Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heb mijn 16 wk buik in mijn album gezet. Je ziet weinig verschil met 14 wk ... lijkt wel dunner! Ik heb echt het gevoel dat ik juist heel erg gegroeid ben de afgelopen 2 weken, vreemd ..

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    pfff wij zijn vandaag op pad gegaan voor kinderkamer en kinderwagen, met lege handen weer thuis want hebben geen idee wat we willen hebben. We hebben een mooi kamertje gezien maar die was 2000 euro en dat vind ik wel weer heel veel.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier nog helemaal geen buikfoto's...
    zal binnenkort eens kijken

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff dat vind ik toch ook wel veel!

ik wilde eerst een zwarte kamer voor de baby... iedereen vond het zo raar van mij, maar ik vond het mooi, ook in de winkel. de prijs vond ik een stuk minder, ook rond de 1500-2000..
    toen kwamen we later een mooi, strak wit kamertje tegen... ook 1400 maar afgeprijsd naar 450 (oude collectie)
    keuze was toen snel gemaakt.

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Even snel een krabbel omdat ik benieuwd ben wat er nu in mn onderschrift staat hihi

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien een tip voor de nieuwe mama's...
    neem een commode met lades! wij hebben er een met een lade en daaronder deurtjes en de lade is goed gevuld, maar met de ruimte onder de lade doen we erg weinig.
    Met lades kun je gewoon overal makkelijk bij komen.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ook hihi... ;)
    zal ik jouw datum op de lijst aanpassen?

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden
    vroeg me af hoe het met debs en basmalah gaat. Jullie voelden je gister toch zo rot? nog de angelsound aan gehad?

vraagje: zijn er meer meiden die eigenlijk nog niet echt zichtbaar in buik zijn gegroeid? Vanaf hoeveel weken is dat normaal? Ik merk zelf wel dat het iets is opgezet maar kan geowon al mn broeken nog met gemak aan..... Gister kreeg ik de opmerking van mn shcoonmoeder: kan je nou nog steeds je gewone broeken aan? Je groeit ook niet hard....... pfff dat wilde ik nou even niet horen. Ik weet niet wat normaal is, vanaf wanneer je iets gaat zien. Wil het ook te graag hoor......

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    jolan, bij mij zie je ook nog niet veel, zie album, maar ik ben iets minder ver als jij.

Marloes, waar heb je je kamertje uit eindelijk gekocht?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooi hoor,
    je draagt je buik nu wat hoger dan met 14 wkn, dus wel degelijk verschil, mooi strak hoor!

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

2000 is wel erg veel ja

ik vond 1000 al veel

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

mn man is nu naar de mac voor me een sunday ijsje en een mc flurry voor me halen
    liefffffffffffffffff.........

we hebben afgesproken dat de situatie van gister zich niet meer voor gaat doen!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mac; Thnx :) Ja nu je het zegt, de "punt" zit wat hoger!

Smeren jullie je buik in?Ik heb buikbalsem van zwitsal mama maar ik vergeet het elke keer in te smeren, doe het maar 1 keer in de week ofzo ...

Ik heb meubels van de ikea, en een metalen babybedje. Ik vond erg veel babykamers mooi, maar ontzettend duur. Verder is die kast op een gegeven moment te klein/laag als je kindje wat ouder is. Het bedje gaat sowieso maar een korte tijd mee. En de commode die ik heb is eigenlijk een dressoir, dus staat altijd leuk, ook als het een kleuter is. De commode is 160 lang, ideaal dus! En het heeft veel opberglades, heel handig.

Zie foto's in album. Dat hemeltje zit niet bij het bedje.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik smeer iedere dag mn borsten en buik in met zwitsal borsten en buik creme, wil straie voorkomen, voorzover dat gaat lukken!

mn rug en benen smeer ik in met rijke babyolie van zwitsal, maar dat is omdat mn rug en benen erg jeuken.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne

mooie meubeltjes hoor!super!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mac: Ja ik ben benieuwd of het nou echt helpt... volgens mij vet het je huid alleen in.. Je hebt van die fabels dat het allemaal niet helpt. Ik moet het mezelf maar aanwennen om elke dag te smeren.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne

en baat het niet dan schaadt het niet
    het ruikt wel lekker! hihi.

je houdt de huid die oprekt wat soepeler he!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij aktiebaby in breda

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb 2 flessen bbb creme van vsm puur mama, maar vind het niet zo lekker ruiken, dus gebruik het niet zo vaak

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Deel Deze Pagina