Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij moesten van de week een cadeautje voor een pasgeboren meisje kopen en dacht toen echt... doe mij maar weer een jongen, veel makkelijker die kleertjes... :)

maakt natuurlijk niks uit...maar zal wel ff wennen zijn. Maar als je maar genoeg shopt, ben je snel genoeg gewend ;)

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Voor jongetjes hebben ze vaak van die standaard kleertjes. Voor een meisje hebben ze van die jurkjes, rokjes, bolero's. Echt heel schattig. Gisteravond ook een lading kleding besteld via kleertjes.com Pff de kledingkast van de kleine is inmiddels prop en prop vol :) En ik blijf maar elke keer weer zeggen: ja ik moet niet teveel kleding gaan kopen :)

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he smiley gefeliciteerd met je meissie was je even vergeten.
    ik heb een vraagje ik drink graag bitter lemon of tonic, maar nu zit er kinine in mag ik dat dan wel of niet hebben? Kan ik het beter laten staan?

xxx joyce

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ smiley. Oh leuk he dat shoppen. Ik heb wat leuke dingen gekocht bij de Hema en bij Prenatal. Ook bij Lief online. Een schattig spijkerbroekje met roesjes onderaan en een schattig truitje met Ondeugend erop. Ik zie ook zoveel leuke jurkes enzo ... maar ik weet niet wanneer ze dat dragen als het in juni geboren wordt ..

Verder vroeg iemand over mijn moeder of ze bij het riagg zit. Ze was eerst bij de "crisisdienst" geweest omdat ze had gezegd dat ze haar polsen door wilde snijden. Toen hebben ze gelijk gesprekken gehad maar bleek dat ze niet gek was, zeg maar .. dus ze hoefde gelukkgi niet te worden opgenomen. Ze heeft nu afspraken met maatschappelijk werk.

Brr het is ijskoud hier, de verwarming is stuk :( we hebben een gashaard beneden... hebben allemaal zaken al gebeld maar die zijn pas 6 januari open ! Het is nu 16 graden hier in huis. Ik lig onder allemaal dikke dekens en mijn hondjes dicht tegen me aan, maar het is zooo koud! Het zit me ook allemaal niet mee haha.

Sorry dat ik niet op iederen reageer, maar lees wel trouw mee hoor :)

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @marloes:
    weet je wat het probleem is he marloes, iedereen maakt zich heel snel druk om van alles en nog wat he, kijk even naar vroeger he, toen bestond het allemaal nog niet he van alles wat slecht is bla bla bla,
    ik snap het hoor drink ook zeker niet te veel, maar af en toe een blikje kan echt geen kwaad,
    nee ik ben niet eigenwijs, laat al zo veel staan en dan dat dat ene blikje, nou srry hoor maar ga er niet zomaar maar aan dood,
    leverworst en zo is ook allemaal slecht maar je mag er ook gewoon 1 of 2 boterhammen op een dag van,
    val je niet persoonlijk aan hoor maar af en toe denk ik als ik sommige stukjes lees wat maak je je toch allemaal druk
    er is zoveel slecht ook als je niet zwanger bent snap je me punt?

liefs joanita

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het maakt mij niks uit of je het wel of niet drinkt Joanita... maar weet wel wat er gezegd wordt...
    Bij mij op mijn werk, school, is het zelf verboden omdat het niet goed is.

en in je eerdere post schrijf je zelf dat je maandag best veel gedronken had.

maar prima, het is jouw zwangerschap, jouw lichaam, jouw keuze...

blijf ik bij mijn keuze

7. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    toen merkte ik dat me baby er op reageerde toen ik 2 blikjes op had idd en dat was laat op de avond,
    kan ik dan beter cola drinken?
    ik snap jou keuze helemaal hoor,
    nu hebben we niets meer in huis en komt er ook niet meer omdat ik er zelf ook slecht van slaap,
    dit was laatste blikje

achjah
    verder wel zin in vanavond allemaal of helemaal niet?
    liefs

8. ProudMama24

29 dec 2008
    6
    0
    0
    Den Haag
    Hey allemaal!

Ik ben ook een juni 2009 mama!

Ben 19 juni uitgerekend van ons eerste wondertje!

Ik ben hier via iemand van hyves terecht gekomen.

Gaby where are you :D

Iedereen een fijne jaarwisseling!

Liefs

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Welkom en natuurlijk GEFELICITEERD, Proudmama!

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Welkom Proudmama en gefeliciteerd.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    even op de valreep : fijne avond enne voorzichtig met alchohol he ;)
    Ik hou het bij appelsap :D

vandaag nog bij vk geweest. Alles was goed. Hartje weer gehoord en ze heeft mn baarmoeder gevoeld, was allemaal in orde, ze heeft alleen niet gezegd hoe hoog die zit, maar volgens mij iets van 2 of 3 vingers onder navel. Op mn kaart staat: 1/3nv WEet niet wat het betekent.

Nogmaals veel plezier vanavond!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik weet wel dat de 1/3 gewoon betekend op een derde van .. en de N in de nv is navel.. wat de v is weet ik niet

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op 1/3 verwijderd van de navel (van schaambot tot navel gezien)?:(: ?

hoe was het op het ijs pixie

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    proudmama welkom en gefeliciteerd

15. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    ik ben er zelf ook heel nuchter in hoor, kan niet veel kwaad, als t maar met mate is denk ik dan. maar toch waarom zou je ook iets riskeren voor je kleintje? vroeger wisten ze niet beter, nu wel, dus je hebt juist het voordeel om je kind zo gezond mogelijk op de wereld te laten komen! Ik denk dat iederen moeder daar haar eigen verantwoordelijkheid in moet nemen, met de kennis van nu...

btw welkom proudmama

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Welkom Proudmama en gefeliciteerd :D

en iedereen heeel veel plezier vanavond :D:D

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Kom even snel langs om iedereen een gezellige jaarwisseling te wensen! :D

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Proudmama; welkom! Leuk dat er nog iemand bij komt.

Ik ben net lekker samen met mijn vriend in bad geweest. Strakjes mijn bevende hondjes bij mijn zus en moeder brengen, die mogen gelukkig daar slapen zodat ze niet alleen zijn.

Dan rond 9 uur richting Utrecht om te werken.
    Ik mag vannacht voor 40 man eten klaarmaken, vanmiddag heel wat salades en broodjes ingeslagen bij de makro :) voor 300 euro haha.Ik mag niet naar buiten nu ik zwanger ben natuurlijk ( werk bij de politie) dus ga binnen maar wat rommelen :) Lekker rustig aan doen i.i.g.

Fijne avond allemaal ! En kijk uit voor vuurwerk ;)

19. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    :D met mij gaat alles goed hoor, ik had begrepen dat een aantal zich afvroegen hoe het ging omdat ik al een tijdje niet online was geweest.

reden : erg moe en misselijk geweest en ja met twee kindjes er nog omheen moet je ook de tijd zien te vinden he?

Maar alles gaat goed, ben morgen 16 weken en super gelukkig.
    volgende week weer naar de vk om dan hopelijk het hartje te kunnen horen.

jullie begrijpen dat ik niet alles heb terug gelezen maar zal proberen af en toe wat van me te laten horen.

liefs karin

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik wil jullie allen even een fijne jaarwisseling wensen. En uitkijken voor vuurwerk he :)

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina