bah, ik ben al 2 dagen echt misselijk 's avonds.. met zuur en al.. bah. Heb liever 's ochtend 1 keer overgeven en dan de rest van de dag gewoon goed voelen... maar ja kan niet kiezen he. Dat zuur herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap... hoop maar dat het tijdelijk is
mooie foto dootje! Bloempje gefeliciteerd met een meisje! Spugen doe ik nog steeds iedere ochtend, tot aan schuimend gal aan toe...., alleen met die zetpillen die ik heb gekregen kan ik mijn ogen niet open houden dus is ook geen oplossing...
Hoi hoi, Oh wat leuk 2 meissies erbij Gefeliciteerd bloempje en Aichaa... Heerlijk na 3 boys ( lijkt me) Wat zijn jullie allemaal al lekker aan het inslaan en aan het rondsnuffelen voor de kleine! Kan wel merken bij mezelf dat het hier om nr 2 gaat, ben er veel minder mee bezig, hihi... maar na de 20 weken echo gaan we hier ook los hoor... nieuw kamertje voor onze grote vent en wat leuke nieuwe dingetjes voor Uk 2...
Dames, Leuk 2 meisjes erbij dootje mooie foto.. de rest, fijne dagen gehad? Ik heb de laatste tijd bijna elke avond veel pijn in mijn maag Soms heb ik er pijn op mijn borst van! Wat kan ik hier tegen doen? Hoorde wel iets over warme melk met anijsblokje, maar kan niet meer tegen melk..
bloemje en aichaa gefeliciteerd met jullie meiden! Als ik dit zo allemaal lees wordt ik zelf steeds nieuwsgieriger... Volgende week gaan wij al beginnen met de babykamer beetje vroeg maarja.. We hebben een hele mooie via marktplaats gekocht en die moesten we snel ophalen, dus die staat ons nu al een tijdje overal in de weg.. Daarom dachten we als we de kamer nu alvast klaarmaken dan staat ie ook niet meer in de weg..
we zijn afhankelijk van mijn schoonzus en zwager met wanneer we de babykamer meubels kunnen neerzetten maar voorlopig zijn we nog ver weg daarvan omdat het kamertje moet nog leeg gehaald worden en schoongemaakt worden. we hebben een donker laminaat in de kamer maar ik zit me af te vragen of ik toch mischien tapijt wil doen ..is dan wat warmer.. vind het een erg koude kamer namelijk. maar misschien met gordijnen zou het meevallen weer want momenteel zijn het van die rol gordijnen en dan ok nog eens in het wit. ag we zien het wl. hebben nog veel tijd haha
wat leuk zeg 2 meiden erbij! Gefeliciteerd! Kan zelf ook niet wachten, eind januari weten we t pas... Wij kopen geen babykamer, er is op het kamertje alleen ruimte voor een commode en 2 wiegjes. als we gaan verhuizen over een jaartje kan ik een leuke kinderkamer maken, nu doen we er niet teveel aan. leuk behangetje that's it. trouwens, heb de kleintjes ook al gevoeld, zo leuk, alleen weet niet welke ik voel haha.
Aicha en bloempje: gefeliciteerd ! Wat een meiden allemaal, echt leuk @ Lien: Leuk zeg, ;lijkt me zo speciaal om er twee in je buik te hebben en te voelen! Ga je ook echos in je album zetten? @ babykamer: Wij gaan beginnen na de 20 wk echo, die heb ik 26 januari. De meubels kunnen we zo hale, bij Ikea, en het bedje hebben wel al. Dan eerst maar eens nadenken hoe ik de muren wil. Hert is allebei structuur dus moet wel verf doen. Misschien een grote plank behangen met een leuk behangetje en die neerhangen. Trouwens ... het forum doet het nog steeds? Is het nu uitgesteld of gaat ie er helemaal niet uit? Nemen jullie trouwens een luiertas? Ik heb zoveel leuke gezien maar je loopt natuurlijk zelf ook nog met een handtas ... En als mijn vriend de kleine heeft moet ie natuurlijk wel een luiertas mee. Ohja nog een vraag aan jullie: Ik heb tot nu toe wat rompertjes met lange mouwen in de kleinste maten 50/56 en 58. Moet ik ook met korte mouwen nemen? Het is natuurlijk juni en de zomer komt eraan.. Of kan je zo'n kleintje niet luchtig kleden als het warm is? Zo een hoop vragen hahaha.
