Volgens de katholieke kerk zijn de peter en meter verantwoordelijk voor de kerkelijke opvoeding, deze zijn niet per definitie ook de voogden. Officieel iemand als voogd aanwijzen moet altijd bij de notaris. Ik ga morgen met een psych praten, wel spannend
Yep, voor dat geld heb je een heel mooi kamertje Had alleen graag lades gehad in de commode, maar daar heb ik geen 500 euro voor over Laat even weten wat het is geworden!
@ Beertje, wat leuk! Een zoon. @ Mac, hangt natuurlijk af van welke cursus je doet. Ik had één van 10 lessen van 2 uur voor 150 euro. Over dat peter/meter gedoe. Mijn oudste broer en zijn vrouw zijn geregistreerd als een voogd mocht er iets met ons gebeuren. Vrienden leken mij ook niet zo'n goed idee, want je weet nooit hoe het loopt met een vriendschap. xx Celina
Oww gossh wat LEUK! twee knullen erbij zo is het tenminste weer klein beetje recht getrokken hihi ben benieuwd wat de volgende zal zijn jongetje (gelijk spel) of meisje (voorsprongetje) GEFELICITEERD MEIDEN!
Sunshine & Beertje: Gefeliciteerd met jullie jongens! er worden trouwens meer jongens geboren, dan meisjes... verschil is maar een klein procent.
dames je gelooft nooit wat ik aant verliezen ben hahahha VOCHT UIT ME TEPELS whahahahaah raar gevoel joh wat gaan we hier mee doen nog meer mensen hier last van? liefs joa
Was zonet wat aan het zoeken op zwangerschapspagina... kom ik mijn eigen berichtjes tegen van mijn eerste zwangerschap welke geindigd is in een miskraam... echt bizar.. .. was toen trouwens ook in juni uitgerekend...
Gabester.. ik heb geen moviemaker op mijn pc... weet jij nog een andere manier om het geluid van het hartje onder een foto te zetten?
Ik hoorde zostraks van een vriendin van mij dat een oud collegaatje van ons voor de 2e keer in een half jaar ongewenst zwanger is.. 1e keer heeft ze een abortus gehad.. nu staat ze dus weer voor hetzelfde dilemma.. ze is nog piepjong en kan niet eens voor haarzelf zorgen... geen stabiele relatie... aaarrgh.. hoe dom en ondoordacht kunnen sommige mensen zijn? Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf beslissen maar kan me er mateloos aan irriteren dat zoveel vrouwen dolgraag kinderen willen en die niet kunnen krijgen of vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad... en dan springt ze er zo onverantwoordelijk mee om... Sorry moest het even van me afschrijven
zo .. goede avond meiden.. en volgens mij word het ook al tijd voor goede morgen zeggen (of niet?) ben ik een latertje? heb niet gekeken wie nog online is enz.. maar ik heb vandaag gewerkt. was goede dag. Heb werkbegeleiding gehad met Baas.. ALLES IS GOED! hahaha.. (alsof ik een bericht over mijn zwangerschap aan het typen ben).. Heb wel mijn mening gegeven over een paar dingen waar ik niet zo tevreden mee ben (niet over mezelf) en hij was ermee eens en ging er ook wat aan doen. GElukkig maar! voel me gelijk begrepen en gehoord. Hebben het ook over mijn terugkeer na verlof gehad .. dus dat gaf me ook het gevoel dat mijn contract wel verlengt gaat worden (ook gelukkig maar). Die eindigd namelijk half mei ..net na mijn verlof in gaat dus. Heb wel terug gelezen.. Helaas ga ik niet op iedereen reageren maar wel op 2 namelijk op de 2 jongens! yippeee..... hier komen ze!
http://nl.tinypic.com/player.php?v=xkziox&s=5 Ok ik heb iets gevonden.. had het hartje al een paar dagen geleden opgenomen, maar wist nog niet hoe ik het up moest loaden.. heb het maar even zo geprobeerd. Geluid moet je misschien wel wat luider zetten want het klinkt een beetje ver weg
Debsje heb even gekeken. Mijn man had een programmaatje gedownload die total recorder heet... maar is dus wel een trial...
@shunsine wat leuk de eerste jongen! @mac wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! wat betreft bh's mijn vorige zwangerschap al die maanden mijn eigen bh's an en nu naar 14 weken al een cupmaat groter! manlief bij haha maar hij mag er toch niet aankomen ewant ze zijn nog erg gevoelig.
@lautje succes vandaag. @beertje nog een jonge leuk zeg! mijn zus e zwager zijn voogt van ijn dochter wij hebben vast laten leggen dat meerdere kindjes die volgen ook nar hun gaan.
ik moet vandaag naar de vk en ga voor het eerst het hartje horen! ik ben echt zenuwachtig heb vanacht gedroomd dat ze het niet konden vinden bah.