Oke, dan is het wel zo handig voor je. Anders blijf je alles maar uitleggen. In ieder geval hoop ik dat het snel weer beter gaat met je. Liefs Simone
oh inmiddels plas ik niet meer in kannetje hahaha.. afgelopen woensdag was mijn laatste dag. Ik moet steeds denken 'oh de kan.. ik moet in de kan plassen' hahaha 'nee hoor.. ga maar lekker zitten' @Rianne Ik heb begrijpen dat het veel makkelijker is om een beeb op vliegtuig mee te nemen omdat kleintje slaapt de meest van de tijd.wat ouder is wat lastiger maar hangt natuurlijk af naar waar je vlieg.
Heej meiden! Ik mag morgen ook om 10.00 uur naar Babyview Arnhem. Heb bij het maken van de afspraak gevraagd of ze ook een geslachtsbepaling wilden doen en dat zouden ze proberen ook al is het nog geen 18 weken! Ik ben benieuwd of de kleine het prijs geeft! Morgenavond kaarsjesavond, dat vieren we bij mijn schoonouders en mijn ouders komen ook, dus dan laten we de dvd zien! Spannend! Heb er zin in! Joepie! Hahaha, ff dolle 5 minuten
hahah dootje.. net op je website gekeken.. knappe man hoor . viel mij op dat hij ook jonger is dan jij
Hallo meiden, Ik zie dat bijna iedereen afspraken heeft staan voor een geslachtsbepaling. Is het nu gek als ik zeg dat wij het niet willen weten of zijn wij dan de enige?!? Wel wens ik iedereen veel plezier bij de komende echo's en wat gaan we alweer hard naar de helft van de zwangerschap! Geniet er allemaal van Liefs
hoi meiden, eindelijk even tijd om te reageren op alles wat er de afgelopen week is geschreven. @ hormonen: ik word er af en toe erg gek van. Mijn humeur kan zo omslaan naar chagerijnig, kwaad of flinke huilbui. Hopelijk gaat het snel weer over! @ zwangerschapskleding: gisteren alvast 3 broeken gekocht, maar kan tot nu toe mijn eigen kleding nog prima aan. Nog niet echt een buikje te ontdekken als ik mijn normale kleding aan heb. @ pretecho/geslachtsbepaling: ben waarschijnlijk een van de weinige die het niet zal doen. We willen beide niet weten wat het gaat worden. We gaan wel voor de 20 weken echo, maar zullen daar ook aangeven dat we het geslacht niet willen weten. Verder ga ik nu lekker genieten van 2 weken vakantie! Alvast fijne feestdagen en geniet er van. Liefs girafje
Girafje, waar heb je de broeken gekocht? Ik ben hard op zoek. Zoek alleen spijkerbroeken. Heb er 1 van de h&m , maar die hebben ze niet meer. Heb er nu 1 bij de otto besteld ..
Hoi hoi meiden! hier weer eens een berichtje van mij! hier een lekker relaxt weekend gehad en vanmiddag was ukkie echt mega druk! ik voelde het echt heel vaak en echt het is een heerlijk gevoel! heb net ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt bijna 16 weken alweer ! gaat echt hard! (hij staat in me album ) @LENOS nee hoor meis waarom gek! het is toch ook hardstikke leuk om je te laten verrassen dalijk als je bent bevallen! lekker zo laten hoor! als jullie het op die manier leuk vinden! @DOOTJE wat spannend morgen! ben benieuwd of je het al kan zien! ga je het iedereen vertellen of houden jullie het voor je zelf? @PIXIE relaxt dat je van die kannentje af bent! eindelijk weer eens normaal plassen hahahahahaa @RIANNE1984 wij gaan niet op vakantie denk en als we gaan dan is het denk ik een midweekje voor dat ukkie er is verder weet ik het ff niet meer hahahahaha hoe gaat het met de andere meiden? groeit jullie buikje ook lekker? en voelen jullie ukkie al? maar goed diegene met een echo morgen heel veel plezier en geniet er lekker van
Hihi hij heeft een week geleden wel zijn haar afgeknipt Maar staat hem echt supermooi hoor! Hij gaat na de kerstvakantie beginnen als leraar natuurkunde, dus dan komt ie net ff wat serieuzer over Maar ik heb het aan hem doorgegeven, werd ie helemaal verlegen van, ahhhhh. Pim is inderdaad drie jaar jonger dan ik, maar daar voel je niks van hahaha! Is jouw manneke ook jonger? Website loopt een beetje achter, moet de intake en de nekplooimeting er nog op zetten, maar daar heb ik de hele vakantie de tijd voor! Kus
