Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Een gelukkig en gezond 2009. Dit wordt allen ons jaar. op naar de gezonde beebjes.

xxx joyce

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

De aller beste wensen voor allemaal!
    op naar gezonde babytjes meiden :D ;)

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig gezond 2009, dat we allemaal mooie gezonde baby's op de wereld mogen zetten :)

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    proudmama nog gefeliciteerd en welkom hier.

xxx joyce

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!! 2009 GAAT EEN FANTASTISCH JAAR WORDEN!!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  8. ProudMama24

29 dec 2008
    6
    0
    0
    Den Haag
    Wauw wat een reacties :) Thanks allemaal!

En natuurlijk voor iedereen nog de beste wensen!

Gisteren zijn we eerst tot 22uur bij schoonfamillie geweest. Die houden altijd een enorme party en om 22 uur zijn we weer richting den haag gegaan naar vrienden van ons.

Lekker geproost op t nieuwe jaar met mijn beker melk :D :)

Lekker binnen gebleven aangezien het bij ons meestal wel een zooitje is qua knallers en vuren. En het liep weer uit de hand.

Een vriend van een vriend van ons werd met zon 3 liter bierfles op zijn hoofd geslagen(geloof het of niet..de fles brak!) dus dat was een enorme klap!Waarop er natuurlijk een heel huis gesloopt werd. Ramen bij 2 huizen eruit...vechten...een hele hoop politie, brandweer en ambulance.

Die vrienden van vrienden waren die avond niet bij ons dus gelukkig heeft iedereen zich ook terug getrokken maar jeeeeeej...dat hele huis werd gesloopt van die bewoners...De scooter van hun dochter in de tuin werd aan diggelen geslagen..er ging een fiets door de vooruit.

Ik had het meteen helemaal gehad en ben naar huis gegaan met de taxi. Al dat geweld...grrrrrr...en die bewoner lag op straat bewusteloos en werd per ambulance afgevoerd. Het begon dus allemaal leuk...maar eindigde in een ramp!

Iedereen verder wel een leuke oud en nieuw gehad?

Liefs!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jeetje proudmama.. wat een gedoe.. geen leuk begin voor die mensen dus!

hier het heel rustig aangedaan.. uit de raam kijken naar vuurwerk.. en dan pas als alles klaar is naar huis lopen. waren bij schoonzus en zwager

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar en dat we in juni allemaal een mooi en vooral gezond kindje mogen krijgen!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    allemaal de beste wensen! hier een rustige avond gehad.

proudmama welkom en jeetje wat een heftige avod.

12. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Dat 2009 voor iedereen 'n mooi jaar mag worden met 'n gezonde baby natuurlijk!

Gister 'n klote avond gehad,mijn zus voelde zich geroepen om me op mijn donder te geven over mijn suikergebruik.
    Nou dat ging me toch op 'n nare,asociale manier.
    En maar schreeuwen en uiteindelijk is ze met smijtende deuren weggegaan.
    Vanmorgen begon ze met smsen maar ze weigerend in te zien dat je met schreeuwen niets bereikt dus bij deze ben ik klaar met haar!
    Je mag me best de les wijzen maar doe dat op 'n normale rustige manier en niet op zijn schreeuw manier. :(

Nou fijne dag allemaal!

p.s grappig dat niet nette woorden automatisch worden gecorriceerd :D

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he aichaaaa... zo wil je toch ook niet het nieuwe jaar in gaan. Is jullie band nooit helemaal top?
    Hopelijk komt ze een beetje tot rust ofzo, en stuurt ze nog een ander soort smsje

14. demi26

demi26 Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik wens jullie allemaal een heel liefdevol en gezond 2009 toe! :)

oei Proudmama en Aichaa, das inderdaad niet zo gezellig...

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Bedankt voor jullie wensen...

ik wens jullie ook allemaal heel mooi 2009 toe, dat alle kindjes gezond ter wereld mogen komen

16. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    GELUKKIG NIEUW JAAR!!!

EN VOOR 2009 VEEL LIEFDE, GEZONDHEID EN GELUK GEWENST EN NATUURLIJK ALLEMAAL GEZONDE BEEBJES :D

Hier een lekkere rustige avond gehad met zijn tweetjes en heerlijk geproost met een glaasje water allebei ;) wat een solidaire man he :D
    Prachtig vuurwerk gezien en onze hond vindt vuurwerk dus prachtig en met name vuurpijlen. Die volgt hij helemaal en begint dan helemaal te kwispelen en als die in de lucht knalt gaat ie blaffen :)

@Proudmama, welkom nog en jeetje wat een oud & nieuw verhaal zeg. Hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen!

xx Anna

17. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Aichaaa, wat lekker onvolwassen zeg van je zus om zo te gaan schreeuwen. Hoop wel dat jullie er weer uit komen, want het is nooit leuk om ruzie met je familie te hebben. Hopelijk komt ze snel tot inzicht dat schreeuwen idd niet de oplossing is.

xx Anna

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    De beste wensen voor 2009! En natuurlijk allemaal gezonden baby's voor 2009!

Liefs Deb

19. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Op zich kunnen we het goed vinden alleen zij is normaal al wat harder in haar stem en ik hou daar niet zo van.
    En ik snap ook niet dat ze zo uit haar slof schiet en dan smsen dat ik het verschil niet ken tussen schreeuwen en stem verheffen :(

Ik denk niet dat het zo makkelijk meer goedkomt,ik verwacht dat ze haar excuses aanbiedt voor haar gedrag en zij zal dat niet doen.

Maar ja bedankt allemaal voor jullie lieve reacktie's.

20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey hier ben ik!
    leuk dat je er bent!

en iedereen een gelukkig nieuwjaar!

pff kom net binnen en moest meteen ff kijken hoor :oops:
    nee kan ik meteen 10 blz bij lezen whahahaha stellentje kletskonten!

reageren ik ff niet op iedereen want dan bent ik meteen 3 uur bezig whahahahaha

ben blij dat ik weer lekker thuis ben hoor!
    was super gezellie in delft bij me ouders maar ben toch altijd nog wel het liefste thuis ....

en ben om 24,00 uur echt een EMOtutje geweest!

me man ik ik waren op 24.00 uur precies al 9 jaar samen en ik als grote hormoonbom vond het nodig om intranen uit te barsten toen me moeder zei dat het voor ons een super mooi jaar zou worden en wij hun het mooiste kadoo van het jaar zouden geven! hahahaha jullie ook zo emo geweest?

Deel Deze Pagina