Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Vanalles proberen bij te lezen..

Zie dat er nog steeds nieuwe bijkomen, gezellig! Welkom hier!

Een paar weten al wat ze krijgen, gefeliciteerd!
    Bij mij zeggen ze ook allemaal dat het een jongen wordt en zelf heb ik vanaf het begin ook dat voorgevoel...maar wij hebben besloten tot op het laats te wachten, maar ik wordt nu toch wel heel nieuwsgierig.. :(

Gelukkig veel goed nieuws gelezen, houden zo!

Volgende week ga ik toch ook maar eens positiebroeken kopen.. heb er nog maar 2 die passen :oops:
    Moet nog tot zondag elke dag werken en dan een week vrij :)

iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Iedereen een hele fijne kerst!Geniet ervan!
    (Gister met mijn angelsound het hartje gehoord van onze mup!Helemaal blij! :D )

Liefs Yvette en :baby:

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Fijne kerst allemaal !

Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, gaan naar mijn ouders, lekker eten en cadeautjes uitpakken !

Heb van mijn liefje al een mooie ketting gekregen:

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Goeiemorgen dames, iedereen een hele fijne dag vandaag!

Ik heb gisteravond de eerste echte duidelijke trap van de kleine gevoeld... Zo bijzonder! Ik had al eerder wat gedraai gevoeld maar dit was echt anders. Ik lag met mijn handen op mijn buik (zo kan je me uittekenen tegenwoordig) en het leek echt alsof ik het van binnen en van buiten voelde.
    Ik riep M. gelijk, maar toen was het stil. Wel mooi zo op kerstavond he?

Ilona24, welkom! Ik ben wel heel benieuwd naar je verhaal eigenlijk. Dus als je een keer tijd hebt...

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jippie morgen een nieuw onderschrift!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee er is hier maar 1 opvang..... Zit niets anders op dan voor gastouderopvang te kiezen..... Maar ga gewoon nog een keer bellen hoor, en dan maar inschrijven voor over 2 jaar.....

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja, bij mij zijn er al 3 uit.... van die vierde werd verwacht dat die nooit zou komen, nou wel dus.... Heb er nu al geen last meer van dus zal wel meevallen.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm.....i k doe het met de kerstkleding van vorig jaar.... Vond het zonde nu iets te kopen wat ik maar 1 keer aan kan. Wel jammer maar scheelt weer geld haha. Heb gister nog wel even nieuwe laarzen gekocht en die waren ontzettend duur... (120 euro :( ) Dat zou ik normaal nooit doen, maar ik had ze echt nodig.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oooooh meiden, werd helemaal blij toen ik jullie reacties op mijn buik las. Wat leuk dat jullie verschil zien, maakt me echt blij haha.

Mn humeur kan zowiezo al niet meer stuk. Gisteravond in bed naar hartje geluisterd met manlief. Nieuwe batterij er in gedaan, want ik had hem aan laten staan en was dus leeg. Nou het lag dus aan de batterij. Hij deed het echt super goed en je hoorde het echt super! Wauw! Alleen het verdween weer en kwam weer terug en verdween weer etc.... dus was volgens mij aardig aan het rond zwemmen.

Meiden hele fijne dagen!

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joehoe en ook nog eens 14 weken vandaag. een mooiere kerst kon ik me niet wensen :D
    nu stop ik met mn berichtenexplosie

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wat leuk Beertje, nog een jochie! :d

Je wordt inderdaad doodmoe van die borstvoedingsmaffia… Zelfs ik word er moe van terwijl ik bv wil gaan geven ;)

@Jolan: Ik ben ook al een tijdje aan het tobben met mijn verstandskies. Dan heb ik er een paar dagen last van, dan weer een paar weken niet. Zolang ik er niet non stop last van heb stel ik het uit, vind de tandarts eng :)
    En je ziet zeker verschil op de foto’s, mooi buikje hoor!

@Basmalah: Ik heb geprobeerd het hartje te luisteren, maar het filmpje liep steeds vast.. :(

Welkom Ilona en gefeliciteerd!

Jij ook al zo’n mooie buik Pixie! :D

Wauw Rianne, wat een gave ketting!

Wij hebben gister pakjesavond gehad bij mijn ouders. Utje is zoooo verwend… Dat wordt wat als hij/zij er dalijk is :)

Zit nu een beetje in een dipje, ben chagrijnig, heb ruzie gemaakt met mijn vriend. Hij is nu een stuk met de hond wandelen en ik heb zooo’n spijt dat ik wéér zo onaardig heb gedaan. Fijn, die hormonsters… :’(

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh meid snel goedmaken zo met een lekkere warme kop chocomel :D of iets anders natuurlijk haha.
    Enne over die verstandskies, daar denk ik idd net zo over. Zo lang het nog niet constant pijn doet, wacht ik er mee :D

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb nog twee verstandskiezen en die zitten mij best, de andere twee zijn er al uit gehaald.

mama1987 hahaha hormonsters!

