Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi ik ben nog even terug geweest naar het echobureau. Ik was zo onzeker geworden omdat veel mensen zeiden een jongetje te zien in de echofoto! Heb nog een half uur mogen genieten van ons meisje, helemaal gratis! Het is echt 100% zeker een meisje hoor :) Heb het nu goed kunnen zien!

We hebben ook al een leuk boxkleed gekocht en een maxicosi. Foto maxi cosi in album.

@ Basmalah: Mooi he ! Leuk om te horen.

@ Jolan: Ja je ziet het echt wel hoor! Wat klote van de kinderopvang, hoop dat je nog iets kan regelen.

@ Ilona; Welkom!

@ de rest: vergeten sorry haha ...

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He deb en basmalah allebei gefeliciteerd met het locomotiefje. ik ga nu even wat buikfoto's van jullie kijken.

xxx joyce

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik moest veel bijlezen en zag dat er twee jongetjes op komst zijn,gefeliciteerd!

@ bas,wat 'n mooi hartje :D

En de rest weet ik niet meer :oops:

Ik had gisteren hele hoge koorts,ben zo ziek geweest dat ik mijn matras bijna kon uitknijpen van het zweet (en koud dat ik het had :( ) maar gelukkig gaat het vandaag alweer 'n stukje beter.

4. Aichaaaa

Wat heerlijk dat je eindelijk je kleintje gezien hebt!

5. Aichaaaa

Welkom :D

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @ilona24: welkom
    @basmalah: mooi hoor ;)

Vandaag wezen shoppen voor de kleine :) En vandag werd ik gebeld door mijn gyn ivm uitslag urine onderzoek afgelopen maandag, blijkt dat ik een blaasontsteking heb en nu een kuurtje voor 5 dagen gehad, en hopelijk dat het een beetje helpt.

Voor allen: fijne avond allemaal.
    En alvast fijne kerstdagen.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo meiden.
    Ik ben vandaag naar de H&M geweest en heb een broek kunnen kopen. Helaas niet eentje uit de uitverkoop.. jammer. maar tja. als je toch een wil die je leuk vind en goed voel zitten dan moet het maar.. Zal strakjes even de foto plaatsen.
    Ik zie er gelijk zwanger in hahahaha.... nu zie ik het wel.. WAT EEN BUIK!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    foto in mijn album. nou als ik het zo vergelijk mijn de eerste buik foto dan zie ik echt een verschil ja haha

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pixie je ziet wel verschil hoor!

Ik heb ook een foto in mijn album van de echo van vandaag, je ziet het profiel van het gezichtje heel mooi :)
    Neusje en half open mondje .. :)

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik kan het niet zo goed zien rianne... sorry.. ik heb toch een beetje uitleg nodig waar ik moet kijken haha

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    is het jullie ook opgevallen dat de mei 2009 mamas maar iets van 400 paginas hebben gekletst en wij in de 700.. we kunnen het wel erg goed haha

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha ja de foto in het echt is ook duidelijker. Ze ligt op der zij. Je ziet rechts het hoofdje en links haar romp. Donkere vlek in romp is maag. Bij het hoofdje zie je bovenin een klein neusje en daaronder der mondje. Ze kijkt dus naar boven als je de foto ziet. Maar zoals ik al zei, foto is onduidelijker dan de echte.

Ja we hebben echt veel gekletst! Dat wordt wat aankomend weekend als ie eruit ligt!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Rianne, mooie foto! Nu al een mooi meisje

Pix, mooi buikje! Je ziet goed verschil hoor

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik kon trouwens de zwanger kadoos ophalen bij de etos. Had er niet veel van verwacht, vorige keer zat er weinig in, en wat er in zat bn potje fruit of proefzakjes voeding waren al over de datum als baby ze dan eindelijk mocht hebben...

maar nu zat er een pak zwitsal doekjes in met doos, een difrax tut (speen) en een flesje van avent. en als je het starterspakket van avent koopt krijg je nog eens 5 euro terug. Hebben wij vorige week gekocht, maar bon ligt al in de kliko... hmm dom dom...

iemand nog belang bij een kortingsbon van Miss Etam, 15% op de positiemode?

