Trouwens, 20 cm is best groot volgens mij of niet (ik zag vorige week bij 'n slordige meeting bij mij 17 cm staan)
Yippie! Gefeliciteerd Smiley! Je maakt me onzeker nu haha ben ook overtuigd van een jongetje, maar ga wel twijfelen Wat is de stand ondertussen eigenlijk hihi
20 cm is idd groot. Ik lees overal dat het zo met 18 weken 20 cm is, maar onze kleine meid lijkt op d'r vader Die is 2 m lang Zij heeft dus kennelijk zijn lengte
Morgen geen 3d echo, alleen volgende week nog 1 en dan zijn we klaar. Dan mag ik elke 2 weken naar de vk en elke 4 weken naar de gyn.
@ alle meiden die het nodig hebben: "een dikke knuffel" @ basmalah: ik kom uit de buurt van Hoorn vandaan en werk er 't is een mooie oude stad. Je kunt er prima winkelen, niet zo goed als in A'dam natuurlijk Er zitten goede scholen (ik werk er ) Best leuke stad om te wonen, een rustigere sfeer dan A'dam (maar das mijn mening). Als je nog wat wilt weten, vraag maar raak! Wij hebben een wandelwagen en maxi cosy gekocht vandaag! Opruiming bij de Prenatal, heerlijk. We hebben een blauwe maxi cosy en de Mura 4 in donkerpaars (het zitje). We hebben nog geen kinderwagenbak, want die zat er niet meer bij in dezelfde kleur. Er kan ook een quinny bak op en die kan ik evt. ook lenen. Even kijken of we geen andere leuke op de kop kunnen tikken. Was nu ook al veel minder kwijt omdat we modellen van vorig jaar hebben genomen! Groetjes Annemiek
@Smiley, van harte met je meisje! Aanstaand modelletje met die lengte @Tinkerbell, ik zou het echt niet weten. Zelf zou ik er in ieder geval geen gebruik van maken, want je weet nooit hoe er mee om is gegaan, ondanks dat ze zeggen dat het amper gebruikt is en nog nooit een ongeluk mee heeft gehad. Misschien tijdens een verhuizing een keertje hard neergezet of iets dergelijks, vindt met een autostoeltje het altijd een beetje tricky... hoop dat je hier wat mee kan en voor jezelf een beslissing nemen wat te doen. xx Anna
YEAAHHH SMILEY!...weer een meid erbij gefeli meis! hihi ga zelf ook wel gelijk twijvelen nu...haast iedereen hier is er van overtuigd dat we een manneke gaan krijgen...incl wij zelf.....nog 1 weekje dan hopen we dat we het te weten komen Rianne en Simmon...heel veel sterkte meiden! Bas: worden het een (hoe noem je dat)..islamitische naam met een tweede friese naam?....das wel heel bijzonder verders weet ik ut ff niet meer Solly ga ff lekker zuurkool eten
Het zoontje van mijn vriend heeft erin gelegen.. Dus wat dat betreft is het niet onbekend. Maar heb nu op verschillende sites gelezen dat je geen autostoeltjes moet gebruiken die ouder dan 6 jaar oud zijn. Dus we kopen een nieuwe.
super een meisje gefeliciteerd zoooo 20cm al das al aardig zeg? hoort dat ongeveer bij het termijn? xxx