Hoi Aichaaaa, Ik heb net even gekeken, wat een knappe kereltjes je zult wel super trots zijn! Wat leuk dat jij ook in Flevoland woont, ik woon in Lelystad, Groetjes, Natasja
WOW, kom vandaag weer even kijken, maar zie dat de site helemaal niet offline is geweest Kan niet alles bijlezen, maar wil wel graag MamavanBritt feliciteren met je verjaardag! @Basmalah, gecondoleerd met je tante. @All, wij hadden een drukke dag vandaag. De babykamer is binnengekomen en de kinderwagen, maxi cosi mura 4 roasted brown is ook binnen Heb alles al 3x in elkaar gezet en uit elkaar gehaald en alle onderdelen geprobeerd en het is een super wagen @Marloes, we hadden de echo pas om 17.15u en.....we krijgen een JONGEN!!!!!!!!!! Op de echo lag hij heerlijk te duimen en met zijn voetjes te trappelen, tegelijkertijd voelde ik dit ook, zo bijzonder en gaaf! De placenta ligt wel aan de voorkant, maar ik voel de beeb toch al redelijk goed. Het valt me wel op dat aan de onderkant en zijkant het meer voelt als duwtjes/plopjes en op de voorkant van mijn buik als kriebeltjes (waarschijnlijk door de placenta). Ook was al duidelijk te zien dat hij een lief neusje en mooie volle lippen heeft (idem als zijn vader). Ga nu weer even verder met gelukkig zijn xx Anna
Bas: gecondoleerd meis! idd wat kan geluk en verdriet toch dicht naast elkaar liggen he ( weet er helaas alles van) dikke knuff meis ANNA! SUPER! weer een knul erbij gefeli meis...kan me helemaal voorstellen dat je in de wolken bent als je je kleine mannetje daar zo ziet liggen te genieten van z'n duimpie zo te horen het volmaakte mooie jongetje...met de mooie lippen van z'n papa wordt zelf ook steeds nieuwslappiger op deze manier hihih...heb al paar keer op punt gestaan om ook voor een gelachtsbepaling te gaan ( desnoots cadeau voor daaf z'n verjaardag ( 1 januari) maar goed de 5de krijgen we weer echo en de 21 ste de 20 weken...dus hoop eigenlijk dat onze vk de 5de al stiekum ff snel wil koekeloeren of ze zien kan wat het wordt ...nog ffies wachten geblazen hier dus hihi. chocola maakt echt actie...hoop niet dat ik het te actief maak....heb al half pak chocomelk op vandaag
joehoeheoehoe zijn we weer, wat zijn jullie allemaal snel, kan het niet meer bijhouden, sorry weet ff niet meer wat er allemaal is gezegd hoor, we hebben van de week de kinderwagen opgehaald egt een super ding, we hebben echt al heel veel dingen hier in huis. we hebben 7 januari de geslachtsbepalingsecho, dit is voor mijn vriends verjaardag, verder hebben we al een aantal babywinkels bezocht gekeken voor een maxi cosie, maar denk dat het een tweedehandse wordt van familie van ons verder heb ik mezelf verwend ben vandaag naar de kapper geweest weer nieuw kapsel zo voor oud en nieuw, nou net nieuws gehad van zoontje van vriendin, hij mocht vandaag naar huis. gelukkig voor hun want ze vonden het verschrikkelijk verder de verkoudheid blijft hier heersen maar wat wil je met dit weer het is echt zo koud niet normaal grrrrr achjah verder weinig bijzonderheden hier liefs joanita
inderdaad hier hetzelfde probleem.. ik ben meer van paars en rood. nou nee hoor. komen ze overal alleen met baby pink grr... dus helaas kraamcadeau voor schoonzus kindje is allemaal roze kleren
Agenda voor dinsdag, het wordt druk bij de vk morgen Inger1979,vk Marloes, vk Anna, vk Zeana, vk Sanne, vk en echo Smiley24, 13.00 geslachts bepaling
Thanx voor de felicitaties! Papa is ook helemaal in de wolken, want die zei vanaf het begin al dat het jongen zou zijn @Debsje, joh 5 jan is al zo snel, waarschijnlijk lukt het je niet eens om een afspraak te maken en kan je pas na 5 jan terecht (hoop dat ik je geduld heb weten te rekken op deze manier ) Ik weet zeker dat de VK wel ff wil koekeloeren als je dat lief vraagt 8) @Natja, wil jij weten wat het wordt? Lijkt me voor jou wel leuk als er een meid bij komt mmmm, warme chocomel met slagroom =P~ dat ga ik zo gelijk maken xx Anna
ANNA GEFELICITEERD MET JE JONGEN moet eerlijk zeggen dat ik erg jaloers ben.. je zeg dat je placenta aan de voorkant ligt en dan nog voel je hem ... ik kan niet helpen gewoon jaloers zijn.. BASMALAH .. .gecondoleerd met je tante NATJA inderdaad erg leuke jongens ben benieuwd of je ze nog een broertje geven of en zusje
Hey dames, Anna, gefeliciteerd met jullie jongen! Mac, de foto kan ik wel in mijn album zetten maar zelfs op de foto is er geen verschil te zien met die van 12 weken... dus weet niet of het zin heeft had gehoopt dat er in ieder geval op de foto een klein verschil te zien zou zijn.. Beetje jammer..