Goedemorgen meiden Lees wel de hele tijd mee hoor, maar ben bekaf van alle voorbereidingen voor de kerst! Kreeg op 1e kerstdag mijn ouders, broer en zus met aanhang te eten . Was al erg toe aan vakantie, maar zo kom ik natuurlijk niet aan mijn rust Gelukkig heb ik nog een week Gefeliciteerd voor alle meiden die weten wat het gaat worden! Zag veel meisjes voorbij komen. De verhuizing is uitgesteld. Las net het berichtje (zie bovenaan de topics lijst - Kies Home aan de linkerkant, boven de uitloggen knop)! Zag dat er al kamertjes en wagens zijn gekocht. Wij zijn gisteren naar babydump in Beverwijk geweest. Ik had in mijn hoofd dat ik de Maxi Cosy Mura 4 in de adriatic kleur wilde, maar knapte daar gister erg op af. We gaan nu waarschijnlijk voor een bruine. De wagen zelf vinden we erg prettig, alleen de kleuren van dit jaar zijn niet zo onze smaak. Wat betreft kamertjes hebben we wel wat gekeken, maar nog niets gebesteld. 21 jan heb ik de 20 weken echo en daarna willen we alles gaan bestellen. We gaan dan een dagje naar Utrecht, daar schijnen een aantal babyzaken vlakbij elkaar te zitten. Ga maar eens ontbijten en dan weer voorbereidingen treffen voor school. Heb nu wel zin om dingen op papier te zetten voor de vervanger vanaf mei. Scheelt straks allemaal weer! liefs girafje Hoera, ben 17 weken vandaag
hallo meiden @lien voor mij zijn ze wel te klein helaas. @ girafje, heerlijk nu het nakersten hehe oh ja.. ik ben 18 weken zwanger vandaag !
Moguh! Ik heb friezin ook niet gemaild... Maar zag dat ze al langer dan een maand niet online is geweest. Gefeli meiden met de meisjes!
@lautje ik heb ook last van overgeven tot aan gal toe word er helemaal gek van. Hele kerst en gisteren op bed gelegen. MAar die zetpillen heb je die van de dokter? @ iedereen hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad! Ik ga snel even terug lezen als ik me beter voel. Ik moet 19 januari weer naar de vk en dan maken we een afspraak voor de 20 weken echo. Daarna ga ik ook voor een kamer kijken. Fijne dag allemaal!
Wow aichaa en bloempje allbei meiden het wordt nu idd wel erg roze eens even kijken wat de stand is. xx joyce
Hallo mede juni mama's! Bedankt voor jullie berichtje. Ik lees nog altijd met jullie mee hoor maar het is voor mij gewoon te veel om te reageren. Hier gaat alles super goed, al heb ik er wel lang op moeten wachten (Ik ben echt tot en met week 16 goed ziek geweest van de zwangerschap) Nu ook eindelijk zin om baby spullen te kopen! Gisteren hebben we een kinderwagen gekocht, de Joolz bloom in het zwart, en dinsdag gaan we weer heen voor het kamertje! We hebben erg veel geluk want de kinderwagen hebben mijn schoonouders betaald en het kamertje betalen mijn ouders! Dinsdag 13 januari hopen ook wij te weten of het een jongen of een meisje is. Wel spannend hoor! Ik zal wederom mijn best doen om af en toe eens wat van mij te laten horen maar weet dat ik iig met jullie mee lees. Liefs