hihi....gelukt dus...das mooi om te weten. je kan links onderin als je ingelogt ben een nieuw album aanmaken...als je daar dus maar 1 ding inzet zie je dus als buitenstaande ook alleen maar dat 1ne filmpje of fototje....zo kun je dus zorgen dat mensen de rest van je album's niet zien. hoop beetje duidelijk uitgelegt zo...ben ik zoooo slecht in hihi
Debsje: prachtig treintje hoor! Heerlijk he? Wat ik me nou afvroeg... hoe kun je nou horen dat het kindje aan het bewegen is? ik hoor wel eens een soort woeii maar niet echt tikken ofzo..
hihi met paps bedoel ik niet mijn vader maar de vader van mjin zoontje.. hahaha mijn kerel dus hahaha... in het bij zijn van me zoontje noem ik mijn mannetje altijd papa ..
Godzijdank ik niet.. ik slaap nog steeds een gat in de dag... dat wordt nog wat als de kleine er straks is...
zou er inderdaad ff achter aan bellen. Ze gaan er volgens mij vanuit dat je het zelf regelt.... Hoe lang ben je nu trouwens in verwachting?
Jolan wij hadden ook allemaal trouble in het begin.. gelukkig is mijn man een redelijke techneut hihi.. Hij heeft nog een ander programmatje gedownload om het op te kunnen nemen. de recorder die standaard onder windows valt werkte niet bij ons. nam niets op...
Wow Anna! Wat zie je het verschil mooi zeg! Bij mij zie je het verschil niet door mijn 'babyvet' .. althans mijn man ziet het wel zegt ie. Als je zo mooi slank bent als jij kan je echt goed zien hoe het kindje groeit
ja heb ik geprobeerd maar maakt niet echt uit. Het vreemde vind ik nu gewoon dat hij niet op wil nemen..... waar dat dan aan ligt.... want ik hoor wel gewoon geluid inmn koptelefoon.
@ beertje: ik ben ook vaak 's nachts wakker... De afgelopen dagen redelijk geslapen gelukkig, maar soms... @ Vinnies: jaaaaaa, ook hier gekke eetgewoontes. Ik heb ook geen trek meer in chocola, terwijl dat normaal niet aan te slepen valt. Heb met Sinterklaas een chocoladeletter gehad en die is nog niet eens opengemaakt... Normaal gesproken is die op voor we thuis zijn... En heb idd vooral zin in hartig&vet: ben de afgelopen weken een aantal keer bij McDonalds geweest, terwijl ik daar voor mijn zwangerschap nooooooit kwam. En nu houd ik mezelf in, maar eigenlijk zou ik elke dag wel willen Popcorn vind ik zelf een goede vervanging voor chips, niet zo vet.
kun je ff navragen aan je mannetje welk bestandje dat is Bas?....in de augustusbus zit ook iemand waarbij het op die manier niet lukt om op te nemen. dat gewoeii is het bewegen van de baby.....en als je soort van harde plok ineens hoort dan schopt tie..alleen deed tie dat gister dus niet alleen bewoog tie wel als een jeco....dankzij choco die moeders had gegeten denk ik hihi Oww sorry mam's dan begreep ik het verkeerd hihih...maar goed voor die papa is het ook super natuurlijk om het te horen en te zien
Update uit mijn mailbox: - Met Vetje gaat alles goed, leest gewoon mee. - Met Christie gaat het ook goed, is een tijdje wat angstig geweest vanwege bloedingen enzo. Komt binnenkort weer eens kijken hier. Vond het pb'tje erg lief - De zwangerschap van Brenda24 kunnen we volgen op haar eigen site: http://www.famdeleest.nl/ Het gaat heel erg goed met haar en vond het pb'tje ook erg lief - Cilla maakt het ook goed, zit op andere topics. - Minnie22 komt heel snel weer een keertje buurten hier. Ze is lang beroerd geweest en heeft een verhuizing achter de rug. Maar nu is alles wat rustiger en ze maakt het goed! Alleen maar goed nieuws gelukkig!
Sarah.. mijn schuld dat er niemand op je berichtje gereageerd had... ik had mijn berichtje met het 'magische' boek na jou gezet... iedereen was meteen verblind hihi
Oh, ik ben trouwens ineens 1,5 kilo aangekomen Werd tijd ook met die groeiende buik... Ik vond het al zo gek dat ik maar onder m'n normale gewicht bleef zitten. Nu zit ik precies op m'n startgewicht...
jep ik zal het bij hem navragen.. weet alleen niet of het de beste oplossing is want volgens mij heeft hij een trial gedownload. wordt vervolgd
wauw debsje heb jouw filmpje bekeken. nou zo goed hoor ik het echt niet! volgens mij ligt het toch aan mn apparaatje....
goedemorgen ladies, Alles goed hier? Met mij gaat het uitstekend, want ik heb vanochtend de kleine gevoeld. JOEPIE En dat was het hem zeker I'm soooo happy! gelukkig dat het met de andere dames ook gewoon goed gaat, ondanks ze we niks van ze hoorden.
Vraagje over meegroeibeha's. Waarom zijn die eigenlijk zonder beugel? Ik heb namelijk een afschuwelijke hekel aan beha's zonder beugel (vind ik echt niet lekker zitten) Heb cup D (ondertussen bijna DD) en weet nu even niet wat ik moet doen... iemand ervaring met die meegroeibeha's? Geven die genoeg ondersteuning?