@ Basmalah: hmm... dat online zetten is lastig... Daar heeft mijn vriend zijn eigen site gezet... Weet niet of t zonder ook kan... Zal t gauw eens vragen oke? Enneh... dankje! Vind t zo spannend... Jullie ook allemaal fijne feestdagen natuurlijk! Oh... over de blaas: ik ben ook half incontinent. Was de afgelopen 1,5 week verkouden... en als ik dan moet niezen dan eh... lekt het...
heb je dan ook dat je maar een beetje plast? Ik heb die ook, er zat een kabeltje bij die je in de koptelefoon uitgang kan pluggen en de andere kant in de pc. Dan moet je alleen nog een programma op je pc hebben waarmee je kunt opnemen en dat wist ik dus niet hoe dat moest...
goeiemorgen allemaal, vanaf gisterenavond voel ik de baby goed en ik heb vanacht weeeeer gedroomd dat ik 'n meisje kreeg maar mijn gevoel zegt 'n jongetje, gek he!
He rianne jij ook heel veel plezier vandaagik hoop dat het je laat zien wat het wordt hihi. xxx joyce
Dank je ! We hebben net bij de supermarkt een roze speen gekocht, roze prinsessenbeschuit en rose muisjes. Gaan zo ingepakt aan mijn moeder geven. Ben helemaal zenuwachtig! Ik heb echt maar 2 minuten gelegen voor de echo, ze kon het gelijk zien Je zag echt drie streepjes, zeg maar een hamburgertje ..
rianne1984 gefeliciteerd super leuk nou kan je lekker gaan shoppen! ik moet morgen dan ben ik ook 16 weken en 2 dagen hoop zo dat ze het bij mijn ook kunnen zien!
Yippie Rianne! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd meid! Heerlijk zeg om al te weten wat het wordt. Kan je lekker kleertjes gaan shoppen hihi
Foto staat in album. @ beertje; ja ze kunnen het morgen zeker zien ! Half uur van te voren wat suiker eten of cafeine
Heerlijk! Wat leuk! Grappig dat je het ene droomt en bij het andere een gevoel hebt. Ik denk ook steeds als ik naar meisjes spulletjes getrokken wordt.. oh.. heeft mijn gevoel het mis misschien? heb ook het gevoel dat het een jongetje word, maar ja zegt dus niet zo heel veel. Mijnh schoonzusje dacht ook dat ze een jongetje zou krijgen en nu heeft ze afgelopen week een pretecho gehad: een meisje en dat terwijl er aan mijn schoonfamilie hun kant al 8 kleindochters zijn en geen kleinzonen )
nou, wie weet.. misschien geef jij je schoonouders wel hun eerste kleinzoon.. (maar ja,voor 'n meisje zijn al die nichtjes ook heel leuk )
Hey, via google kom ik er wel... Kon de site niet openen namelijk. Maar ik heb iets ontdekt: er komt "melk" uit mijn tepels! Aaaaaah! Heel vreemd om dat nu al te zien zeg...
@ meris; Ja, maar dan puur om het feit dat we de meisjesnaam al gelijk hadden en dat je voor meisjes zulke leuke dingen heb! Jongen was ook leuk geweest want dan had ik een leuke kamer in gedachten
@ rianne: ik ben bij miss etam geweest voor de broeken. Haal daar normaal ook al mijn spijkerbroeken. Kan bij andere winkels nooit slagen. Heb lange benen en wil dat broeken goed over mijn schoenen heen vallen. Groetjes girafje
haha! ja of het is super leuk om enig jongetje te zijn wordt je natuurlijk als een gek verwend door al je nichtjes
@Rianne: Wij hebben niets geboekt, denk niet dat ik met zon kleintje al wil vliegen etc. Mijn schoonouders hebben een vakantiehuisje in Durbuy(Belgie) dus we kunnen altijd daar nog heen als we echt weg willen . Nog een keer voor Rianne: Bij de Miss Etam heb ik gisteren 2 leuke spijkerbroeken gekocht! Leuke, moderne modellen. Ik had er al 30 aangehad en niets was naar mijn zin. En bij de Miss Etam kon ik slagen voor maar 70,00! Geen idee van welk merk ze zijn Nelly @Marb: Bali, wat heerlijk! Wij zouden daar gaan trouwen juli 2009, maar Utje kwam ertussen . Maar we gaan alsnog een keertje, maar dan met zijn drietjes! @Basmalah: Volgens mij hoort dat erbij, dat gevoel dat je moet plassen en dat er dan maar 5 druppeltjes uitkomen Gefeliciteerd Rianne, super leuk! Ik heb zaterdag veel gelopen en sindsdien hele erge pijn onder in mijn rug, het trekt door naar mijn heup en bil. Heeft dat iets met mijn bekken te maken? Hoop het niet, want ik kan haast niet op of neer