Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi allemaal!

Zie dat er veel babyspulletjes gekocht zijn gister :D
    LEUK HE :D:D

en 2 meiden erbij! tjee de meiden zijn wel in de meerderheid he!
    geen nood hoor...denk dat pixie en ik ook nog wel voor een knul gaan zorgen dus de kleine mannetjes komen eraan hoor ;) nog ffies wachten dan weten we het zeker of bij ons een knulletje of meiske het huis komt verblijden ;)

gelukkig lees ik ook geen nare berichten alleen maar goeie...BLIJ TOE :D

mezelf: eerste kerstdag...zoals jullie weten oma in ziekehuis ( gaat gelukkig allemaal goed maar ligt er nog steeds) tweede kerstdag naar oom en tante met mijn ouders....niet dus....dat werd naar oom en tante met mijn vader alleen....moeder kwam ziek thuis van der werk.....het is haar emotioneel alleemaal veels te veel geworden...dus die was aan het overgeven en al...gewoon ff aan ut eind van der latijn......eerst natuurlijk begin dit jaar opa overleden...toen kwam ik met mijn zwangerschap waar ze zicht heeeel druk om gemaakt heeft (vanwege eerdere miskraam) toen mijn vaders slechte nieuws ( waarbij ze rekening houd met snelle afloop) en nu oma in het ziekenhuis....tja een mens kan incasseren tot op zekere hoogte maar een keer is de tax bereikt en dat was dus nu....wel jammer want heel de tijd met een onrustige vader bij oom en tante gezeten omdat tie liever thuis was gebleven maar mee moest van mijn moeder...hij is ook "stiekem" zijn medicijnen vertgeten..zodat hij echt om 21 uur weer thuis moest zijn vanwege strikte inname medicijnen...dus zijn om 8 uur weer naar huis gegaan....hadden echt net toetje op zeg maar.....dus echt leuke kersedagen hebben we niet gehad...op kerseavond na dan...dat was erg gezellie alleen rete laat/vroeg thuis hihihi....verders hier alles goed.....is een echt druktemakkertje in dit buikkie hier...vooral s'nachts pppffff ...maar wel erg leuk om alleemaal te voelen en mee te maken ;)

Prettige dag allemaal!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij krijgen zo bezoek.
    iedereen fijne middag en avond

xxx

3. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Hoi hoi,

Wat is ook al weer de link voor de juni mama's hyves pagina?

Leuk weer 2 meiden erbij! Wij hopen het 2 januari te horen.

Hier gaat alles zijn gangetje, het is nu zo'n 2 weken na de operatie en ik doe het nog steeds rustig aan.
    Vandaag mijn laatste tabletje voor blaasontsteking genomen. Morgen voor het eerst na de operatie naar de gynaecoloog.

Groetjes, Natasja

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

Sep 28, 2008
    1,632
    0
    0
    jaaa, zag die lichtbruine streep ook op mn buik gister! d8 nog dat ie bij mij niet zou komen..;)
    helaas! leuk he al die verhalen over wie wat gekocht heeft! krijg helemaal de sjop kriebels! :)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey ladies!

nou hier zijn het dramatische dagen geweest hoor!

Ik heb hele erge buikgriep gehad! het begon maandagavond met ...maagpijn enzo...en dinsdag kon ik helemaal niets meer binnenhouden...zelfs geen water of vocht! ik het die dag denk ik zo'n 20 keer overgegeven! :confused: de rest van de dagen kon ik niets eten...gelukkig wel weer drinken...met kleine beetjes te gelijk!
    de ha had gezegd dat dat het voornaamste was en dat ik anders weer terug moest bellen en dat ze iemand zouden sturen.

ben in een paar dagen 4 kilo kwijt! sta nu op totaal 8 kilo in de min! vind ik nu toch wel veel worden!

tot overmaat van ramp (naja...ramp...voor mij dan) begint mn schoonzus met bevallen dinsdag....woensdag is dan ook mijn vreselijk mooie nichtje Angelina geboren!
    Omdat ik dat virus had ben ik vandaag pas voor het eerst wezen kijken en ze is geweldig! Moest van de kraamhulp gelijk aan de slag ;) ...gelijk oppakken enzo! ect super! kan nu helemaak niet wachten!

voor nu is het eerst nog even rustig aan met eten...moet het langzaam opbouwen...het vocht is het belangrijkst...anders komt het er weer allemaal uit dalijk!

vrijdag EINDELIJK de echo! nog een paar nachtjes!

en weer twee meiden erbij! SUPER!

