Wij hebben gewoonweg DÉ naam gevonden (als het een meisje wordt) Ik ben zo blij.. Nu alleen die nog voor een jongen zoeken. xx Celina
oh meiden ik had weer eens wat mn moeder had heerlijke taart gehaald en had daar een stukje van op. Bleek het bavaroise taart te zijn. Ik op internet kijken: mag eigenlijk niet ivm rauwe eieren. Ik maak mezelf af en toe helemaal gek met dat eten! maak me meteen weer ongerust
nou meid. ik lust ook wel af en toe een zacht gekookt ei.. (dus geel is toch ook rauw) en dat het niet mag is meer van 'mama kan ziek worden, en is dat niet prettig voor beeb in buik' (uitdroging) dus ik zou maar geen zorgen maken.. als je vet schuldig daardoor voel, dan doe het maar niet weer net zoals dat met mijn spinazie weer verwarmt. dat doe ik niet weer.
Hoi meiden en baby's in jullie buikjes! Ik wil jullie bij deze een heeeeeeele fijne kerst wensen! Al zit de eerste kerstdag er eigenlijk al weer op! Geniet van het lekkere eten en de gezelligheid van familie en vrienden om je heen! Heel bijzonder, een kerst met een beebje in je buik en voor sommigen de laatste van je leven met zijn tweetjes! Marb, voor jou alvast een hele mooie reis en natuurlijk bruiloft gewenst! Geniet van jullie moment! Knuffel dootje
Ja ik lees ook verschillende verhalen op internet. idd ook dat het niet schadelijk zou zijn voor de baby maar alleen dat de moeder ziek kan worden van het eten van rauwe eieren. Pffff het erge is nog dat voordat ik het stukje nam, ik dacht: mag dit wel. Ooh heb spijt dat ik niet ervoor heb gekeken. Maar goed, kan er niets meer aan veranderen. Maar jij eet dus ook wel eens een zacht gekookt eitje?
Goeiemorgen allemaal! O wat ben ik verwend met cadeautjes gister door mijn ouders, zus en vriendje.Allemaal leuke spulletjes voor de baby en mezelf. Ben helemaal blij. Straks gaan we even naar babyzaken, die zijn open in Utrecht. Vanmiddag komt mijn schoonma eten, ga lekker koken met vis. @ Debs: Jeetje, sterkte zeg! @ Celina: Fijn dat je de naam hebt. Wij hebben hem ook al voor ons meisje, toch weer een zorg minder haha. @ de rest, sorry geen tijd, heb alleen even snel deze pagina terug gelezen. Ga nu lekker aan het kerstontbijt!
ik lag vanochtend om 5.30 wakker met de vrees voor 2 januari (controle vk).. kon niet meer slapen.. was aan het doemdenken.. dat mijn eerste kindje wel een jongen is en heeft mijn vaders naam en dat ie in mijn buik overleden is.
ach wat is 1%, en dan ook nog eens voor 1 keertje..... Rianne, wij gaan vanmorgen ook even bij een babyzaak kijken leuk leuk
ik heb het echt koud hier op kantoor. de verwarming valt constant uit. Met blijven aansteken ! grrr.. waarom zo'n ouderwetse kreng?
Meid, tot nu toe gaat het goed. Dus ik zou me geen zorgen maken ( dat zeg ik....). Heb jij geen angelsound? Dat heeft mij van de week heel erg gerust gesteld!
nee ik heb geen angelsound en zou nu graag een willen hebben.. yip.. aan het werk.. of meer van zit op mijn werk niks te doen.. tja iedereen slaapt nog hier .. zit ik hier met weinig slaap aan het proberen wakker blijven haha. ga zo even kijken of er misschien wat winkels in amersfoort open zijn vandaag.. kan hier niet tegen hier zo zitten te niksen!
