heb ikook hoor.. al moet ik zeggen dat hij sinds een paar dagen echt wel goed zichtbaar is. Zomaar ineens....
Ik zie verschil! Je buik is ronder geworden, de 14wekenfoto is meer een puntje en de 14weken4dagenfoto is echt ronder. Dat zie ik in ieder geval
ja ik zie ook verschil. Die van nu begint al meer naar onder en eindigt hoger dan die van 4 weken .Bizar in een paar dagen
jaaa vreemd he.. maar had ook echt veeeel pijn die dagen ervoor.. Net of mijn darmen weg gedrukt werden.. Ook voel ik de baarmoeder hoger nu.
Ik had dat ook Tinkerbell! Binnen een paar dagen voelde ik mijn baarmoeder echt groeien! Voor de groeispurt zat ie precies tussen mijn schaambot en navel in, en na de groeispurt 1 vinger onder de navel Zo snel ging het in 1x, niet normaal.. En ik had een ontzettend ongesteldheidsgevoel zeg maar, alsof je heel heftig ongesteld bent (tenminste zo voelde het bij mij dan ) Dat waren achteraf de groeikrampen. Voor degenen die voor een tweede of volgende keer zwanger zijn: dragen jullie je buik nu anders? Ik droeg bij Britt mijn buik helemaal rond zeg maar, en nu heb ik echt een puntbuikje! Heel anders! Vind het ontzettend grappig 8)
terugsturen! (gratis) Ik heb een maandfactuur en betaal pas aan t eind van de maand waarin het geleverd is, alles wat niet past en ik teruggestuurd heb komt niet eens op de factuur.
even snel een berchtje (ben nog bij mn moeder) IT'S A BOY!!!!!!!!!!!!! het was zo tof! Wel leuk dat ik gelijk had en mn vriendje niet ik zal straks al ik thuis ben wel ff foto's doen enzo! kus
Hoi, Ook wij hebben vandaag een geslachtsbepalende echo gehad en we krijgen een dochter! Ik ben echt helemaal super blij, en mijn oudste zoon was mee en die wilde zo graag een zusje. Groetjes, Natasja
sarah: leuk hoor een jongen! (ik weet er van haha) super! hier ziekenboeg. zoontje is flink ziek. koorts.. is vandaag nog niet vd bank af geweest. arme scheet verder voel ik me vandaag ook niet fit. verkoudheid zet toch door en heb last van keel en hoestrijen.. enig idee wat je hiervoor mag nemen?
Nieuwe planning: Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers. Lotte