Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo is het :D gewoon eisen! ahaha..

2. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hoi hoi,
    Hey meiden wat goed dat jullie ff iedereen gecheckt hebben......
    Ik las iets over kamertjes; ons meiske gaat naar een andere kamer met nieuwe meubels, ze wil nu al niet meer in het ledikantje slapen (wil niet daar slapen zegt ze regelmatig) En iets over een thema; schapen is altijd leuk bij die ukken!
    Verder heb ik nog een aantal buikjes gezien, die van mij is ook al behoorlijk aan het groeien, bij de eerste begon dat pas met 15 weken.
    Oh oh wat heb ik net moeten lachen om jullie, alle antwoorden en effe masseren :) :)
    Jee ik weet het allemaal niet meer, heb net ongeveer 15 pagina's gelezen.....
    O ja, nog enkele die een meisje krijgen proficiat!

Nu ff over mezelf, ben in het weekend niet zo fit geweest, ergens zit in m'n hoofd iets verstopt (bij m'n oor). Verder voel ik me prima en voel ik ons ukkie ook af en toe :D
    Verder zijn we momenteel druk bezig met het opruimen van de zolder zodat ons meisje d'r kamer kan betrekken.

Groetjes Jacqueline

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Jij hebt al echt een buik, dan is die van mij nog iniminie :(

xx Anna

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Rimimi – laatst online dec 14, laatst op topic – nov 9 heeft maar 4 keer bericht op juni topic geplaatst. Daarna nog wel op ander topics tot nov 20

Me mama kan haar niet vinden met zoeken

Nikita23 actief op ander topics nog,

Bab28 laats dec 8 bericht geplaatst. Zou een week later internet weer krijgen en dan fanatiek komen schrijven weer. Dus heb pb gestuurd. Ze zou ook nekplooimeting doen 16 dec

Diane26 actief bij ander club – walvissenclub 5dec laatst hier bericht geplaatst.

Marije2006. kwam melden dat ze zwanger was en 2 dagen erna op ander topic melde een miskraam te hebben stuur geen pb omdat ze ook niet meer terug geweest is op forum. Was een vers forummer! Haal haar wel uit het lijst

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja dat wel maar ik heb er al 1 geahd misschien dat zoiets ook schilt hihihi

ruimt wel lekker op zo de lijst langs gaan hihi :oops:

6. Kaardebol

o het zijn maar 2 dagen dat we eruit liggen :D
    en dat van me banner maakt me niet uit heb ik weer een rede om een nieuwe te maken hahahahaha

7. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Het is al een beetje laat, maar de dag is nog niet voorbij......Tinkerbell van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! :D

xx Anna

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @gabester: jij hebt al een aardig buikje. Mooi hoor.

Verhuizing van het forum is al bijna in zicht :(

Hier ook een goed groeiend buik, foto heb ik in mijn album geplaatst.

Dames met afspraken morgen: heel veel succes.

@all: fijne avond allemaal. ga lekker op de bank hangen. Ben helemaal uitgeput :(

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Gabester, een tweede scheelt inderdaad een hoop (heb ik natuurlijk van horen zeggen, want zelf nog geen ervaring :) )

Gelukkig is het inderdaad maar 2 dagen dat we eruit liggen. Wat ik wel jammer vindt is dat er op het nieuwe forum nog geen ruimte/mogelijkheid is om foto's te plaatsen.
    Ik ben juist zo trots op de foto's van onze kleine uk en dat iedereen die kan zien!

@Zeana, wel lastig zo'n verstopping of heb je er niet zoveel pijn aan of last van? Lekkere eigenwijze tante trouwens ;) dat wordt inderdaad snel een nieuw kamertje voor haar maken :D

xx Anna

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    tinkerbell. gefeliciteerd!

we hebben vandaag andere auto gekocht.. een etere gezinsbak haha. we hadden een mazda 323 f.. en gaan nu naar de ford focus station.. ik zal weer op nieuw moetenleren rijden.. die mazda was zo;n scheurbak haha.

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik lees altijd alleen de laatste 3 blz. na en dacht waar hebben ze het over, maar begrijp dat jullie de lijst aan t opschonen zijn?

12. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames, ben paar dagen niet online geweest, heb paar dagen moeten werken en was savonds bekaf en lag volgens mij al om 9 uur in bedje, morgen 1 dagje vrij en dan weer 3 werken

Maar vertel was dat allemaal met die nummertjes...?

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw mooi hoor :D
    IK WIL OOK! bij mij volgens mij nog echt niets te zien :(

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

zeg meiden ff vraagje.

wij hebben die angelsound van de kijkshop...maarre hoe moet je opnemen met dat ding op de computer? zijn ermee aan het rommelen nu maar komen er niet echt uit....dus HELLEPPIEE :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik zou het niet weten maar volgens mij heb je een programma nodig dat op kan nemen op je pc. dat moet je dus eerst even installeren.

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

weet je toevallig ook welk programa dat is?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    uhhh nee..... zal eens even googlen

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    op mijn pc staat standaar geluidsrecorder geinstalleerd
    misschien hiermee proberen?

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Girafje: Ik moet volgende week naar de vk, vraag dan wel even of zij weet wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen.

Zit net op die lijst te kijken en zie dat ik nog maar half ben ingevuld en mijn ‘dingetjes’ staan nog niet in de agenda. Hoe moet ik dat doen? Iemand pb-en ofzo?

Mooi kamertje Stephanie!

Je bent al flink gegroeid Anna, mooi buikje hoor! :D

@Gabester: Ik denk dat dat dalijk minder wordt als er een kleiner clubje overblijft. Als ik nu bijlees reageer ik ook niet op iedereen, dat is gewoon geen doen..

@Debsje: Volgens mij gewoon het kabeltje in de pc en dan komt er vanzelf zo’n schermpje met een opneem knopje. Of hadden wij toevallig al het juiste programma op de pc staan..?!

Wij hebben net lekker bij de Mac gegeten. Nadeel is alleen dat je dan 2 uur later weer honger hebt. En we zijn nu 2,5 uur verder :)
    Morgen ga ik trouwens onze kinderwagen ophalen bij Babypark, cadeautje van mijn ouders :D. Hoop dat ze hem een beetje tactisch hebben ingepakt zodat hij nog in de auto past…

20. Kaardebol

als het goed is zit er al standdard een opname programma op je computer:D althans bij mij :D

je moet naar start---->alle programma`s---->bureau accessoires---->geluidsrecorder

Deel Deze Pagina