oh ik vind niet gek hoor.. op mijn werk zijn er 2 meiden die heel verbaasd kijk dat ik het wil weten. iedereen is anders
@Rianne1984: wij hadden die "commode" van de Ikea destijds ook overwogen voor onze eerste. We hebben toch gekozen voor de Basic Oaky babykamer van Coming Kids. Die hadden we met een fikse korting gekocht. Wat betreft onze vakantie heb ik eergisteren de knoop doorgehakt. Wij gaan met de carnaval eindelijk weer eens op wintersport (met mijn ouders en hun buren)! De afgelopen jaren was het er niet meer van gekomen, nieuw huis gebouwd, bruiloft, gezinsuitbreiding en een nieuwe auto (oude was veel te klein). Ik ga natuurlijk niet op mijn snowboard staan, maar lekker met de dames van de omgeving en de winkels genieten. Ik heb er zin in! Eerder wilden mijn man en ik eind mei '09 een vakantie boeken naar een van de waddeneilanden, maar ja, daar is wat tussengekomen. Hihi... @babykleding: ik heb een superzacht, superlief babypakje in mijn handen gehad bij Prenatal, maar toch maar weer teruggelegd. Ik zal eerst eens de dozen van Annabel doorspitten. En dan heb ik nog tijd genoeg voor leuke aanbiedingen he! Hihi... @mama1987: raar is dat he, de eerste keer positiebroeken kopen. Ik weet dat ik nog zo onhandig ongemakkelijk in de winkel stond te passen. Maar ze zitten inderdaad superfijn. Welk merk heb je gekocht? @Dootje24: kaarsjesavond? Is dat iets regionaals? Mijn schoonzus woont ook in Nijmegen, maar daar heb ik haar eigenlijk nog nooit over gehoord. @Lenos: nee, je bent niet de enige hoor... Wij willen het geslacht ook niet weten. Ik heb wel even overwogen om een briefje mee te nemen waarop de echoscopiste aan kan geven wat het geslacht is, zodat ik kan spieken als ik het echt wil weten. Maar, nee, ik doe het gewoon niet. Manlief wil het absoluut niet weten en ik kan niet garanderen dat ik mijn mond al die tijd kan houden. Meiden die al een kindje hebben, hoe gaan jullie het doen met de babykamer? Wij komen er echt niet uit... Annabel op haar huidige kamertje incl. meubeltjes laten en een andere kamer inrichten voor de nieuwe baby of andere meubeltjes voor haar kopen en de "oude" meubeltjes doorschuiven of haar naar een ander kamertje met nieuwe meubels verplaatsen en de huidige babykamer incl. meubeltjes gebruiken voor de nieuwe baby... Pfff... Ik weet het echt niet meer.
hha zeker dat kort haar hem ook staat ja. Ik wil dat mijn vriend een keer zijn haar knipt.. ken hem alleen met lang haar en ben benieuwd hoe kort hem zou staan. nee, mijn vriend is wel 2 jaar ouder dan ik hehe.. oh dus je man is een wijneus? hij gaat nu wat 'volwassener'proberen over komen. nee grapje. hoe lang heb je vakantie? jij ook juf dan?
pff je bent niet het enige.. als er geen mogelijkheden bestond om daar achter te komen dan was het makkelijker.. maar ik ben veels te nieuwschierig en de mogelijkheid is er
wij laten ons zoontje gewoon op zijn vertrouwde kamertje. met zijn eigen spulletjes. en meubeltjes. er komen al zo veel veranderingen aan. hij slaapt nu nog in ledikant.. maar weet niet hoe dit is als ie broer is geworden dan is ie 2.5 we kopen gewoon nog een ledikant erbij.. maar nu ben ik niet vd dure baby kamer.. wij kopen (net als bij zoontje) gewoon weer bij ikea.. voor 100,- hebben wij een ledikantje en lage kast comode gebruik ik niet omdat ik verschonen ect beneden doe..
ik maak me een beetje zorgen. Ik heb vanavond op mijn werk gegeten maar heb dus wat moeten meenemen en dat was dus een spinazie pizza. die heb ik dus thuis gemaakt en dan op mijn werk opgewarmd. door dat nitraat/nitriet verhaal ben ik nu aan het stressen. wat nou als de 'gif' mijn baby ziek maakt? heb ik nu de meest domste ding gedaan?