Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    ik heb al een paar weken last van een stekende pijn in mn bil. afgelopen weekend werd t zo erg, gister naar fysio geweest. door de snelle groei is er ischias ontstaan en mn bekken is wat weker. dussss. hoop dat t met oefeningen (ik loop er al echt bij als een zwangere die 35 weken is :( ) wat beter zal gaan. vanmiddag naar de gyn. neem mn zoontje van 5 mee kan ie zn broertje(s) en of zusje(s) horen.

sorry dat ik niet op iedereen reageer, lees wel mee, maar gaat te snel om alles bij te houden om te antwoorden.

groetjes

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie ik heb geen tijd om 25 paginas terug te lezen.
    hier gaat het naast mijn bekken allemaal goed, morgen naar de vk dan hoor ik voor het eerst het hartje!
    ik heb een leuke bonu gehadop mijn werk de helft van mijn salaris! ik ga even voor schoenen kijken en bij de ikea nieuwe meubels voor mijn dochter, dan kan haar kamer door naar de baby.

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Thnxs voor de tip. Weet je ook waar ik deze kan kopen? Kwam via google alleen een website in belgie tegen...

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nee daar ben ik dus ook bang voor.. dat wil ik koste wat kost voorkomen haha. wel raar hoor! ben nu geneigd om maar gewone bh's aan te houden maar dan maar 1 of 2 maten groter...

5. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    marb gefeliciteerd met jullie huis
    wel een lekker idee of niet
    straks ook met die kleine wel lekker als je je eigen stekkie hebt
    leuk hoor geniet ervan
    liefs kim

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dankje! He is zeker een prettig idee. Was ervan overtuigd dat het wel goed zou komen, maar ben erg blij dat het nu dan zover is ;)

@ all: andere bh's? Ik heb gewoon m'n oude bh's nog aan. Die passen wel niet helemaal, maar oke... Is dat slecht?

7. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik heb ook mn gewone bh s aan hoor
    nu moet er bij mij ook heeel wat gebeuren om daar uit te groeien hoor :)
    volgens mn vriend groeien ze wel maar vind het echt nog maar 2 kerstballetjes haha
    ze knellen bij mij niet dus neem aan dat dat dan prima is
    net de verloskundige gebeld ivm te weinig antistoffen tegen de rode hond maar ze zei dat ik me niet druk hoefde te maken, zal wel goed zijn dan
    moest alleen melden als ik in aanraking kwam met iemsnd die dat heeft
    maar dat kan je ook niet altijd weten het is al besmettelijk als iemand het heeft 2 weken voor je dat gaat zien aan iemand
    ach ja moet me niet zo druk maken dat is ook weer niet goed he
    knuf

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marb: feli met julie nieuwe woning!

basmalah: meegroei bh hier niet nodig. maar goed heb ook niet veel om mee te dragen hahaha..

gaby: wow .. fijn dat alles goed was. en fijn dat je daar op controle mag blijven

oek oek: welkom terug ;)

lien: beterschap!

mandy: shopse en veel plezier morgen

Hier weer naar vk geweest. manlief was ook mee. hij heeft het hartje voor het eerst gehoord. mooi hoor! mijn baarmoeder groeit goed. komt al een stukje boven de navel uit.. bloeddruk was weer keurig..
    we mogen 2 jan weer terug komen. puur voor mijn gevoel .. (wat super he)
    dan wachten tot 19 jan voor de 20 weken echo!

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oja had nog ff gevraagt of zo;n angelsound/dopler schadelijk is. heb er zelf geen maar was nieuwschierig..

nou niet schadelijk hoor. nu niet meer in elk geval.
    heel vroeg in de zwangerschap tot ongeveer 11 week kan het wel volgens de vk. maar echte bewijzen en onderzoeken zijn er volgens haar nog niet.. niet zwart op wit in elk geval

10. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Ik had dat precies zo, ik heb een voedingsbh gekocht (die rekken ook nog wat) en daar zat wel een beugel in. Als je naar een lingerie zaakje gaat (geen hunk/livera) kunnen ze vaak goed advies geven.

