ow weten jullie waar ik ook steeds zin in heb, om cakebeslag, of appeltaart deeg te maken, en zo ongebakke op te eten, maar helaas zitten er dan rauwe eieren in. dus helaas....
weten jullie waar je nog meer buikbanden zelf kan ontwerpen en kan laten maken, behalve buikbanden.com?
Ligt het aan mij maar ik kan niets zien Heb trouwens ook nog mooie kids in de aanbieding op mijn hyves
Zo jullie gaan snel vandaag haha, maar ben weer bijgelezen. Alleen op iedereen reageren.. dat is net iets teveel gevraagd haha. Ben de helft alweer kwijt. Maar leef wel met jullie allemaal mee hoor haha. Ik kom gewoon even blij en ego doen: We zijn vandaag naar Duimeland geweest en de kinderwagen is besteld! De MaxiCosi Mura 4 in tango red. Van schoonmama gekregen, en kreeg er ook nog een leuke groene maxi cosi bij van haar. Jippie! Van mijn mams heb ik alvast een mooie luiertas gekregen van Little Company. Kostte wel 80 euro... En een heel schattig tut-doekje van label label. En straks betalen ze nog een deel van de kinderkamer.. We zijn echt lucky basterds, I know. Ik heb voor mezelf nog een lijstje gemaakt met alles wat ik nog nodig heb, zoals badje, slaapspulletjes etc. Dat wordt ook nog een leuk bedragje bij elkaar. Maar eerst eens een paar nieuwe banden onder de auto en rolluiken plaatsen aan de achterkant. Baby's kamertje ligt op het zuiden, dat is niet te harden straks in de zomer. Voorlopig weten we ons geld wel te besteden he dames?! Sorry voor mijn ego-geblaat, moest het even kwijt haha.
super leuk hoor, wij hebben dezelfde kinderwagen, zelfde kleur, goede keuzen, lekker verwend zijn jullie! xxx
leuk Meris! voor een 2e, 3e of 4e is het toch een stuk minder kopen... misschien straks als we weten wat het is. gisteren trouwens een cadeautje moeten kopen voor een pas geboren meisje...maar pfff, vind iets voor jongens een stuk makkelijker.. nu had ik keuze uit 10 soorten roze
Leuk Meris! Gefeliciteerd met je aankopen en cadeautjes. heerlijk he om lekker dingetjes te kopen.. Ik kan mezelf ook niet in houden maar moet toch echt wachten tot volgende week vrijdag als we de geslachtsbepaling hebben gehad..
Natas heeft een foto op haar achtergrond waar je haar drie mannen kan zien. Ben uit pure nieuwschierigheid natuurlijk ook meteen even hyves opgedoken om jou mannen te bekijken. Wat een kanjers heerlijke krullebolletjes
Over de hyves pagina vroeg ik me af.. als we 'm openbaar maken.. krijgen we dan ook niet allemaal aanmeldingen van mensen die wel op hyves zitten maar niet hier op zwangerschapspagina? Zo ja.. hebben we daar behoefte aan? vooral omdat dit onze hoofdgespreksplek blijft..
Mij maakt het helemaal niet uit of ie openbaar wordt of niet... Ohja bas, gecondoleerd meid. Vreugde en verdriet liggen wel erg dicht bij elkaar he?
Dank je Meris ! het is allemaal erg onrealistisch.. maar goed.. we wisten dat het er aan zat te komen..
Als je op de juni pagina op mijn foto klikt dan kom je bij mijn gewone hyves pagina en daar kun je foto's van mijn kanjers zien. Groetjes, Natasja