Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    zou echt even bellen hoor met de ha. Dat je wat minder eet is niet zo erg, maar drinken is zeer belangrijk en als je allebei al 3 dagen niet binnen kan houden is dat niet goed voor zowel jou als de beeb. Bellen dus!

Succes!

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hallo allemaal!

Hele fijne kerstdagen gehad? lekker ongeneerd gegeten en gedronken? dik worden doen we toch wel..:) hihihihi, hier gaat alles top! vanmiddag een 4d echo! gekregen van mn hubbie voor kerst dus super spannend! dan krijgen we te horen wat het wordt! ben nu gewoon misselijk van de spanning! jeetje! hopen maar dat we het kunnen zien! @ marb, super fijne vakantie en trouwdag en natuurlijk gelijk mooie honeymoon! heel veel plezier en tot later! @ all hebben jullie allemaal al een babykamer enzo? ik heb wel beetje rondgekeken, maar nog nix aangeschaft ofzo, d8 ik w8 even tot de sale in januari...:) leek me wel zo makkelijk! scheelt toch altijd weer! ik zat zelf te kijken naar de concord kinderwagen, kent iemand die? leek me een erg mooie wagen die ook super licht en klein kan opvouwen, iemand ervaring mee?

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aichaaa en Bloempje veel plezier! En dat geldt natuurlijk ook helemaal voor jou Marb, geniet ervan!

Joa ik zou zeker even de ha bellen. Een week niet eten kan inderdaad voor de beeb geen kwaad, maar drinken is wel super belangrijk. En waarom kan je geen eten/drinken binnenhouden, geen zin of spuug je het er weer uit?

Leuke winkel he babydump. Wij hebben er ons kamertje besteld, de gibson. Dat is een beetje oud grijs hout met gestempelde zwarte letters erop.

Even een tip voor de dames die nog een zwangerschaps/voedingsbeha zoeken. Ik heb een heerlijke gekocht bij de Hunkemoller. Hij kostte maar 23 euro en toen ik hem af rekende nog maar 11! Helft van de prijs. Hij is er in het zwart, tijgerprint en creme met donkerblauw. Ik vind hem echt super lekker zitten en staat nog leuk ook. Geen geld toch?
    Verder hebben we weer te veel geld uitgegeven net aan kleren... schandalig gewoon haha. Maar heb heel veel leuks bij de sting gekocht, als het goed is kan ik dat straks na de zwangerschap ook nog aan.

Maandag gaan we de kinderwagen bestellen (maxi cosi mura 2 in het zwart/rood) en de bloom fresco loft. Heb er zin in.

Ga even verder poetsen, heb last van de schoonmakeritus. En aangezien dat niet zo vaak voorkomt moet ik er ff van profiteren.

Groetjes van een gek-van-brandend-maagzurige-Meris

ohja Loesje leuk dat je weer even een berichtje hebt achter gelaten.

4. Niet meer actief

Jaa wij waren zelfs van plan toch een andere kinderwagen te kopen omdat we hem niet mooi vonden toch.. maar daar zagen we hem en hij is hartstikke mooi..
    Ok, de buggygedeelte vind ik iets minder maar is gewoon degelijk.. Hij rijdt heerlijk, vouwt klein op, en je kan geen lekke banden krijgen (ik ben altijd zo'n pechvogel met dat soort dingen!)

Wij hebben de uhmm..... ambiance heet hij geloof ik.
    Een witte babykamer met grijze vierkantjes.. (als handvaten enzo)..
    We vonden hem erg mooi en was maar 499 euro!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

goed aan de shop, lees ik wel. Leuk hoor!

Marb: goede reis, fijne vakantie, mooi huwelijk... Maak er iets van meid, veel plezier!

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij zijn net als de meesten van jullie ook wezen shoppen in de babyzaken. Heerlijk is dat :)

Voor de rest gaat het hier wel goed. Alleen ik slaap heel erg slecht. En nog steeds misselijk en aan het kotsen. Ik vroeg me of jullie er ook last van hebben (degene die al 16 weken gepasseerd zijn).

