Goedemorgen, We hebben het hartje gehoord met de angel sound in ieder geval dat denken we. Het kindje ligt ver weg we horen het in de verte, maar hij gaat niet zo snel. We zullen hem bij de verloskundige wel goed gaan horen. Verder heb ik een winterjas gekocht bij de zeeman. Had het hier gelezen, dus dacht ga is kijken. Die van mij was 15 euro, dus geen geld. De komende 2 weken is mijn mannetje ook vrij en gaan we schilderen in huis. En natuurlijk kerst vieren. Bij deze wil ik iedereen fijne feestdagen toe wensen
Goeiemorgen allemaal! Bedankt voor de informatie Aicha! @Lautje: Ja, sommige momenten voel ik me echt heel down en lusteloos. Maar kan het volgende moment weer vrolijk en zielsgelukkig zijn, erg raar. Maak ook steeds ruzie met mijn vriend om de kleinste dingen. En dan voel ik me nog rottiger Volgens de vk hoort dat er gewoon bij maar moet je wel hulp inschakelen als je het niet kunt handelen! Rianne, mag ik vragen hoe jij erachter bent gekomen dat je pap3a had? Want op jouw leeftijd krijg je toch nog geen uitstrijkjes zonder klachten? Aaah Mac, dikke knuffel voor jou! @Tinkerbell: Ohjee, zelfs overeenkomsten tussen onze beebjes Utje stuiterde ook al zo in mijn baarmoeder bij de 12 weken echo! Gisteravond nog een keer geprobeerd het hartje te vinden met de angelsound en opeens had ik hem! Luid en duidelijk, héérlijk geluid Heb het gelijk op de computer gezet en ondertussen al 100x afgespeeld Utje zit trouwens al best hoog, ik was veel te laag aan het zoeken steeds. Ga straks maar eens kijken voor positiebroeken, mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer
@positiekleding: Ik had rond de 11 weken al zwangerschapskleding aan. M'n gewone kleding paste toen echt niet meer! Dit zit echt heerlijk! @Trouwring: Die zit nog prima, bij de andere 2 zwangerschappen heb ik ook geen last van vocht vasthouden gehad. Verder ben ik al weer kwijt wat iedereen had geschreven. Iedereen fijne feestdagen en een heel gelukkig 2009!
@ Pixie: Zoooo herkenbaar helaas ... Als hij thuis is een dag dan kijkt hij een dvdtje en laat de hond uit .. Regelmatig irritatie hierover ... @ Aicha: nee wij hadden ook niet verwacht zo snel zwanger te zijn. Ik had in april weer een uitstrijkje gemoeten, maar dat komt nu na de bevalling. Ik heb al een stuk of 6 uitstrijkjes gehad. Geen fijn gevoel. Even doorbijten. Ik snap dat je het spannend vind. @ Tinkerbell; Fijne verjaardag! @ Smiley: gefeliciteerd met je 15 weken ! Ik heb ook vaak last van mijn rug, echt vervelend. @ mam85: gefeliciteerd ! Samen 16 weken jeeah ! @ tamtam: oeh ik ben ook al druk aan het kijken voor een jas. ik krijg de mijne moeilijk meer dicht! Vind het zo moeilijk! bijna alles is met een rits en strak of te kort! @ mama1987: Ja dat mag. Ik ben op mijn werk een keer niet goed geworden. Hele erge steken in mijn onderbuik. Ik kon bijna niet meer lopen en ze hebben mij moeten helpen met omkleden en ben zelfs naar huis gebracht. Gelijk naar de dokter, die verwees me door naar de gynaecoloog. Kreeg ik een uitstrijkje en daar waren dus afwijkende cellen gevonden. Ik had toen pap3a, dat is ong, 2 jaar geleden. Ik moest toen geloof ik na 3 mnd weer een uitstrijkje en toen was het nog pap3a. Allemaal onderzoeken, heel vervelend allemaal. Steeds met je benen wijd voor zo'n dokter, met een grote bouwlamp erop en af en toe stagiares die mee zaten te gluren in mijn kijkdoos haha. Gelukkig went dat. Toen hebben ze zelfs een stukje baarmoedermond weggeknipt, zonder verdoving.. au ! Kreeg allerlei apparaten etc erin... Nou nu ben ik 2 jaar verder en de laatste keer had ik pap1 ! Ik rookte 2 jaar geleden nog en moest direct stoppen. Dat is misschien de reden geweest dat het terug is gegaan! Bij pap3b moet je geloof ik behandeld worden en bij pap5 is het echt goed mis, baarmoederhalskanker dus. Heb echt een klote tijd gehad toen. Maar ik was inderdaad jong .. Ik heb op mijn 19e ook een tumor uit mijn borst laten verwijderen dus ik was er toen ook al vroeg bij Lang verhaal, maar je vroeg erom hihi Hier 16 weken vandaag! Joepie! Vandaag weer een buikfoto gemaakt maar je zag weinig verschil met die van 14 wk .. zet hem dus niet in mijn album.
ben jaloers op alle buikjes haha. Ik wil ook zo graag een buikje hebben. Bij mij zie je nog niet echt iets. Kreeg gister op verjaardag van mn schoonzus al de opmerking van mn schoonmoeder: zo pas je nou nog steeds je gewone broeken? het groeit ook nite snel...... hm dat wilde ik nou juist niet horen Van mij mag die buik komen!
jeetje rianne, dat is een heftig verhaal. Dat zal vast een moeilijke en onzekere tijd geweest zijn. Super dat het de laatste keer goed was
die hartslag die je langzaam hoort zal die van jezelf zijn ik heb ook 2 dagen moeten zoeken maar ik heb zo een nieuwer model van de angelsound gekregen van mijn man omdat ik me elke dag zorgen maak en ik kon nog niks voelen van beweging heb vorig weekend ook in het ziekenhuis doorgebracht met een flinke bloeding maar met beebje was alles goed ik heb nu vandaag eindelijk het hartje kunnen vinden met de angelsounds en dit model meet de snelheid die was 140 slagen per minuut en klinkt als een galloperend paard en voel nu ook al beweging sinds een paar daagjes
rianne: jij ook gefeliciteers met de 16 week~! en wat een heftig verhaal joh. voor jou is je zwangerschap ook extra spannend dus.. of vind je dat wel mee vallen..
Thnx. Ja het is zeker spannend. Het scheelt een hoop dat ik in ieder geval weet dat ik zwanger kan worden. Ik ga ervanuit dat alles nu gewoon goed gaat en dat het geen gevolgen heeft voor de rest van mijn zwangerschap. De gyneacoloog vond het ook niet nodig om nu extra behandeling te krijgen enz. Ik loop ook gewoon bij een VK en niet bij mijn eigen gynaecoloog. Pff ik heb gewoon al bijna een week elke dag hoofdpijn. Slik bijna elke dag een finimal. Volgens mij kan dat geen kwaad ... Ik denk dat het door de medicijnen tegen het braken komt. Ik heb weer 20 nieuwe gekregen van mijn vk dus kan voorlopig weer vooruit. Ik had het van de week zonde geprobeerd,maar stond toen weer te kokhalsen. Nog meer dames nog steeds last van overgeven/kokhalsen/misselijkheid?
@ Rianne: Ik heb ook juist na de 12 weken ineens heel veel last van misselijkheid/kokhalzen/braken gekregen... De laatste dagen was t echt elke ochtend raak. Wat irritant dat je daar ook al last van hebt...
Gheheh... ik heb zonder de pillen ook al bijna elke dag last van hoofdpijn, dus dan kan ik net zo goed pillen nemen
hier ook rianne... nog zo'n 3-4 keer per week moet ik spugen. Alleen na het wakker worden, en dan alleen gal..bah bah. Maar daarna is alles over en niks aan de hand verder... Ik, 17 weken zwanger, heb ook gewoon mijn normale broeken nog aan hoor... Mac... vervelend zo'n infectie. Ik heb vorige week een kuur gehad. Hoefde gelukkig niet langs de dokter, assistente zou iets klaar laten leggen bij de apotheek, 3 tabletten 's avonds voor het slapen inbrengen en daarna was het weg..pfffff
@ marb wat een prachtige echo film zeg. @dizzy.. ga je niet vertellen welk geslacht? @ rianne heftig zeg. Ik heb nog nooit papsmeer gehad, maar ik heb wel meerdere keren met mijn benen wijd moeten...heb op mijn 13e en dan weer op mijn 25e poliepen moeten laten verwijderen uit mijn darmen. hiervan kreeg ik ook heftige steken in mijn onderbuik.. ook tot schreewends pijn toe en niet rechtop kunnen lopen..de ene iop mijn 25e was nog niet zo erg omdat ik wist dat ik niet lang daarmee moest doorlopen
wil graag een geslachtsbepaling doen, maar wat denken jullie nog dat het te vroeg is? ben op zoek naar een bedrijf die het al zo vroeg doet in de buurt van breda weet iemand iets? liefs joa
ow wat ben ik verliefd gisteren weer een echo gehad en deze was zo duidelijk ons ukkie zwaaide zelfs naar ons ik ga even proberen uit te vogelen hoe ik mn foto in een album zet liefs kim
Ja, en dat is volgens mij ook niet zo vreemd, wandelende hormonen-bommen noemt mijn man zwangere vrouwen! En hij heeft gewoon gelijk. Mijn humeur kan omslaan als een blad aan een boom en idd ook af en aan erg down. Probeer op zo'n dag iets te ondernemen wat je heel graag doet of iets voor jezelf te kopen.... Soms helpt dat wel. Mocht je idd bang zijn voor een terugval dan is het verstandig optijd aan de bel te trekken! Liefs Jacqueline