Goedemorgen, Ik hoop dat iedereen een leuke en gezellige eerste kerstdag heeft gehad. Wij in ieder geval wel We zijn bij mijn ouders geweest en daar waren mijn zusje en vriend en mijn broertje ook. We hebben lekker gegourmet. Ook hebben we hele leuke cadeautjes gekregen. Van mijn ouders een muziek schaap voor de baby en van mijn zusje en vriend iets heel origineels en unieks. Voor mij een knuffelbeertje met een t-shirtje aan met de eerste echo van ons kindje erop en mijn man een muismat met de eerste echo erop zo leuk.(foto in mijn album) Straks nog bij de schoonfamilie langs en dan zit het er weer op. Gaan we op naar oud en nieuw. Verder gaat het allemaal wel goed. Misselijkheid is er vooral 's ochtends nog. Maandag voor controle naar de verloskundige, hoop dat we dan ook het hartje kunnen horen. Iedereen nog veel plezier vandaag.
17.00 helaas. maar hopelijk als mijn collega komt om 13.00 dat het wat gezelliger word en dat de mensen ook dan wel wakker zijn. Heb wel even zitten kletsen met een bewoner die naar zijn werk moest (heeft lekker uitgebreid ontbijten..) dus heb ik hem even gezelschap gehouden. (of meer hem mij gezelschap gehouden haha..vind mezelf soms zielig hier in mijn uppie als ik niks te doen heb. ben dan erg zoekend naar gezelschap)
@ Jola; Leuk ! Ga je voor iets speciaals? Wij gaan even kijken naar een kinderstoel. Ik ben helemaal weg van de Bloom Fresco Loft... Dan hoeven we namelijk ook geen wippertje! Staat geweldig in ons huis!
helaas niks open in de buurt. pfftt... hahaa ik bedenk me net dat ik me nog niet heb opgemaakt.. aaaahh verschrikking.. dacht vanochtend dat doe ik hier wel even omdat het zo rustig zou zijn...
Nog even over de meeting .. zie zojuist dat ik de enige ben die er niet bij staat .. Weten jullie al wat jullie gaan doen? Wil waarschijnlijk wel mee hoor.. ff kijken nog
Wij gaan ook voor de bloom fresco loft! Heel duur maar wel ontzettend mooi en handig. Maar een wippertje zou ik alsnog wel aanschaffen hoor, dat is niet te vergelijken met een kinderstoel. Ja de kleine kan erin liggen, maar zo'n wippertje is weer heel goed voor de beweging straks. Ik koop daar dan maar een goedkoop exemplaar van voor een paar tientjes. Tamtam wat een leuk beertje zeg! Ik heb nog geen kadootjes gehad, maar daar doen wij ook niet aan met Kerst. Misschien dat we vanavond door mn vader en moeder nog verwend worden, we krijgen meestal een envelopje, altijd goed! En ik heb al een big shopper vol kadootjes verzameld dus ik mag niet klagen. Pix succes met de dag doorkomen. Ik sta van de week ook alleen op het werk.. Heel gezellig die kids, maar op den duur ook wel saai hoor haha. Ik heb toch vreemd gedroomd: We gingen voor de 20 weken echo, zegt de echoscopiste: het is toch niet druk, dus ik haal de baby er wel even uit. Huppakee even een keizersnede en daar was ZE. Ik kreeg haar in mijn armen, een meid met grote poppenogen (pas een meid op tv gezien bij smaken verschillen met zulke ogen haha) en zwart haar (dat zie ik nog niet echt gebeuren met ons als ouders). We hebben heel goed moeten kijken of ze toch echt schaamlippen had, want ze zagen er heel vreemd uit, een soort sla-blaadjes haha, maar dat hoorde zo volgens de echoscopiste. Vervolgens keek de baby me aan met een grote glimlach en toen ik vroeg: waar is papa, keek ze M. aan. Toen ze begon ze te zeggen auw auw en zei ik: stop haar maar weer terug hoor. Nou als iemand deze droom kan overtreffen qua maf-heid: kom maar op haha. Maar ok, daar gaat mn voorgevoel dat het een jongetje is...