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marloes: de auto rijd super!

verde rniet bij gelezen... veel te veel gekletst.. na de kerst dagen klets ik weer volop mee hoor. hahahaha
    beloofd

iedereen fijne dagen!

16. demi26

demi26 Niet meer actief

Hai meiden,

Vanochtend APK keuring gehad en netjes geslaagd. Baarmoeder ligt 2 vingers onder de navel en bloeddruk was 120-66 :)

Emme fijn dat je eerste echo ook goed was! :)

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Fijne kerstdagen allemaal!

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Iedereen hele fijne kerstdagen!

19. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Sunshine en Beertje, van harte gefeliciteerd met jullie jongens :D

Borstvoeding, ik wil het graag proberen, maar heb geen idee of het wel gaat lukken. Wat ik wel weet is dat ik niet langer dan 1 week ga vechten om het wel te kunnen doen, als het niet gaat dan gaat het niet en dan worden mama en kind denk ik blijer van een flesvoeding :D .

@Marb, gewoon op schiphol halen, want denk dat je in NL helemaal geen kans maakt (hier is alles zo standaard :rolleyes: )

@Jolan, je ziet echt wel een super mooi buikje hoor :D
    In je gewone kleding valt het gewoon niet zo op, maar zodra de buik niet meer wordt ingebonden in de standaard broek, ziet er echt wel zwanger uit :)

@Ilona24, welkom en leuk weer een jongen erbij :D
    Wel heftig, maar je gaat er heel goed mee om zo in je onderschrift te lezen en wat een lieve man heb je toch met die mooie bloemen!
    Fijn dat je mee komt kletsen en je kan alles delen, we doen altijd ons best elkaar een beetje op te vrolijken :D

@Emme, wat heerlijk zeg...dat moet wel een super gevoel geven!

@Rianne, wel fijn dat ze toch nog even een echo van je meisje wilde maken. Lekker genieten nu hoor!

@Aichaaa, beterschap toegewenst en hoop dat je je tijdens de kerstdagen stukken beter voelt!

@Pixie, ja een buikje!

@Marloes, kijk daar hebben we tenminste wat aan dingen die we gelijk kunnen gebruiken! Heb trouwens nog niets binnen gekregen om een doos op te halen, heb het wel aangevraagd :(

@Mam85, niet te hard scheuren met jullie familywagen, vanaf nu moet je namelijk heel degelijk rijden ;) :)

@All, hele fijne feestdagen toegewenst en een sprankelend 2009!

Vandaag naar de Holiday on Ice show geweest en was erg leuk. Aankomende dagen erg druk, dus zal weinig tot niet hier te vinden zijn, maar 27 en 28 dec wel (op het tijdelijke forum dan). Gebruiken we dan de juni mama's lijst om daar op verder te forumen, anders is het zonde van al het werk wat Marloes heeft verricht.

xx Anna

20. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hey hoi, hier nog snel effe een berichtje van mij....

sunshine en beertje; geweldig de eerste 2 jongens!
    Ilona24; welkom en proficiat, ik sluit me aan bij anna, idd heftig.....

Wat bv betreft, bij mij wil het toevallig lukken, ik hoop dit keer ook weer. Maar als je niet wil/nietkan of het lukt niet zou je nogal gek zijn om het te gaan doen uit een of ander aangepraat schuldgevoel!
    Flesvoeding is net zo goed en wat heeft je kind aan een gestresste moeder (omdat je het niet wil/kan)?
    Lekker laten praten al die mensen ;)

Bashmalah, ik heb het geprobeerd maar ik kan je link niet openen......

Verder weet ik het echt niet meer, ik lijk wel half dement
    :oops:

Ik heb nu al in korte tijd voor de 2e keer migraine, heb ik normaal enkele keren per jaar maar nooit zo snel achter elkaar. Ik hoop niet dat dit 9 maanden doorgaat.....

Iedereen in elk geval hele fijne dagen, geniet ervan!

Groetjes Jacqueline

Deel Deze Pagina