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hi sarah.. wat vervelend de griep.. niet leuk zeg.. zo met de feestdagen..
    maar dan weer geweldig nieuws.. je bent tante hehe.. gefeleciteerd. ..en een paar dagjes tot echo.. spannende dagen zijn het voor ons allemaal weer...

7. debsje1977

Blij dat je weer wat beter bent Sarah!

enne super GEFELI met je kleine nichtje he :D:D

8. debsje1977

Mamma van Britje...Gefelicieerd met je verjaardag!
    veel plezier vandaag :D

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Jeej! Dank je wel! Leuk dat je eraan denkt! Een kwart eeuw oud haha :)

En ik al een beetje afgekickt van het forum om te wennen dat het offline zou gaan, is het er nog gewoon! Ach ja, klets ik gewoon weer mee 8)

Heb trouwens een flinke griep, oh wat voel ik me belabberd zeg :(
    Lig al een week plat, en heb de verjaardag ook maar naar komend weekend verzet.. Ach, komt ook wel weer goed..

Ik ga trouwens zaterdag 21 februari naar de 9-maandenbeurs, wie nog meer? Zou leuk zijn als we elkaar tegenkwamen! :)

En leuk dat er al zoveel van jullie weten wat je krijgt! De meiden liggen voor nu! Ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit :D

Verder nog nieuws iemand?

10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Ik sta op het punt om naar het ziekenhuis te gaan voor 'n echo om mijn baarmoedermond op te meten.
    Vind het enger dan ik dacht en hoop zo dat hij lang genoeg is.

Nou meiden,fijne dag en mama van Brittje, Namens mij ook gefeliciteerd :D

11. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Succes Aichaaaa! En dank je wel 8)

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Aichaaaa: Veel succes ik hoop voor je dat ie lang genoeg is.
    @ MamaVanBrittje: Van harte gefeliciteerd!

Ik ben net bij de verloskundige geweest voor controle en we hebben voor de eerste keer het hartje gehoord :D
    We hadden het zelf al geprobeerd met de angelsound, maar toen heb ik waarschijnlijk mijn eigen hartslag gehoord deze ging veel sneller.
    Hij/zij was flink bewegelijk.
    Nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken.

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    aichaaaa: suc6!

MamaVanBrittje: fijne verjaardag!

hier verder weinig nieuws:

nog geen buik te zien
    nog geen schopjes plopjes
    en de kriebels zijn na die ene dag ook verdwenen
    kortom: voel me nog steeds niet zwanger

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

die bruine streep heb ik nog niet, maar niet iedereen hoeft die te krijgen toch?

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

klinkt bekend verhaal hier, hier ook buiikgriep, grrrr.

gefeliciteerd met de kleine van je schoonzus!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes!

mama van britje gefeliciteerd!

ik ga ook nar de 9 mnd beurs alleen weet nog niet welke dag

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

leuk he het hartje horen, en nu maar zelf gaan zoeken....

18. Emme

Emme Niet meer actief

Succes Aicha!

Jeetje wat veel zieken trouwens... Beterschap allemaal.

Hier ook weinig nieuws. Geen buikje en geen kwaaltjes, dus echt zwanger voel ik me niet ;). Morgen weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd of we het hartje weer kunnen horen...

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@emme, tuurlijk ga je morgen het hartje horen!

xxx

20. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    mama van britt gefeliciteerd aichaa succes in het zh. mac en sarah beterschap en debs sterkte met de familie, hopelijk knapt iedereen gauw weer een beetje op.
    super tamtam geniet van het locomotiefje.
    iedereen fijne dag nog.

xxx joyce

Share This Page