Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    He meiden,

@Rianne, ik wens je heel veel sterkte en denk ook aan je zelf, je relatie en je kleine meid!

@smiley, nog een meisje, gefeliciteerd!

Verder wens ik iedereen een gezellig oudjaar en een fantastisch 2009!

P.s. vrijdag heb ik geslachtsbepalende echo....

Groetjes, Natasja

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    natja veel plezier vrijdag!

mijn dochter is ziekjes, verkouden. normaal is ze miep hieper maar nu zit ze steeds alleen maar op schoot. echt zielig gelukkig slaapt ze nog wel goed en ligt ze nu alweer 1,5 uur op bed.

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Oh gossie en dat juist vandaag, beterschap!
    Natasja

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja we blijven ook thuis, dus mijn mannetje en ik zitten saampjes op de bank. haha kan ook gezellig zijn ik heb toastjes gehaald en popcorn enz. en voor hem een hele fles champagne!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Te triest voor woorden...
    Ik las ook een paar reactie zoals dat de vrouw het op niet zo'n vriendelijke toon vroeg, maar dan nog is het niet goed te praten.
    Wat ik wel jammer vind aan dit soort incidenten dat het de naam van alle buitenlanders weer onderuit haalt.
    Natasja

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    inderdaad onbegrijpelijk dat bericht, Debsje... ze vroeg alleen of ze iets opzij wilden gaan... Gelukkig met baby alles goed.

Joanita: fijn dat alles weer goed was. Je valt nu niet meer onder de zorg van het ziekenhuis he. Je bent met hulp zwanger geworden, maar als de zwangerschap gewoon goed gaat, krijg je de 'basis-zorg' via een verloskundige en dus geen extra echo's meer.
    Maar je hebt de 7e toch al een echo. Dat is al hardstikke snel meid.... beetje geduld lukt toch wel ; )

Sarah, leuk samen zwanger zijn!

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Wat een stelletje mislukkelingen die jochies..

wordt overigens altijd nog triester en echt bang van het soort reacties dat er geschreven staat... ben bang dat mijn nieuwe gezinnetje niet heel lang meer een bestaansrecht zal hebben in NL.. :cry:

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Meiden... maak er allemaal een gezellige avond van!
    2009 zal ons jaar gaan worden, met gezonde, mooie, schattige, lieve kindjes!

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    :cry: ze hadden geen jip en janneke champagne meer bij de Hema hier... :cry:

Moeten we nog maar iets anders bedenken...

11. debsje1977

hihi ik ben nog snel ff naar de hema gereden...waren net weer aan het aanvullen dus ik heb geluk gehad :D...kan ik toch beetje meedoen ;)

hier miss een ideetje nog voor je Bas.
    lijkt sprekend op champagne ( is eigenlijk hetzelfde als de appelchampagne van jip en janneke ;)

Vul een glas voor de kleine half vol met appelsap
    Vul het glas vol met Spa Groen, Spa Rood of 7-Up

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    oww god net vuurwerk gehaald voor vriendlief,
    nu kan het nog he hahahahaah, volgend jaar doen we er niet meer aan hoor, en vorig jaar ook niet gedaan dus dit jaar mocht hij van mij weer,
    ik ben het gaan halen voor hemw ant hij is nog aant werken,

ahahaha
    ik moet van half 6 tot half 8 werken, dan komt me mannetje me halen en gaan we naar vrienden,
    gezellig met hun 2 kids oud en nieuw vieren, heb net al geprobeerd wat te slapen maar kan niet in slaap komen,
    achjah dan maar bek af vanacht jammer dan hahahahaha
    dan maar een glas cola light extra vanavond, moet zeggen datik daar goed wakkeer mee kan blijven, en een blikje golden power helpt ook wel moet ik zegge ook al mag ik die er niet zo veel hebben afgelopen maandag iets te veel gepakt heb ik zeker gemerkt aan mezelf en aan de kleine,

verder ja tot het volgende jaar zullen we maar zeggen voor de meiden niet meer reageren en lezen straks

liefs joa

13. demi26

demi26 Niet meer actief

Smiley prficiat met je dochter in spe!

En voor iedereen hier:

HAPPY 2009!

14. demi26

demi26 Niet meer actief

oh ja en ik las iets over rompers met lange mouwen... haal toch maar een stuk of 5 witte met lange mouwen... voor de iets frisse dagen erg leuk met een mooi t-shirt erover... Ben de vorige keer half aug bevallen met 25-30 graden, maar kleintjes moeten zich de eerste dagen/weken goed warm houden... en als het iets frisser wordt kan je het mooi blijven combineren... Ik vond ze wel heel handig...
    Maar de meerderheid inderdaad mouwloos nemen ;)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wil me er iet te veel mee bemoeien hoor Joanita, maar volgens mij is het zelf bewezen dat Golden Power, Red bull en al dat soort drankjes slecht zijn als je zwanger bent...

zeker als je schrijft dat je er maandag veel op hebt.. zou het niet meer doen meid

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Me too!

spannennnnnnnnnnndddddd!

mn vriendje zei gisteren ineens dat ie denkt dat het een meisje is...dus ben benieuwd wie er gelijk krijgt! ik denk namelijk een jochie!

17. debsje1977

dat heb ik idd ook gelezen...beetje mee uitkijken hoor meis ;)

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Vind het zo grappig om te lezen dat velen hier een geslachtsbepalende echo laten doen, terwijl jullie dat over een paar weekjes kunnen zien tijdens de 20-wk echo.... tja wachten duurt ook zooooooo lang he? :) ;)

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dank jullie wel voor de felicitaties :) vandaag met mijn mannetje wezen shoppen en heeeeeeel leuke kleertjes gekocht voor onze meid :) Voor meisjes hebben ze toch altijd wel leukere kleding.

@joanita: ik dacht dat onze meid groot was met 20 cm voor 16 weken, maar ik lees dat jouw ukkie ook ongeveer 20 cm is. Leuk hoor :)

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Allemaal zo ongeduldig hahahahha.. Ik kon ook niet wachten tot mijn 20 weken echo.. Dus eergisteren half NL gebeld om te kijken waar we het snelst terecht konden voor een geslachtsbepaling, en we konden gisteren meteen langskomen. :) :)

Deel Deze Pagina