Aaicha en Bloempje van harte gefelciteerd met jullie MEISJE! Mogen nu wel wat jongens bij komen hoor, anders is het zo ongezellig voor de mijne @ pixie hopelijk gaat het weer wat beter met je. zou fijn zijn als het eens flink door zou zetten en je er daarna vanaf zou zijn he. @ meiden die nog zo last hebben van overgeven, wat rottig voor jullie hoop echt dat het snel over is. Hadden jullie dat bij de 1e ook? @rianne wij hebben rompertjes met korte mouwen, weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Zometeen is het hartstikke heet. En de Hema zit hier om de hoek dus het is zo bijgekocht. Moet zeggen dat ik af en toe ook wel twijfel hoor of ik wel voldoende heb. De een zegt zoveel van dit en de ander zegt weer wat anders. We wachten het wel af.
mooi hoor leuke buikband ook ik zal vandaag ook is ff nieuwe foto maken, voel me nog steeds ziek, zeer verkouden.... ma en di dan ook niet werken, ziek gemeld. xxx
mooi hoor leuke buikband ook ik zal vandaag ook is ff nieuwe foto maken, voel me nog steeds ziek, zeer verkouden.... ma en di dan ook niet werken, ziek gemeld. xxx
denk dat ik je daarbij kan helpen hoor ik zeg nog echt dat ik uit mijn stoel val als het een meisje is.. ja als het zou doorzetten weet ik niet of ik ervan af zou zijn.. dus ik hou het hierbij toch liever.. ik hou echt niet van ERG ziek zijn..
ik ben ook aan het kijken naar buikbanden maar wacht nog even. ik wil een zwart, paars en fuschia buikband maar ik weet niet of ik ook een wil met druk érop.. ik vind enigszins wel leuk maar aan de ander kant ben ik bang dat ik de tekst moe word haha.. snappen jullie dat?
hallo dames, weet iemand of het gevaarlijk is, voor een kindje van 11 maanden als daar iemand bij komt die ontzettend verkouden is. dit is het zoontje van vriendin van mijm hij is gister avond opgenomen in het ziekenhuis, hun hebben geen vervoer dus me vriend is gisteravond om half 12 met hen naar het ziekenhuis gegaan en vanavond nog met hen naar hun zoontje toe, hij moet nog een nacht blijven, maar wil graag even op bezoek, waarschijnlijk vanavond of morgen, waarschijnlijk heeft het kindje het RS virus ze zijn dit nog aant uitzoeken. liefs joanita
joanita, wat erg zeg! maar ik weet het niet of het erg is als je langs gaat. Zou het met de ouders overleggen. Meiden, kreeg een mail over de zwangerschap van 14 en 15 weken. krijg ik elke 2 weken. Lees ik bij 15 weken dat verhaaltje over die streep die onder je navel kan verschijnen. Ik dacht: ik ga eens kijken...... aaaaahhh, ik zie hem bij mij al hahaha, wat grappig. Een lichte bruine lijn loopt er. Hebben jullie dat ook al?
Hallo allemaal, Ben ik ook weer eens!Heb t zo druk gehad met feestdagen enz. Hier gaat alles goed...begin het kindje te voelen WOW das geweldig zeg! Verder groeit mijn buik ook hard door haha. Nog 2,5 week en dan 20 weken echo...kijk er zo naar uit! Liefs Deb
had verwacht dat het forum offline zou zijn, maar schijnbaar niet. Zit opgezadeld met dikke koortslip bah!
Hallo! Niet bijgelezen, kwam alleen even laten weten dat hier alles oke is. Hele week gewerkt. Zo ook weer en dan lekker een dagje vrij. Fijne zondag!
2 meisjes erbij, leuk leuk leuk. Wij gaan morgen een afspraak maken bij babyvision en wellicht kunnen we volgende week er terecht. Ben benieuwd Verder hier alles oke.
Heb niet alles bijgelezen hoor. Er word zoveel geschreven. Iedereen goed de kerstdagen doorgekomen? Hier gaat alles prima. Voel de kleine nu regelmatig. Ook gaan mijn b**ps lekken! Niet zo leuk! Iedereen nog een fijne dag!