Oh ja en vandaag 16 weken :) :) *blij blij blij*

@aicha: spannend hoor! ben benieuwd of je inmiddels weet of het een meisje of een jochie is.
    @marb: alvast gefeliciteerd, en geniet ervan. En ook nog een gelukkig 2009.
    @joanita: he das balen! Ik zou echt even contact opnemen met de ha. Beterschap!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: Ik vind bordeauxrood wel kunnen voor een jongetje hoor. Maar als je twijfelt zou ik proberen de kinderwagen te ruilen, anders krijg je geheid spijt ;)

Heel veel plezier Marb, geniet ervan!

Had niet verwacht dat de site nog in de lucht zou zijn, gelukkig kan ik het afkicken nog even uitstellen… Ik ga maandag een afspraak maken voor een pretecho. Hopelijk kan dat op korte termijn want ik wil ook weten wat het is/wordt! :D

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    super toch een leuk buikje :D Ik kan niet wachten tot die van mij echt gaat groeien!
    Nu heb ik meer een buik die ook van veel eten zou kunnen komen. Alleen de weegschaal zegt hier dat dat niet zo is, want weeg namelijk nog hetzelfde als voor het zwanger worden.Maar van mij mag die enorme buik wel komen :D

Enne een echo, voor geslachtbepaling?

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Het is voor 99% 'n meisje maar ik mag volgende week terug komen voor de 100%.

Ik ben nu wel overtuigd dat het 'n meisje is hoor (maar ik wacht ff tot volgende week met losgaan op roze :) )

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh wat spannend aicha.. alvast gefeliciteerd met je meid op komst. hoeveel meiden en jongens is dat dan voor je?

11. Aichaaaa

ik heb nu 3 jongens :D

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    en, we hebben vandaag de kinderwagen gekocht :D We gingen voor een mutseart transporter, maar in 2 winkels waren ze daar al niet zo positief over. veel klachten kregen ze erover etc.... Hm dus toch maar een andere uitgekozen. WE hebben nu de mutsy 4 rider en dan de team brown. Helemaal verliefd :D Vouwt iets groter op dan de transporter (dat vonden wij zo fjin aan de transporter) maar na uitproberen in de auto bleek dat het gemakkelijk past incl reiswieg.
    We kregen er ook een autostoeltje bij, we hebben de maxi cosi cabrio fix gekozen.

Ook de kamer besteld :D de interbaby dallas http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=37&m=37
    Super mooi en erg stevig. Kwam wel iets boven het geplande bedrag, maar toen ik mn ouders belde dat we een mooi kamertje gevonden hadden, vroegen ze wat de kinderwagen kostte.... En toen zei mn moeder dat we die van hun kregen :D Nou helemaal top natuurlijk, maar voel me dan toch altijd beetje bezwaard hoor. Wij zijn dit jaar ook getrouwd en ook al zo ontzettend veel van onze ouders gekregen...... Echt heel lief, heb er eigenlijk geen woorden voor.

Nou meiden dit was het wel weer.....

doeg doeg

oh ja: marb heeeeeel veel plezier , geniet ervan!

En meiden met de echo: weten jullie het al? komen jullie het vertellen?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en een meid zeer waarschijnlijk. woohoo!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    super ! gefeliciteerd

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey pixie, ben je je dag nog beetje doorgekomen gister?

16. Aichaaaa

dank je :D

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wat leuk zeg jolan.. ook dat van je kinderwagen cadeau :D

18. Aichaaaa

Wauw :confused: wat 'n mooie kamer,en wat lief van je ouders zeg!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    haha ja... zat wel aan tafel gister avond helemaal op en ziekerig maar dat kwam dus door het vermoeidheid en zeer waarschijnlijk door opgetrokken schouders de hele dan (spieren aanspannen)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja echt super lief! Had wel verwacht dat we iets zouden krijgen (box ofzo, of badset) maar dit had ik echt niet verwacht!

Deel Deze Pagina