ik heb zelf ook het gevoel dat het een jongetje is...en verder heeft iedereen om me heen het gevoel dat het eenmeisje is...behalve mn stiefvader..maar die wil gewoon graag dat het een jongen is nog 11 nachtjes...dan weten we het! als het mee zit... net een telefoontje gehad van Tango...ben helaas niet aangenomen! echt heel erg jammer...maar ja..het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn heh...gelijk de eerste sollicitatie... @rianne Gefeliciteerd met je dochter! heel tof!
hihi ik zag net bij de januari moeders de volgende link: http://boekmetalleantwoorden.nl/ dus ik dacht natuurlijk dat moet ik even proberen. De eerste vraag die ik in gedachten stelde was: krijg ik een jongen? Het antwoord: ja zeker weten. Is dat grappig of grappig haha. nu durf ik het niet nog een keer te doen
het is wel grappig maar ik geloof er niet in hoor trouwens... Aicha heb je goed laten checken dat het niet een tweeling is ?
nou op de vraag: is het een jongen krijg ik als antwoord: Vraag het je vader? en op de vraag is het een meisje: Doe wat je gevraagd wordt?
hahah zelfde vraag gesteld. krijg ook 'JA' maar dat zou du ook voor de toekomst kunnen betekenen dus stelde ik of ik nu een jongen in mijn buik heb.. ''ligt aan de situatie' hahahah
wow rianne een meisje!.. je schrijft voor 100 % zeker te weten. maar dat mogen ze toch helemaal niet zeggen/? bedoel het niet verkeerd hoor! haha. ben super blij voor jullie! leuk idee om die cadeautjes te geven wie ha dhet kindje nog maar gevoeld? ben het ff kwijt. gefeliciteerd! mijn gevoel is weer weg dus het zal onze uk niet zijn geweest denk ik.. morgen weer naar vk... hartje horen.. ik ben er heilig van overtuigd dat we een zoontje krijgen. voor mijn gevoel krijgen wij echt een jongens gezin.. we weten dit de 19 jan.. als ze het kunnen en willen zien.. daarna wil ik nog een keer een extra check (pretecho) want ik ga niet gelijk op 1e blik uit.. heb vaker verhalen gehoord dat het bij meisjes wel eens anders kan zijn. bij een jongetje weten ze het meestal zekerder. ( ooit gehoord van echoscopiste)
Ik heb een zoon en een dochter, dus van allebei genoeg kleding. Ik wil wel een 1e pakje nieiw kopen, maar daar wacht ik nog mee tot het voorjaar. Mijn dochter slaapt nog in het ledikantje en daar kan ze ook nog een poos in. We mogen een ledikantje van mijn schoonzus lenen, die zetten we bij mijn zoon op de kamer, daar gaat mijn dochter in. De baby krijgt de babykamer.
mam85 dat klopt. een meisje kan alsnog toch een jongen zijn.. ze kunnen met meer zekerheid zeggen dat het een jongen is dan als het een meisje lijkt te zijn. mijn schoonzus heeft 3 keer later checken voor de zekerheid dat het toch ECHT wel een meisje word. eerste keer gaven ze geen 100% na de 2e keer kon ze het gewoon niet geloven haha omdat ze gezeggend voelt met 2 meisjes
wij wisten het meteen voor 100% zeker... heb de foto nog eens opgezocht... NIET van nu dus he... maar van de vorige keer onze kleine man... open en bloot
Hoi meiden, Wij zijn ook weer terug van de pretecho! Echt schitterend, alles staat op dvd en de kleine was 25 minuten lang DRUK, hahaha! We gaan hem op You-tube zetten, dus dan kunnen jullie hem binnenkort ook zien! Maar nu natuurlijk het antwoord op de vraag waar iedereen nieuwschierig naar is: Het is een ....................... MEISJE! Joepie! Ik was ook echt van de bank gevallen als het een jongetje zou zijn, had zo'n sterk voorgevoel! Echt geweldig, vooral voor Pim, die hebben 13 jongens in de familie en 1 meisje! Dus dit wordt echt een prinsesje voor de opa, oma en alle stoere ooms! We gaan nu snel naar de Prenatal, kus kus
@Rianne: een meisje, van harte hoor! Wij zijn vandaag ook in het ziekenhuis geweest, maar de kleine lag te slapen dus veel zagen we niet. Nu willen wij naar babyview gaan over een paar dagen om te kijken of zij misschien wat kunnen zien. Want mijn volgende afspraak bij de gyn is over 3 weken.
O ja, placenta ligt aan de voorkant, dus de schopjes zou(den) ik(we) wat later voelen. Maar ik voel de kleine wel al draaien/drukken (intern dan). Dat kon ook zei ze, want ze liet zien waar mijn blaas zat. Nou, die kleine duwt dus constant met zijn kopje tegen mijn blaas aan en als ze haar beentjes strekt dan moet ik plassen Ook kleine beetjes, dus is heel normaal in deze tijd van de zwangerschap!