rianne mooie ketting!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Heb de hormonsters weer ff de kop ingedrukt en we hebben het uitgepraat. Vraag me af wat zwaarder is, zwanger zijn of samenleven met een zwangere vrouw? :)

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Vrolijk kerstfeest allemaal

Gister kerstesint gevierd met schoonouders en zwagers en schoonzus +aanhang.....waren vanacht om 3 uur thuis vanuit friesland :( ben geradbraakt hahaha....is nie zo goed idee mee geloof ik in mijn preggy toestand zo laat naar bed hihihi...maarwe zijn vreselijk verwend...heb gister dan ook ff lekker staan waterlanden met mijn schoonmoeder in de gang...was zo overdonderd :oops:...hebben alles zulke lieve en leuke babykleerdjes en dingetjes gehad van schoonouders en schoonzusje
    + aanhang....ik wist niet wat te zeggen :D

en buiten al die cadeautjes hadden we de surprise avond ook nog natuurlijk...daaf heeft z'n ikea bon gehad en ik mijn dvd van The devil wears prada :D......en ook nog eens heerlijk gegeten.....tja met als die dingen wordt het al snel laat he...en dan moet je nog terug hihi...wat is het dan een eind rijden zeg pfff...gelukkig reed daaf dus dat scheelde weer...al met al leuke dag/avond gehad.....vandaag rustig dagje ....vanmiddag komen mijn ouders en mijn oma hier eten.....we zouden eigenlijk bij mijn ouders eten maar aangezien mijn moeder vandaag en morgen werken moet zei ik dan doen we het bij ons.....heb jij al die rommel niet hoef je ook niet in de keuken te staan maar gewoon aanschuiven vanaf je werk.....dat vond ze wel heel fijndus zo geregeld......haha maar ik hoef niet eens de hele dag in de keuken te staan te kokerellen want mijn ouders betalen de (afhaal) chinees WHHAHAH...dus echt makkelijk dagje voor ons ;)...morgen gezellig met de hele fam naar mijn tante....daar is het altijd een groot "vreetfestijn"
    onze dagen zijn dus goed gevuld met een hoop gezellieheid :D :D

oohhh het is me wel een groot verhaal geworden :oops:

ooohh ennee ik zie dat ik op de 16 weken zit :D yippie de pippie :D

nou meiden...allemaal weer een prettige dag vandaar met veel liefde, warmte en gezelligheid ;)

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

*edit*

oma komt niet...hoor net dat ze in het ziekenhuis ligt :confused:...gelukkig niks ernstig....lichte long en blaasontsteking...morgen gaat ze aan antbioticainfuus zodat ze sneller opknapt dan thuis met pilletjes....dus gelukkig niks om echt zorgen om te maken....maar leuk is het natuurlijk ook niet zo met de kerstdagen! vooral ook omdat het haar eerste kerst is zonder mijn opa der bij en dan ook nog in het ziekenhuis liggen...vind het wel beetje zielig voor haar hoor. ;)

*Einde edit*

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo meiden,

Fijne kerst allemaal.

Gisteravond niet zo best geslapen de kleine was de hele tijd aan het schoppen, en dat voelde je echt heel goed. Ik tikte een paar keer op mijn buik en de uk gaf elke keer een reactie terug :) Echt grappig om dat zo te voelen. Ik las trouwens dat de kleine vanaf 18 weken reageert op aandacht & op alle andere dingen, maar die van ons is er vroeg bij :) * heerlijk*

Wij gaan zo naar mijn schoonouders dus ik heb weinig tijd gehad om alles terug te lezen.

In ieder geval hoop ik dat het met iedereen goed gaat. En de dames die de kleine gevoeld en/of het hartje gehoord hebben: SUPER, en geniet ervan :)

fijne dag allemaal.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Fijne kerst allemaal.
    Hier heerlijk uitgebreid gebruncht met mijn lieffie.

Ik werd wakker vannacht op mijn buik.. en het was helemaal niet oncomfortabel zoals ik eerder heb gemerkt. Ik vraag me af hoe dat kan.

Ik wil ook zo graag mijn kindje voelen in mijn buik bewegen... Ik zit er echt nu op te wachten. erg he.. zit constant met mijn handen op mijn buik. nou.. voel helemaal niks..

vanavond gaan we bij mijn vriends zin ouders gourmetten. Ik ben zo moe.. ondanks gewoon normaal te hebben geslapen. hoop dat ik het uit hou vanavond.

@rianne.. mooi ketting. :D
    @jolan gelukkig.. was alleen de batterijen hehe.. dat moet een opluchting zijn :D
    @debs. leuk zo'n avondje :D

19. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ooh smiley wat leuk!
    Hett verveelt nooit, dat getrappel.

Heb het zelf nog niet gehad, voel de baby wel bewegen maar die schopjes wacht ik nog even op.

@ Debsje, zo ben jij even verwent!

Hier verder geen nieuws maar ik ga het hier steeds beter volgen.
    Had ik belooft, hè.

xx Celina

20. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Sterkte met je oma en ondanks dat toch 'n fijne avond!

Deel Deze Pagina