fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Las dat vitamine b6 en visolie geadviseerd werden om je beter te voelen, die heb ik vandaag gehaald daarmee wil ik het een week aankijken en anders ga ik naar de dokter.
jup fotos staan in het album ikke ben trots vanavond gaan we bij vrienden eten nu willen ze een broodje bij subway halen normaal eet ik een broodje met tonijn maar weet niet of ik dat wel kan eten weet dat uit een blikje geen kwaad kan als ik die met gehaktbal of kip neem ben ik weer bang dat het niet gaar is grrrr hoezo panisch met eten (wordt soms gek van mezelf) weet dat je best veel mag eten maar heb gewoon verkeerde verhalen in mn omgeving gehoord en nu ben ik soms ook zo bang om iets verkeerds te eten ik weet ook dat de slechte verhalen altijd blijven hangen hoor en de weet ik veel hoe veel goeie dan weer niet, maar zou soms willen dat ik niet zo overdreven op alles ga letten, want ik weet dat het onzin is dit komt ook wel omdat mijn vorige zwangerschap verkeerd is gegaan , dan wordt je ook wel wat angstiger denk ik liefs kim
wow, mooie foto's Kim, echt duidelijk ook! Misschien anders een 'veilig' broodje voor jou, gezond ofzo?
Dat bandje heb ik dus afgelopen dinsdag gekregen, alleen mijn zwakke baarmoedermond is aangeboren. Bij mij kijken ze altijd met een gewone buik echo naar de lengte van mijn baarmoedermond. Groetjes, Natasja
Zo, nu helemaal bijgelezen en tja, weinig onthouden.... Joa; heel veel sterkte het is niet eenvoudig om nu al zoveel rust te moeten houden! Pixie; hopelijk klikt het ook gelijk met de persoon die ze voor jullie vinden....Maar waarschijnlijk ben je er nu al een stuk geruster op. Marb; super filmpje.... ik wil ook! Kim: mooie foto's Trouwring; ik heb hem nog om, maar over enkele maandjes gaat hij af idd ik zou niet willen dat ze hem af moeten zagen! Zo nu nog even een beetje werken en dan vakantie! Groetjes Jacqueline
lautje.. weet dat het moeilijk is je gevoel zo om te draaien.. heeft bij mij ook weer even geduurt tot ik weer wat beter begon te voelen en.. .ik kwam er achter dat ik ook 'mezelf'niet was.. ik luisterde mijn eigen muziek bijvoorbeeld niet meer voor een hele lange tijd alleen radio in achtergrond.. een tip.. niet tegenaan zitten hikken .. gewoon het los laten. en realiseer wel dat het wel weer over gaat. maar idd niet fijn meid.
Ik heb de hele tijd het idee dat het vaginaal word gedaan maar misschien zit ik er wel naast hoor en word het met 'n gewone echo gedaan. (ik zorg voor de zekerheid dat de boel daaronder er gezellig uitziet die dag voor het geval het wel vaginaal is )
die tabletten heb ik nu ook, oko telefonisch en niet langs de dokter, toch maakt het me wel onzeker, weet dat het geen kwaad kan voor kleine maar toch... dinsdag vk, dus dat scheelt weer
hey dames, nou had van me werk iris cheaq gehad gehad, hahha ben met vriendin ff naar prenatal gegaan en heb toch leuke dingetjes gekocht, roempertjes 4 stuks, en bijtringen en een geluidje vooor boven het bedje, en een pyjamatje gekocht oww zo leuk de uitverkoop hhahaahah, oww ja en monddoekjes ook nog 3 zakjes, haah wel heel vroeg maar wilde zo graag vind het geweldig heb voor 35 euro denk wel 10 dingen kunnen kopen voor me kleine schatje, alles laten inpakken en me vriend laten uitpakken oww was zo leuk hebbeb we dat ook weer in huis hahaahah liefs joa ps hebben jullie ook al wat gekocht of nog niet? qua kleertjes en zow of dat allemaal nog niet liefs joa
op de verpakking van lekkere kaas staat ongerijpte kaas mag dit is dit au lait cru of gepastauriseerd? hopelijk snel antw. want wil het vanaaf eten....
Mozzarella is een versnijdbare kaas van gestremde melk die oorspronkelijk uit Italiƫ komt. Mozzarella is een kaas die niet moet rijpen. Ze is het lekkerst als ze enkele uren na het maken gegeten wordt. kwam dit tegen, en mozzerella mag! dus het mag
iets van de lidl, kaasbolletjes met mosterdbolletjes enzo.... mmmmm maar heb het antwoord dus al. thanx