die bruine streep heeft volgens mij met pigment te maken en volgens mij niet met hoe soepel je huid is, daar komen juist die straie van..... ach ik weet het ook niet hoor
en voor de meisjes die bang voor straie zijn.. is genetisch bepaald dus niet te voorkomen helaas.. sorry meiden!
Dank je wel voor alle felicitaties en beterschapjes! Kan ze goed gebruiken Heerlijk he, weer "gewoon" naar de wc kunnen! Ik ben er ook vanaf sinds dinsdag en mis ze helemaal niet, die gekke stinkflessen! Bah :sick: Striae had ik de vorige keer echt heel veel, van borsten tot knieën! Echt niet leuk Hopelijk rekken ze deze keer niet weer allemaal mee, maarja we zien wel. Ik draag mijn buikje deze keer wel veel meer naar voren, bij Britt droeg ik helemaal rond zeg maar! Dus ziet er heel anders uit. Moet ook weer eens een buikfoto maken. Nu zie je wel verschil haha 8) Die bruine streep op je buik, die heb je al vanaf je geboorte alleen is dan nog niet te zien, het heeft te maken met dat als je nog foetus bent (ja net als onze beebjes nu) sluit je buik zich om de ingewanden heen en bij de een gebeurt dat "mooier" dan bij de ander. Dus bij de een zie je een streepje waar de buik zich heeft gesloten vroeger, en bij de ander is dat helemaal weggetrokken. Zo heb ik me laten vertellen in ieder geval. Heb er zelf geen, maar zie bij Britt wel een heel licht streepje. Als zij later zwanger is krijgt zij dus wel zo'n streep Zo, genoeg wetenschappelijk nieuws voor vandaag. Iedereen die ook op 21-2 naar de 9-maandenbeurs denkt te gaan mag mij wel PB-en! Kunnen we misschien een tijd afspreken dat we op een bepaald punt mekaar (even) ontmoeten, lijkt mij wel leuk! En dan niet te lang, voor het geval de hele familie mee is. Maar dan heb je elkaar even gezien, gezellig toch? Oh, en zag dat een paar meiden beebjes in de familie/kenniskring hebben gekregen, gefeliciteerd hoor! Leuk!
misschien vies maar ik krijg opeens haartjes waar dat lijntje te zien zou zijn.. zie de lijn niet maar wel haargroei..
ja dat heb ik ook, ineens donkerdere haartjes daar en een lichte bruine streep. Maar zoals mamavanbrittje(gefelciteerd trouwens) zegt: misschien zat die er altijd al, maar ja nog nooit eigenlijk naar gezocht.....
Ik zou wel graag naar de 9 maanden beurs willen, maar ik denk niet dat het verstandig is om zoveel achter elkaar te lopen, helaas..... Groetjes, Natasja
ik was van plan te gaan maar denk niet dat het haalbaar is voor mij uiteindelijk. heb toch wel veel rekening deze jaar gehad die ons best in een putje heeft geduwd.. dus moet maar de verleiding voorkomen.
Dank je Jolan! Ik wilde net zeggen Mac, rolstoel! Als ik het niet meer volhou doe ik dat ook! Geloof dat ze die daar wel hebben. Mijn mannetje mag dan lekker duwen haha.
Goedemorgen dames, Alles goed hier? Heb een hele hoop teruggelezen maar niks meer onthouden.. Er is er 1 jarig HOERA HOERA (weet alleen niet meer wie.... ) Over striae, ik ben bijna zeker dat ik er last van krijg... Heb er best wel snel last van namelijk.. Over de bruine streep... ik zie hem heeeel in de verte.. maar er was nooit wat. Vandaag weer een mijlpaal.. 14 weken . Betekend weer een buikfoto vandaag, al zou er niks meer veranderd zijn met de 12 weken foto. Hoe is het verder met jullie? Hier alles rustig en normaal.. Liefs
Hey meiden, hier alles goed... Zag weer een paar mooie buikjes voorbij komen! Hier ga ik met mams naar de beurs, ben de vorige keer ook geweest, altijd leuke aanbiedingen Denk dat ik op donderdag ga... Euhm Joanita jij vroeg of het gevaarlijk was voor een 11 maanden oude dreumes/baby en zware verkoudheid... nou normaal is dast niet gevaarlijk, ;t kleintje kan ook verkouden/grieperig worden... Maar als het zelf in het ziekenhuis ligt is het al veel weerstand kwijt, dus dan zou ik het denk ik niet doen... maar anders ff met de ouders bellen, hoe die erover denken... Dan weten ze iig dat je graag hun kleintje wil steunen
Hallo allemaal, @Mamavanbrittje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne dag toegewenst, denk niet da'k naar de 9mnd beurs ga. @Sarah: gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, en gelukkig ben je weer wat aan het opknappen @alle dames die ziek/zwak of misselijk zijn:BETERSCHAP! En hopelijk gaat het snel beter. Er vroeg iemand iets over een luiertas; Deze zijn super handig, want je zult wel merken dat je nogal wat mee moet sjouwen (reserve kleding, voeding, flesje, luiers, doekjes) Of je moet een hele grote handtas hebben (?). Ook iets over rompertjes, aangezien we richting de zomer bevallen is het handiger rompers met korte mouwen te hebben, je weet alleen nooit welke maat..... Mijn zoontje had 1 dag mt 50 (die had ik 2) en daarna 56 en 1 week later 62. Dus misschien van alle maten 2 rompers? Die heb je zo bij gehaald (of laten halen).... Ik voel ons frummeltje al elke dag, af en toe duwt ie al behoorlijk hard tegen m'n buikwand en kan ik 'm wegduwen (haha) Voor iedereen die van de 1e zwanger is, bij mijn eerdere zwangerschappen voelde ik het pas met 21 weken en 18 weken.....Dat komt geheid. Ik word nog steeds af en toe goed beroerd als ik iets vets eet dus ik ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg...... Groetjes Jacqueline