar ik zie geen fluit alleen grijze wolken :(

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

he jaggie Tink...pijn is nooit fijn maar zekers niet als je van de fisio terug komt...geratbraakt bent je nu zekers :(

Basmalah! afgesproken :D..zijn we morgen allebei weer blij en voor een poosje weer gerust gesteld ;)

Yvetje...gelukkig zijn er hier genoeg meiden die helemaal snappen hoe je je voelt...vandaag hebben basmalah en ik ook allebei zo'n dag ;)

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Basmalah (check, check, double check): Ik heb (nog ;) ) geen trouwring, maar we hebben wel een ring die we al een tijdje allebei hebben en die zit idd behoorlijk strak. Ik draag m nog wel, maar ik check 1 keer per uur of ie nog af kan. Nou doe ik dat sowieso vaak, ermee spelen, dus wat dat betreft...

Enneh... Excuus is super idd :p

@ Aichaaaa: hmm... da's balen... Ga anders eens voor een pretecho, dat kost 50 euro, maar dan heb je wel ook zo'n superduidelijk filmpje!

7. Niet meer actief

Hoe meer ik doe hoe meer pijn ik heb..
    Nu moeten de spieren rond mijn bekken getraind worden om de instabiliteit zover als mogelijk op te vangen..
    Ik heb niet meer pijn dan als ik een drukke dag heb hoor ;) ..
    Het is vrij normaal

8. Niet meer actief

Ik merk nog niet echt dat het daarna beter wordt.. Maar was ook pas de 3e keer dat ik er was.. Als het goed is moet het op lange termijn beter worden haha.

9. Aichaaaa

Ik krijg over 1 1/2 week nog 'n vaginale echo,misschien dat ze daar meer op zien...

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey debs, je hebt toch een angelsound. Waarom luister je niet even? Dat haalt vast je rot gevoel weg!

en basmalah ook niet zo onzeker zijn he. Enne anders luister je toch vandaag... dat ene dagjes maakt niet veel uit, maar het is wel een dag uit onzekerheid!

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Je hebt gelijk Jolan.. maar softie ikkuh wil graag dat hubby er ook bij is.. gelukkig komt hij zo thuis..

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik ga ook weer even wat doen.. het is nog een bende hier. Meiden tot later!

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dat vind ik nou zo leuk he hier....de ene dag zitten wij iemand op te beuren hier,,....en een andere dag zit diegen ons weer op te beuren :D

jolan zit nu op mijn werk dus kan nu niet luisteren maar ga zekers vanav ff luisteren hoor ;)
    hubbie zei net ook al aan de foon maak je niet zo druk komt gewoon doordat we woordjes hebben gehad vanmorgen dat je je nu weer druk zit te maken en dat je die ongie achtige krampjes heb....wacht maar af vanav hoor jij gewoon dat treintje voorbij tjoekken hoor lieffie! :D:D:D:D
    wat kan tie toch lief zijn he ;)

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahaha dat is zeker het mooie aan het forum :D:D

Nou als ik dat filmpje van marb zie :D wauw super! Ik heb dan wel zoeits van: jeetje wat beweegt het al veel, dat viel bij ons wel mee vorige week. Hoe was dat bij jou marb? Bewoog het nu ook een stuk meer dan bij je 12 weken?

Haha ach waardoor kan een mens onzeker worden ;)

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    lenos van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    marb: mooie echo's hoor.

Met mij gaat het verder wel goed, alleen ik ben de laatste tijd echt doodmoe. Vandaar dat ik ook niet zo vaak meeklets. A.s. maandag mogen wij onze kleine weer bewonderen:)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, jullie hadden weer veel gekletst :|

Lief dat jullie allemaal geduimd hebben voor mijn moeder, 6 januari krijgt ze de uitslag…

@Tinkerbell: Da’s idd toevallig. Nog een 21 jarige Brabander ;). Alleen woon ik in Den Bosch!

@Anna: Ik denk er nog even over na. Zaterdag is altijd erg druk en chaotisch hier… Maar iig bedankt voor het aanbod :D

Wij hebben geen nekplooimeting laten doen. We vallen niet in de risicogroep en ik denk dat je krijgt wat je moet krijgen…

Ik lees vanalles over pretecho’s, ga ook maar eens een afspraak maken! :D

@Nelly: Ik wil de kleine de eerste tijd ook graag bij ons op de kamer, ben nog voor een leuk niet te duur wiegje aan het kijken.

@Anna: Ik heb vandaag een Angelsound gekocht, maar kan het hartje niet vinden. Morgen nog maar een keertje proberen! Volgens mij had ik mijn eigen hartslag steeds te pakken…

Aichaaa: Jaaaa, lekker! Denk dat ik ook voor broodjes kroket ga :)

Knuffel voor Basmalah! Ik weet hoe je je voelt, zat gister ook in een flinke dip na een ruzie met mijn vriend.

@Debsje: Ja dat idee heb ik dus ook, daarom een Angelsound gekocht en kon het hartje niet vinden. Dus dat schiet ook niet op ;). Maarja, morgen nog een keertje proberen.

Wat vervelend Joanita, ook een knuffel voor jou!

Net kerstborrel gehad op mijn werk, ik ben echt kapot. Ga nu héérlijk beginnen aan mijn 2 weken vakantie! Hopelijk vinden we morgen het hartje van Utje…

17. Aichaaaa

@ mama1987,

Hij was echt te heerlijk,mijn broodje kroket met mosterd :D

Fijne vakantie...

oooow ja,spannend de uitslag van je moeder.
    succes met het afwachten.

Ik heb het ook meegemaakt en als er onrustige cellen zitten dan gaan ze waarschijnlijk 'n lisexie doen (dan halen ze 'n stukje van de baarmoedermond weg en daar voel je op zich niets van alleen van de verdovingen) het lijkt heel veel maar opzich valt de behandeling in de praktijk reuze mee.Sterkte!

18. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Fijn om te lezen dat er meer onzeker zijn...Hoewel het voor jullie natuurlijk niet fijn is..Haha!Kan niet wachten op mijn angelsound ;)
    Fijn weekend allemaal!
    Liefs Yvette

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Aichaaa, ze hebben een stukje weefsel weggehaald. Ik heb meegekeken op een schermpje en zonder verdoving 'knipten' ze er een stukje uit. Zag er nogal misselijkmakend uit haha.

@Yvetje: Dan hoop ik dat je het hartje gelijk kan vinden, anders wordt je nog onzekerder. Geloof mij... ;)

20. Aichaaaa

Dat hebben ze ook bij mij ook eerst gedaan en dat stukje gaan ze dan onderzoeken.je moet dan hoesten en dan knippen ze het eruit.
    Bij mij bleek dat niet goed te zijn en daarna hebben ze die lisexie gedaan.
    Als dat goed gebeurd ben je schoon en moet je 3 x daarna papje 1 hebben.

Deel Deze Pagina