Succes
    Groetjes Jacqueline

11. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    mijn verloskundige zei ook gewoon niet te vaak doen
    het is nooit aangetoond of het kwaad kan of niet
    maar ze zei ook we kunnen daar gewoon geen onzderzoek doen naar mensen die het elke dag zouden doen omdat daar niemand aan mee zou werken, zou eruit zien als het dan wel kwaad kon,
    maar ze zei af en toe een keer kan geen kwaad als hhet je gerust stelt, maar doe het uit voorzorg niet te vaak
    liefs kim

12. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    hallo allemaal,
    @Jent: fijn dat alles goed was bij de gyn, 't wordt al een heel beebje!
    @Debsje; gaaf dat geluid, hij woesjt wat af :D
    @Marb; fijn dat je iets merkt van het aankomen en gaaf dat jullie een eigen plekkie gevonden hebt, als er iets geschilderd moet doet een ander dat maar voor je (je hebt ook verf die niet schadelijk is).
    @Smiley; fijn gevoel he! over een tijdje wordt dat veel duidelijker en dan is het nog meer genieten.
    @Bas; ik heb ook nog geen datum voor de 20 weken echo, moet volgende week naar de vk en zal dan de papieren wel meekrijgen.
    @Gabester; Fijn dat je een echo hebt gehad EN foto's :D Die bandenpijn heb ik nog in elke zwangerschap gehad, ten eerste die steken en als ik opsta lijkt het of ik mijn huid aan de binnenkant oprek.....Niet fijn!
    @Minnie; gefeli met je nieuwe huis!
    @Lien; wat vervelend die ischias, hopelijk helpen de oefeningen....
    @Mandy; is natuurlijk altijd welkom, zo'n bonus op je salaris!
    @mam85; Wat fijn dat je vk zo meedenkt en dat je zo snel weer mag komen.

Afgelopen nacht zoonlief 2x in zijn bed geplast en dochterlief werd weer eens wakker omdat ze bij mij wil slapen..... Gelukkig heeft hubbie haar rustig gekregen en in slaap! :D :D

Zo nu ga ik weer druk zijn met de zolder!

Groetjes Jacqueline

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    succes met de zolder
    ik moet ook echt gaan strijken maar heb geen zin

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He meiden,

Hier zijn we ook weer eens even. Heb net een echo weer gehad om te kijken of alles in orde is met de kleine en het was perfect! Bewoog goed en hartje klopte ook goed! Pak van mn hart hoor, heb toch even in spanning gezeten. Je weet nooit wat voor gevolgen zo'n operatie kunnen hebben.

We hadden een hartstikke aardige echoscopiste en die heeft praktisch al de halve checklist voor de 20 wkn echo afgelopen en dat zag er ook allemaal goed uit!

En............. we weten wat het wordt!

WE KRIJGEN EEN JONGEN!!!!!

Was geen twijfel over mogelijk zei de echoscopiste :).

@Marb harstikke leuk joh dat jullie wat gevonden hebben! Nu iedereen flink laten klussen :)

@Minnie is alles goed gegaan met de verhuizing? Heerlijk dat je er voor de Kerst nog in zit.

wat leuk allemaal dat een aantal van jullie het hartje al goed horen! Heb even geluisterd echt fantastisch!

Sorry de rest is me alweer ontschoten :oops:

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gefeliciteerd! Leuk zeg!
    Heb je een foto van het geslacht?

16. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    nee helaas niet, hij draaide zich weg toen ze een afdruk wilde maken.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gefeliciteerd Smiley! En hoe voelde de kleine, kan je het omschrijven?

Marb jij ook gefeliciteerd!

Yes Gabester, mooi nieuws! Maarreh hoe moet ik je echo zien?

Lien wat vervelend van je bil... Ik hoop dat het wat beter wordt met oefeningen. Kan het ook weer overgaan? Veel plezier bij de gyn.

Mandy dat komt lekker uit nu een bonus, shopze.

Mam85 fijn dat alles weer goed was. Mijn bloeddruk was de laatste keer 120-70, ook wel goed toch? Mijn hb is trouwens 9,8... daar kan mijn vermoeidheid niet aan liggen dus.

Yes, de eerste knul! Ben heel benieuwd hoe de verdeling jongens/ meisjes gaat worden. Over t algemeen worden er iets meer meisjes dan jongens geboren toch? Leuk dat er al zoveel te zien was en dat het allemaal goed zit. Dan is de 20 weken echo misschien wat minder eng en spannend.

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sunshine: wow~~~super!

19. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

aan de ene kant zie je de hartslag en aan de andere kant zie je 2 streepjes.. das het hartje en heb verder ook geen flauw idee hoe het er verder uitziet want de echo was echt mega wazig zeg maar was geen mooi beeld hahaha :oops:

20. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    halllo allemaal ik kan het allemaal niet bijhouden hoor jeetje
    wat schrijven jullie toch allemaal veeel hahahahahahah

weinig te melden hier
    liefs joa